Joki schreef:Nou ik kon echt wel janken toen ik van Ferrose afstapte. Ik had gehoopt dat 2 dagen rustig aan zouden helpen, maar dat doet het niks. Zolang ze simpel vwnw mag lopen doet ze alles maar zodra ik haar iets hoger instelde en dan vroeg of ze ook nog haar achterbeen erbij wilde houden kwam ze tdh en iet 1x maar iedere keer dat ik het vroeg. Ik heb geprobeerd het te negeren, gewoon door te rijden en het dan iedere keer rustig te herstellen en als ze even braaf was weer vwnw te rijden maar het bleef dramatisch. Ik hoop dat morgen mijn trainer een oplossing heeft (het gaat zo k*t dat ik eigenlijk niet eens durf te laten zien) want ik heb die niet meer.
Joki, als ik het zo lees zou ik als ik jou was toch ook eens naar een echt goede DA gaan. Het zou zo goed kunnen dat je paard ergens last van heeft. Als ik hoor hoevaak je paard lastig/vervelend is, kan ik me niet voorstellen dat dat puur is om te pesten. Het kan echt zomaar. Ze hoeven daarin ook niet 2 lijn te trekken van altijd vervelen of nooit vervelen. Vorstin deed alles dan weer braaf, liep periodes super, en soms ineens niet. Springen met losspringen wel, en in de ring niet. Geen pijl op te trekken. Nu is ook eindelijk gebleken dat ze iets mankeert. Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat er iets uitkomt (was ik ook), maar je kunt er echt beter zo snel mogelijk bij zijn.
Gefeliciteerd Hilde!!
Leuke foto's iedereen!
Onwijs gaaf dier Lau! Zonde dat ie al weg was.
Fijn dat het beter gaat met Zeus MM
Goed bezig Mootje!
Super dat Jack weer goed is Corien!
Fijn dat je een plekje hebt gevonden Noor!
Welkom terug Kim
Vriendin is net weg, was gezellig
Lekker op een terrasje gezeten en gekletst, daarna pizza gemaakt en een film gekeken 
Brommer vanmiddag naartoe gereden, was die man niet thuis! Lekker afspraken maken, daar ga ik dus niet meer naartoe.