Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
!
). En nu dus al weer flink aan het werk. Hoop dat ik morgen weer mijn bed uit kom
.
.
. Dag -en nachtritme helemaal van het pad af
.
..
. Wolin krijgt Equilin Motion door haar Marstall Champion.
Wordt denk ik oud
. 'Vroeger' kon ik tot 5 uur doorgaan en was ik om 8uur gewoon weer fris en fruitig.

!

. Van de zomer gaat ze er weer vanaf. Verder heeft Wo een Himalaya liksteen in de box en krijgt ze 's ochtends en 's avonds een kwartje biks naast haar Marstall
.
Vervelend Vief, hopen dat dat meisje snel weer opknapt.
.
. Ze is veel minder hectisch en minder snel van haar stuk gebracht.
). Traumeelgel en druppels gebruik ik ook en ook gebruik ik Pees Compositum na zware arbeid, bijvoorbeeld op zware grond/berm.. Ik heb het met de vorst ook gebruikt omdat ze af en toe wat gleed en ook is ze een keer behoorlijk uitgegleden op een ijsplaat..
. Wolin krijgt ook twee keer per dag een silicea pil voor haar hoeven (waren van bar-slechte kwaliteit en sindsdien mooie sterke hoeven, biotine gebruik ik niet. Nagels en hoeven zijn van hetzelfde stofje, dus de manen van Wolin groeien door de silicea ook als kool
). Verder krijgt Wolin vrij weinig krachtvoer, 's ochtends 's avonds een kwart biks met een kwart Marstall (Marstall staat hoog in de vitaminen en mineralen). En krijgt ze slobber van Hippostar na het werken, lekker met appels en penen gemengd.. Lekker kliederboeltje
.
.