[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:52

_Noor schreef:
Ze staan dan in Wervershoof, Margriet. Vlakbij dus. Nudine laat wel makkelijk, maar heeft een beetje losse achterbenen naar vreemden :o Wat een rotknol eigenlijk! :+ Maar ik heb al een tactiek bedacht, nu alle instrumenten nog ;)

Heftruck, kraan, takelwagen?? :P

Margriet_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:55

Noor wel super dat ze dan 24 uur op het land kunnen staan. Helemaal als Nudine niet zo lief is op stal naar KJ toe. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:55

Noor gaat een charge uitvoeren :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:56

Nou, ik moet even kijken of ik een 2paardstrailer kan regelen en dan wat mensen erbij en dan moet het wel lukken ^)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:03

Is wat mensen een getal onder of boven de 10 :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:06

Terugreis is helemaal prima verlopen :D
Vanmorgen om half 9 thuis en toen meteen in bed gekropen. Vanmiddag meteen weer op Sofie geklommen en heerlijk gereden :D.

texelse schreef:
Kim, waar kom je ergens in P'end?? (ben er een beetje bekend, is mijn geboortegrondje)

Ik ga aan de Rietsingel wonen. Zolderverdieping voor mezelf :).

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:09

Hilde: Nogmaals gefeliciteerd met je afstuderen!

Zag nog mooie cross foto's voorbijkomen! :D

Laura: Stoer beestje. Jammer dat ie al weg was.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:16

@Marijke: idd, ook een Boginov, x Marieton's Jasper x Orchard Limb Lopper. 1.46 m. Maar het is echt een hele talentvolle sportpony. Niet geschikt voor een verwend kind van ouders met teveel geld, als je begrijpt wat ik bedoel. Ze gaat allleen naar iemand toe waarvan wij ook de overtuiging hebben dat die de talenten van de pony gebruikt voor de sport.

@Noor: ben benieuwd naar je tactiek om het spul te laden. Paarden met losse achterbenen hou ik trouwens helemaal niet van.....

@Kim: lekker vlot geslaagd voor een kamer. En dan ook nog eenhele zolderverdieping, daar had ik je niet aan kunnen helpen.

@ Hilde: Gefeliciteerd hoor!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:21

Ik zal mijn oren open houden Texelse. Hebben een heleboel Boginov fans op de ponyclub en die ouders willen er over het algemeen net geld voor neer leggen. Als ik wat hoor zal ik aan je denken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:23

Fijn Marijke, want deze pony wil ik graag naar een talentvol ruitertje hebben. Ze komt ook niet op mp ofzo. De instructrice verwacht nog veel meer van haar in de toekomst dan ik doe, en ik denk sowieso al dat ze heeel ver kan komen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:26

Goedenavond.
Tientjeh: Leuke foto's!
Corien: Top dat Jack weer helemaal goed is!
Noor: Een mooi plekje voor Nudine en KJ zo te lezen .
Kim: Wat fijn dat je meteen weer weg kon rijden met Sofie en dat je een kamer gevonden hebt!

Vanmiddag fijn springles gehad, moest een in-uitje springen met daarachter nog een hindernis die steeds hoger en breder werd, ik vind zo'n lijntje al lastig en uiteindelijk moest ik dat lijntje ook nog eens aanrijden vanaf de andere hand uit een halve volte 7 m ofzo, was vooral voor mijzelf mentaal grensverleggend :+ , paard sprong heel simpel en ruim erover.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:35

zo heb je een hele bijleesactie gemaakt valt zo maar de laptop uit. dus maar een kortere bijleesactie

zag dat benthe een heel eind heeft moeten fietsen.
been van zeus weer dunner is
jantine nog een paar mooie foto's heeft gevonden van mb
dan sim outsiders ook nieuwsgierig maakt ja
margriet heeft ook leuke foto's van mb
kim is weer terug
eef heeft fijng gesprongen

hele dag gewerkt. van ene werk naar de andere maar jeh wat druk. dacht vakantie periode is hier al iets begonnen maar merk er niks aan.
Daarna les met bay hij had alleen wat last van zijn rechter oor. hij had het oor recht naar achteren en ook met hoofdschudden. Maar toch nog wel super kunnen rijden :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:43

Tientjuh mooie foto's
Fijn MM dat Zeus zijn been dunner blijft
Super Corien dat Danny weer heel is
Over afvallen ik dacht laatst dat ik afgevallen was omdat mijn broeken ruimer gaan zitten, maar de weegschaal vond van niet. Of ik mag nu heel positief denken dat dat allemaal spiermassa is of die broeken zijn nogal oud en versleten en dus ruimer geworden.
Super Noor dat het land goed was
Leuk ding je pony Texelse
Vooral jouw eerste foto is mooi Margriet
Top dat je springles zo fijn ging EB

Ik heb in elk geval besloten dat ik Ferrose voorlopig met martingaal ga verblijden (in mijn les nog niet maar als ik zelf rijd) zodat ze gaat ontdekken dat je kop de lucht insteken toch niet zo heel grappig is ~~}> Alleen nog even een losse martingaal kopen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:48

haha joki zoiets had ik ook met het afvallen..

kunnen we voor onze high tea niet beter groente en fruit meenemen?? haha

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:50

Sorry "outsiders" jullie moeten nog even wachten voor ik wat kan zeggen. :D

Fijn dat Jack weer goed is Corien! Voorzichtig aan weer opbouwen dan komt Ermelo vast wel goed.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:54

Je maakt ons wel nieuwsgierig Sim, maar we wachten geduldig af :) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:55

Mendy, ik neem groente mee :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:56

Eef_Bam schreef:
Je maakt ons wel nieuwsgierig Sim, maar we wachten geduldig af :) .

