Maar wel heel toffe mensen! Juist geen intern gedaan omdat het volk toch nog te jong was om zo daar echt mee samen te zitten 's avonds.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wel heel toffe mensen! Juist geen intern gedaan omdat het volk toch nog te jong was om zo daar echt mee samen te zitten 's avonds.
Soms jammer dat we met zoveel waren, daardoor was de galoptraining op de renbaan erg kort. Maarja zo hoort 't hé!

Heb ik ook gedaan zo.
Vrijdag is er zelfs miniwedstrijdje, paard moet getoilleteerd zijn, keuring doen en ook dressuurproefje en springparcours met crossparcours aaneensluitend!
Met wat googlen kom je al ver.
volgende week maar agenda blokkeren want anders komt 't er niet van!
, tzal voor zaterdag zijn.
. Weet nog niet wie ik ga inschakelen voor compagnie. Mr opzich is dat zeker allemaal alleen te doen. Ik groom zelf op wedstrijd vr cross ruiter dus dan lukt 1 paard vr me zelf ook wel
.
Hij kan Shuddy wel al vasthouden haha
. Ben vooral bang om overal te laat te komen, ben nogal last-minute ingesteld en kan maar hopen dat 't allemaal duidelijk is waar, wanneer te zijn
.
Ben er nog nooit vanaf gevallen, wil dat ook zo houden *neemt houten tafel stevig vast*
Komt me meestal wel voor 
Shuddy mag terug werken vanaf morgen! (zal beginnen met rustig longeren en zaterdag een ritje.
) Dinsdagnamiddag heb ik springles, en volgende week zondag dan de cross! 
.
) waar ik mee inzit om alleen te doen. Rij gewoon niet graag met de van
. Kheb ook gekeken voor camionenetje maar da was boven budget
. Das ongeloofelijk duur die dingen
!