He Madelein wat vervelend, ben benieuwd wat de DA zegt.. Staat hij nog wel in de wei? Duiken lijkt me maar eng haha, maar mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad
Percy, gefeliciteerd! Super kans dat je dochter in het Rabotalentenplan mag rijden!
@_Rianne: super resultaat in Neede!
@ Loesvan: leuk fimpje, wat een braaf paard!
@ Mirthe ook fijn gereden in Neede, gave foto's!!
@ Tiahastrona: Balen van dat been, wat heeft ze precies dan?
@ Mette1998: leuk fimpje, ziet er goed uit! Is dat in de Sunrise Stables?
Misschien ligt het aan de caramboles dat ze zoveel haar aanmaken, Furby heeft nu ook het meeste haar van de kudde (oke de haflinger nog net iets meer

) Terwijl ze als enige een deken op heeft.. Ga begin november scheren, dan moet het met 1 keer wel lukken.
Ik heb het erg druk op het moment, dus zit lekker in de meeloopmodus. Maar ik wilde toch wel even delen dat furby zaterdag haar eerste oefencross heeft gelopen

In het begin snapte ze er niet zoveel van, voor de eerste 5 hindernissen stopte ze om eerste de hindernis (a 30/40 cm

) even van dichtbij te bekijken voor ze hem sprong. Vanaf hindernis 6 ging het knopje om en pakte ze echt heel fijn aan

Daarna keek ze nergens meer naar en heb ik ook een paar hogere a 80 cm meegenomen. Hopelijk volgend jaar officieel starten

[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Filmpje is aan het uploaden