[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:58

he super kim!! ja ik vond je proef er echt netjes uitzien!! je mocht blij zijn dat je als 1e kon, de baan werd slechter en slechter, maar de jury gaf doordoor geen mindere punten, bv middendraf, als je het gewoon probeerde en hij vloog in galop of werd onregelmatig, dan gaf ze gerust nog een 7!

ze willen het verschil in de dressuurpunten groter maken, vandaar dat ze lage en hoge cijfers moeten geven...ipv alleen maar 6jes! tenminste dat zei de jury tegen mij!
er zat eentje in jouw baan die met gleufjes in de bitringen reed...oeps...die kreeg dus een opmerking...gelukkig mocht ze wel gewoon doorrijden!

lekker dat je ook een logo hebt. ik heb canter helaas niet meer gesproken...en zoals simmie al zei...je ziet idd dat je mama wordt(alhoewel ik dan nog dom ga vragen wanneer je weer moest rijden....ahum)

netjes hoor simmie! trouwens ben wel benieuwd waar je paardje stond in Slootdorp
je zat zelf zeker in van der valk?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:05

Woh, ik heb 5 (d8 ik) pagina's doorgelezen na 1 nachtje stappen in Groningen! (was erg gezellig )

Iedereen heeft dus goed gereden in Wieringerwerf! Mooi zo

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:06

leuke verslagen allemaal

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:07

hahah flink gefeest in groningen andrea?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:21

rt --> idd ze willen meer verschillen.. alles zit ook altijd zo dicht op elkaar.. en dat vond ik heel erg meevalllen bij deze jury.. er waren niet 5 met 176 ofso.. en dat heb je tog vaak...
hihi .. wel duff dat de bordjes verkeerd stonden ,,

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:27

Ik ben inderdaad helemaal suf gerekend RT.

Ik kom net thuis, ging bij 8en weg, maar de cross is opgeruimd dus ik hoef morgen niet.

Hier dan mijn uitgebreidere verslag van gister.

De dressuur ging redelijk voor een springpaard met 4 B proefjes ervaring.
Ik had 154 pt en was niet eens laatste.

Met springen had ik 2 balken in de dubbel, ik kwam niet lekker voor de eerste en toen kroop ik ook nog voor der uit (mijn pony had dus al in de ankers gegaan ) wat meteen werd afgestraft.

Bij de DA had ze een redelijk lage hartslag van 60.
De start van de cross liep iets uit, omdat het verlagen langer duurde.
Ze sprong alles alleen liep ze het eerste stuk erg te mutsen op alle prutplekken die ze zag. Bij de derde hindernis zag ze in de landing een plas die ik er als in uitje achter aan kreeg.
In de bocht voor hindernis 6 was een bandenspoor waardoor ik de struiken van heel dichbij heb gezien. Toen een flinke schop gegeven en het gepiep was over.
Ik kreeg 2 minder fijne sprongen op de oxer, ze ging super groot af en raakte de achterste balk, en een huisje. Uiteindelijk foutloos gefinisht met 9.8 strafpt voor tijd.
Ze had binnen 10 min een hartslag van 52 en de DA dacht dat ik nog moest gaan springen.

Vandaag heerlijk gerekend en lastig gevallen door vooral pony ouders.
1 pony afgekeurd na de cross en 1 niet te keuren geweest voor de cross.
Dit leverde wat discussie op mbt uitsluiting. Het zijn maar kinderen dus waarom zijn jullie zo streng. Volgens mij waren het niet eens ouders van die meisjes dus waar bemoei je je mee.

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:32

Leuk verslag Simmie. Dat stil blijven hangen boven de hindernis komt me ook wel bekend voor. Niet echt leuk dus. Gellukig is het met Killea goed afgelopen. De bodem op het springterrein in W'werf kan niet zo veel hebben wat betreft regen.

Scum wil weten of je in W'Werf het Wok restaurant van Tommy's ben geweest. Officeel heeft het een andere naam. Zou zeer goed zijn.

Ik heb vandaag weer voor het eerst serieus op Ienie kunnen rijden. De zwaarte van de training moet ik wel weer rustig opbouwen. Met name de buiging naar links wil nog niet zo.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:38

pietpiraat schreef:
hahah flink gefeest in groningen andrea?

We hadden nog 1 dag over van de zomertoer (daarmee zijn we naar amsterdam en de rabo trophy, hockey, geweest) en dat moest in augustus nog op. Dit was ook het enige weekend voorlopig dat we konden dus we moesten min of meer wel. Maar dat vonden wij niet erg Het was hartstikke gezellig en weer genoeg mooie hockeyers gezien

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:40

GvdT,

Gelukkig ging het goed. W'werf is voor jou dus een thuis wedstrijd.

Dat gedoe met die ouders. Ik heb al regelmatig huilende kinderen over een concours terrein zien rennen omdat de ouders zo gestrest doen. Daarom wil ik bij een pony concours ook niet graag ringmeester meer zijn bij het springen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:46

Goed gedaan bokkers!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:49

Je kan bij een pony concours beter helemaal niet helpen

De kinderen zijn niet zo erg maar die ouders.......

toch wel jammer dat er geen wurg smiles zijn

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:51

Vergeet ik voor de tweede keer iedereen te complimenteren met de resultaten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:06

reddytobias schreef:
(

netjes hoor simmie! trouwens ben wel benieuwd waar je paardje stond in Slootdorp
je zat zelf zeker in van der valk?