Tis helemaal niet bijzonder hoor. Geen groot of wereldschokkend nieuws.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:57

Wereldschokkend en Sim kan ik mij wel iets bij indenken O:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:59

Joki schreef:
Nou ik kon echt wel janken toen ik van Ferrose afstapte. Ik had gehoopt dat 2 dagen rustig aan zouden helpen, maar dat doet het niks. Zolang ze simpel vwnw mag lopen doet ze alles maar zodra ik haar iets hoger instelde en dan vroeg of ze ook nog haar achterbeen erbij wilde houden kwam ze tdh en iet 1x maar iedere keer dat ik het vroeg. Ik heb geprobeerd het te negeren, gewoon door te rijden en het dan iedere keer rustig te herstellen en als ze even braaf was weer vwnw te rijden maar het bleef dramatisch. Ik hoop dat morgen mijn trainer een oplossing heeft (het gaat zo k*t dat ik eigenlijk niet eens durf te laten zien) want ik heb die niet meer.

Joki, als ik het zo lees zou ik als ik jou was toch ook eens naar een echt goede DA gaan. Het zou zo goed kunnen dat je paard ergens last van heeft. Als ik hoor hoevaak je paard lastig/vervelend is, kan ik me niet voorstellen dat dat puur is om te pesten. Het kan echt zomaar. Ze hoeven daarin ook niet 2 lijn te trekken van altijd vervelen of nooit vervelen. Vorstin deed alles dan weer braaf, liep periodes super, en soms ineens niet. Springen met losspringen wel, en in de ring niet. Geen pijl op te trekken. Nu is ook eindelijk gebleken dat ze iets mankeert. Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat er iets uitkomt (was ik ook), maar je kunt er echt beter zo snel mogelijk bij zijn.

Gefeliciteerd Hilde!!
Leuke foto's iedereen!
Onwijs gaaf dier Lau! Zonde dat ie al weg was.
Fijn dat het beter gaat met Zeus MM
Goed bezig Mootje!
Super dat Jack weer goed is Corien!
Fijn dat je een plekje hebt gevonden Noor!
Welkom terug Kim

Vriendin is net weg, was gezellig :D Lekker op een terrasje gezeten en gekletst, daarna pizza gemaakt en een film gekeken :)
Brommer vanmiddag naartoe gereden, was die man niet thuis! Lekker afspraken maken, daar ga ik dus niet meer naartoe.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:12

Mootje schreef:
Wereldschokkend en Sim kan ik mij wel iets bij indenken O:)

Hoezo? :o?
Ik heb nog nooit iets wereldschokkends gedaan hoor (bij mijn weten dan he). :D

Jammer van de brommer Snoek.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:19

Haha, meer als je een bepaalde mededeling zou doen.... Maar t was toch niet wereldschokkend zei je ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:21

Snoek ik snap wat je denkt, maar Ferrose heeft in maart nog een zeer grondige check-up gehad en toen was er op haar gewoonte om organen slecht te laten werken (dit doet ze vaker dus ik ben er al aangewend geraakt) niet veel aan de hand en zoals ik haar nu kan bekijken heb ik haar huidige poging om zichzelf te vergiftigen al verijdeld door wel vitaminen te geven (vorige stal had het voer veranderd zonder het mij te vertellen). Voor de organen medicijnen gehad en ging toen ook heel goed.

Ferrose is wel echt een paard dat houdt van vechten. Ze vecht ook wel om te vechten, waarbij de uitkomst haar weinig uitmaakt. Dus het past in haar karakter om zo af en toe een heel vervelend nieuw trucje te verzinnen en vooral als ik zo stom ben geweest er een paar keer boos om te worden (en ja dat vergeet ik iedere keer weer zo stom ben ik dus) vind ze het behoorlijk grappig. Het houdt vanzelf weer op als ik de oplossing gevonden heb (trailer laden was ook zo een truc geweest, hangen vond ze ook heel leuk). Maar ik snap zeker dat je het gezegd wilt hebben en het was een mogelijkheid maar zoals ik mijn paard ken is het gewoon een spelletje zeker omdat ze door allerlei mensen (TA, osteo, DA en holistisch DA) zeer regelmatig wordt nagekeken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:25

Mootje schreef:
Haha, meer als je een bepaalde mededeling zou doen.... Maar t was toch niet wereldschokkend zei je ;)

Oh zo. Hmmm, ben niet zo mededelend. :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:32

LAU @ wat een beauty die pony.... :9
CORIEN @ super fijn dat je knollie weer helemaal back on track is.
HILDE @ is afgestudeerd, altijd heel fijn om dat weer achter de rug te hebben.
SIM @ dan val ik denk ook onder de outsiders want ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben.... :D