Mootje schreef:Zo, hier net goed nieuws gehad op het werk... Denk dat vanmiddag de champagne rond gaat[size=7]Eef, jouw vader zal wel het tegenovergestelde hebben..
Nog niets gehoord. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weule schreef:mijn manager zorgt dat alles postzakken worden afgevoerd..
apart van die kaart
Noor, verplicht aan de kroketten (moddervet valt hartstikke mee!)
ik weet zeker dat iemand mij zit te fiets, omdat de naam die erop staat nieteens hoi zegt.
(sorry flauw)
!

(maar doordat alles blauw is, is het geheel wel 'af', daardoor is't weer mooi!) wel handig, loop je elk concours een 'blauwtje'

.
.
Heb nog een kleine tocht gedaan van 32 km. Vond het ijs heel leuk, al ben ik ook wel weer blij dat het voorbij is.
weule schreef:@ bianca: het ziet er blauwig uit(maar doordat alles blauw is, is het geheel wel 'af', daardoor is't weer mooi!) wel handig, loop je elk concours een 'blauwtje'
![]()
heb je ook blauwe peesbeschermers om met losrijden??
zo had ik het nog niet bekeken...
Ik heb gewoon zwarte springschoenen en peeskappen om hoor met losrijden. Alleen de crossbeschermers zijn blauw. Tja wat zou nou mijn favoriete kleur zijn he...
Er zullen er genoeg zijn die het heel lelijk vinden, maar ik heb dus altijd het zwart heeeeeel lelijk gevonden en zo hebben we allemaal onze gebruiksaanwijzing, Het hoedje mag nog 1 jaar dus daar ga ik lekker van genieten.

Succes op cc mirthe!