Ik had stallen besproken bij de familie Appelman op de Kooltuinenweg. Jolanda zit ook op bokt. Prima locatie en schattige mensen.

En idd zat ik zelf in vdv. Vorig jaar hadden we hotel Lely, maar dat was slecht bevallen.

edit* stomme typo
Laatst bijgewerkt door Sim op 28-08-05 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:08

Bitwise schreef:
Leuk verslag Simmie. Scum wil weten of je in W'Werf het Wok restaurant van Tommy's ben geweest. Officeel heeft het een andere naam. Zou zeer goed zijn.

Ik heb vandaag weer voor het eerst serieus op Ienie kunnen rijden. De zwaarte van de training moet ik wel weer rustig opbouwen. Met name de buiging naar links wil nog niet zo.

Het is een chinees restaurant dat "Lotus" heet. Je kunt in een apart gedeelte a la carte eten en in het andere gedeelte dus wokken. Tis wel één en hetzelfde restaurant.

Goh, zou die linkerbuiging (althans het ontbreken ervan) ook weer iets typisch volbloeds zijn? Djin heeft daar ook nog wel eens een handje van en daarbij kantelt ze ook nog graag haar hoofd naar rechts.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:11

By the way: leuke nieuwe ava heb je chantal!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:17

oh leuk Simmie. ja *jolanda* op bokt!!

ik wor dook wel eens gek van ouders van kinderen...logisch dat sommige kinderen zon stront verwend zijn!!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:48

iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten in WW!
Simmie, klinkt niet zo fijn, maar gelukkig dat het goed is gegaan!
ik word ook nog al eens gek van de ouders van sommige kinderen op wedstrijd.. bijv. van die ouders die kwaad op hun kind worden als ze een x geen 1e zijn geworden ofzo..
dan heb ik zoiets, je doet het voor de lol, en het moet ook leuk blijven!
(mijn moeder staat altijd gewoon bij de ring te kijken naar de anderen die moeten )
Chantal; leuke nieuwe ava!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:49

reddytobias schreef:
er zat eentje in jouw baan die met gleufjes in de bitringen reed...oeps...die kreeg dus een opmerking...gelukkig mocht ze wel gewoon doorrijden!

Wat voor gleufjes bedoel je? Van die bitringen die je makkelijker om het bit kan doen door die gleuven?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:00

hoe heet zon bit? yankee?
in het bitring zitten 2 gleufjes(1 voor kopstuk, 1 voor de teugels)
dit is een hefboomwerking en mag per april dit jaar geloof ik.... niet meer in de dressuur

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:01

viewtopic.php?f=25&t=459635 ===> een SGW sub forum maken misschien?

Ellende schreef:
Heb jij een onderwerp waarvan je denkt: 'daar wil ik graag een subforum over' en kan je een stuk of tien anderen vinden die daar ook zo over denken, stuur dan een pb met je idee en met de namen van de tien anderen naar mij toe. De moderators beslissen uiteindelijk welke vijf subfora er voor de proef gestart worden.

Vast wel 10 mensen hier die dat ook willen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 00:02

Ik kan me niet voorstellen dat er in Wwerf nog meer wokrestaurants zijn, dus dat moet hem gewoon zijn Sim. Die waar ik ben geweest had ook een apart Chinees gedeelte en een apart wokdeel. En het was echt HMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!! Jammer dat het zo ver weg ligt.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 00:17

Lotus staat bekend om een HEEL goed restaurant!! jammiejammie...zeker de tomatensoep

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:19

Scum schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat er in Wwerf nog meer wokrestaurants zijn, dus dat moet hem gewoon zijn Sim. Die waar ik ben geweest had ook een apart Chinees gedeelte en een apart wokdeel. En het was echt HMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!! Jammer dat het zo ver weg ligt.

Ja het was echt om je vingers bij af te likken. Alle ingredienten waren zo lekker vers!
Hoe ben jij daar dan verzeild geraakt? Tis zo'n beetje aan de andere kant van Nederland voor jou.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:42

Leuk verslag Simmie!

Kim & Sim & GvdT gefeliciteerd met de foutloze crossen! Leuk Gomir dat het weer fijner ging, misschien heeft ot gehoord dat jij naar dat EK in Frankrijk bent geweest en loopt hij toch liever een crossje dan een 160 km...

Mijn dressuur ging niet slecht, maar nog laaaaang niet zoals het hoort. Bij het losrijden liep Rex super en volgens mijn moeder was hij het beste paard op het voorterrein (maar zij is misschien ietwat bevooroordeeld ) In de ring reed ik stom. Vind het moeilijk om Rex te vertrouwen en ga dus extra been zitten geven, zodat Rex halverwege het niet meer de moeite vind om erop te reageren. Ik rij dan ook veel te gehaast en te snel, zodat hij maar aan het lopen blijft...raar, want Rex gaat echt niet staken ofzo....zelf dus maar weer eens wat vaker de ring in! Nog wel een winstpuntje...

Volgend weekend weer lekker crosstrainen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 08:50

maartjuh schreef:
viewtopic.php?f=25&t=459635 ===> een SGW sub forum maken misschien?

Ellende schreef:
Heb jij een onderwerp waarvan je denkt: 'daar wil ik graag een subforum over' en kan je een stuk of tien anderen vinden die daar ook zo over denken, stuur dan een pb met je idee en met de namen van de tien anderen naar mij toe. De moderators beslissen uiteindelijk welke vijf subfora er voor de proef gestart worden.

Vast wel 10 mensen hier die dat ook willen?

Lijkt me een prima idee