Ow jee Texelse! Stoom al iets minder? Ik heb even uurtje Body pump gegeven, wil ook nog wel eens werken!
Freggle_Edge
Geplaatst: 09-05-12 12:10
O, ik zit dus ook lekker op te letten met lezen... Ben wel benieuwd wat dan de doorslag geeft.
mistid
Geplaatst: 09-05-12 12:12
Rosa_ schreef:
wat heb jij allemaal thuis staan mirthe?
Niet heel bijzonder spul, hier staan wel foto's van de meeste hindernissen http://photobucket.com/vossgwthuis We hebben ook nog 2 lange eikenbomen liggen, daar moet nog iets van gemaakt worden. Alleen nog bedenken wat, ik wil wel iets van een molenwiek/puntje/zo'n V die je als puntje of inuit kan nemen, zoiets.
Kris, Wat is wijsheid tov vetpercentage meten: 1x per twee weken, 1x per maand? Als ik geen verandering zie, word ik nogal gedemotiveerd Bodypump is met halters toch?
Texelse: zennn, denk positief Goede karma haha! TG: o wat fijn dat Patrick hem dan wel wilt hebben, zonde van je kaatje maar gelukkig heeft je schoonmoeder niks! Sann: denk dat hij ook wel fijn les geeft ja! Vorige eigenaresse van Ruby heeft ook bij hem gereden en hij was altijd een grote fan van Rubs. Wil eigenlijk ook wel een keer met der rijden bij hem. Eef en Roos: wat gaaf van jullie vw! Zou er ook wel 1 willen haha. Maar alleen de gedachte dat ik eerst dan moet afrijden voor m’n C houdt me toch wel behoorlijk tegen Rosa: succes op stage, zie je vrijdag wel weer bij de terugkomdag, gezellige intervisie met kerver Lau: zag chall te koop staan op SH! Vind hem er wel anders uitzien dan toen wanneer jij hem nog reed zeg. . Mirthe: bij wie ga je lessen? Er zijn toch wel andere goede instructeurs dichterbij? 2 uur is wel heel ver weg zeg. Is beau zo’n bolle dat je singel er van knapt haha? Bvw: als je je dressuur nou eens even ‘’loslaat’’ gewoon lekker buitenrijden en longeren met bijzet/pessoa zodat ze wel getraind blijven. Wil bij mij ook nog wel eens helpen. Zelf heb ik echt fijne dressuur instructrice’s, al rij ik nu geen privélessen op dit moment ivm drukte met stage. Leste altijd bij Eline Klont. Echt super gewoon. We hebben ook een fijne op de club. Heb ook een fijne springinstructeur, al versta ik hem soms niet omdat hij zo zacht praat dus dan zit ik halverwege het rondje achterstevoren op het paard van; heb je het tegen mij? Ben bezig met een verslag over klachtenmanagement, nu wil ik dit graag baseren op de iso 10002 richtlijn. Beetje jammer dat je die nergens kan downloaden, alleen kopen voor 140 euro.
volgens mij hebben ze hem hier niet! Maar ik ga vrijdag even op school kijken omdat we daar ook een online mediatheek hebben met erg veel richtlijnen etc.
Evony, dat is geen leuk geintje! Ik hebh et hier helaas ook niet voor je. Mootje, 1 keer per maand meten. Dat doe ik ook! Body Pump is idd met halters en losse gewichten. Killing voor je spieren, maar je krijgt er wel een lekker strak lijf van
Haha ik ben er natuurlijk ook aan gewend, speel er eigenlijk elke week wel een keer. Pap wilde er eerst ook niet aan, maar vind het inmiddels ook heel leuk. Als het nog wat mooier is dan stellen we het over een poos waarschijnlijk ook gewoon open. Nu komt er wel eens iemand te trainen, maar daar blijft het bij. Er zijn wel een keer beginnerstrainingen gegeven, maar toen waren er nog veel minder hindernissen.
Saar, dat is een uur heen en een uur terug. Kwaliteit is hier best slecht, we hebben wel een Z dressuuramazone vlakbij wonen, maar die heeft jaren terug aangegeven dat ze liever M&Z ruiters lesgeeft, of mensen met serieuze dressuurambities. Ik ga straks weer bij Jol.anda de Nek.ker rijden. Beau is niet zo dik, maar de stiksels van de gespen zaten vanaf het begin al niet mooi gestikt. Nu begaf 1 het. Gelukkig is het niet zondag gebeurd
Roos, dat spuiten is ook erg duur dus snap dat je dat achterwege laat! Met mijn merrie gaat het erg goed, ze ziet erg super gezond uit en is fit. Ze sprong twee weken terug nog over een draad van 1,25 vanuit draf met dr dikke buik haha! Alleen een beetje jammer dat ze tijdens Renswoude is uitgerekend, zul je zien dat ik het weer mis. Noor, vorig jaar was dat ook nog geen succes geweest maar hij is nu wel redelijk geconcentreerd. Ka, wat ontzettend balen!!! Hopelijk knap de vos snel weer op.
texelse
Geplaatst: 09-05-12 12:48
Meiden bedankt dat ik hier even mocht blazen, was anders bang dat ik de hond van de buren (hebben ze die???) een schop zou geven of de postbode zou uitkafferen. Er begint tussen de valse fanfaremuziek een leuk instrumentje mee te blazen , dus het zal wel weer met een sisser aflopen. Gelukkig heb ik al jaren last van een te lage bloeddruk, kon ie nu mooi even stijgen , maar ik ben nog wel kwaad!!
edit: late gewijzigd in lage
Laatst bijgewerkt door texelse op 09-05-12 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo heb ik ooit het meisje achter de kassa bij de AH aan het huilen gemaakt. Ze kon er niets aan doen, maar mijn bloeddruk was ook sky high door aantal voorvallen die dag. Arme kind had vreselijk veel pech