MM: aaah ijs met kersen en slagroom
Eef: wat een leuke foto zeg!
Shanouk: hahah toffe springschoenen! Denk dat blauw met champagne zoals Sann zegt idd heel chique is!
Noor en Margreet: gefeliciteerd
en wat een ontzettend mooie naam zeg! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan kan ze haar cariere als springpaard weer oppakken, crosspaard gaat het nooit worden. 1 kunstje lukt nog wel maar 3 wordt echt te veel voor haar.

morguh!!

Hoe lang moet ze nog? 
hij pakt het crossen ook supergoed aan, alleen smalletjes vind hij nog niet zo, en het tempo tussen de sprongen moet ik nog goed zien te vinden. Ik rijd hem of te verzameld of hij gaat er half met mij vandoor. Zijn hals is idd nogal iel, krijg er ook niet meer bespiering op. Als ik in de zomer heel veel train en hem er echt goed erdoorheen krijg is het wel beter. Sim, hij is niet zo groot, +- 1.62m. Zaten ook kuilen in de waterbak en ik had er niet in galop doorheen willen gaan, maar Ul was wat enthousiast. Margriet, dit was in Grolloo. Helaas werd het hele terrein na onze les weer afgebroken op de waterbak (
) en het hunebed na. De bloembak a la Oudkarspel was ook van die mensen zelf en de boom bij de waterbak hadden ze ook zelf geregeld.
. Nee hoor begrijp het wel, ik zat ook graag wat verder het land in. Anderzijds, als ik wil kan ik elke dag starten en ook in het weekend genoeg concoursen voorhanden, en dat ontbreekt er bij veel provincies ook nogal aan.

Eef, zag Noa niet goed genoeg 
?

Mooie naam ook! Was het veulen wat jullie besteld hadden? Of hadden jullie niet echt in je hoofd wat je eruit wilde zien komen? 

Koffievos zeg ik ook geen nee tegen!