nog even een berichtje uit portugal
.
Morgen half 10 vliegen we weer naar Ned. Om 5 uur savonds komen we thuis aan als alles goed gaat
. Savonds meteen een feest, en daarna slapen slapen slapen
.
Heel de week mooi weer gehad alleen vandaag een beetje gemiezer de hele dag
. Maar kunnen we de spullen mooi inpakken.
Morgen avond meteen Sofietje even longeren. Die heeft een week vakantie gehad, is vast wel even goed voor haar geweest
. Over 2 weken de FK, dus hoop dat ik haar dan weer voor elkaar heb
. En dan gaan we binnenkort ook beginnen in het B springen.
Gister hebben we met zn 4en (mijn broer, broertje, Wim en ik) een kanotocht van 6 uur gemaakt door de rivier hier. Inclusief watervallen
. 1 van de Nederlandse jongens die hier woont zou eerst met mijn broers en vriendje mee, maar ik wou eigenlijk ook wel. En er was maar plaats voor 4 personen (2x 1 persoons kano en een 2 persoons). Die jongen had verteld dat we niet alle watervallen konden nemen, dat we dan even uit moesten stappen en de kano over de rotsen moesten tillen. We hebben alle watervallen genomen (het waren niet van die watervallen die 5 meter naar beneden gingen hoor, maar wel watervallen waar je dikke stenen tegen kwam onderweg naar beneden van een meter hoogte verschil ongeveer. Het was een soort wildwaterbaan
.We hadden alleen geen helm ofzo dus was best wel spannend als je omviel. Maar alles ging goed en het was super leuk
!. Af en toe viel die 2 persoons om
. Haha die kon je minder goed sturen, en wim en mn broertje zaten daar eerst in, en ze waren bijna in het rustige water weer, ligt er een dikke rots in het midden van de rivier.. Boem vlogen wim en guido de lucht in hihi.
Aan het eind van de rit had Guido super lamme armen, bij ons viel het wel wat mee. Maar toen we bij het huisje kwamen ging ik wel even een uurtje slapen
.
Als ik thuis kom ga ik alles wel even bijlezen. Ik kwam nog wel wat foto's tegen
. En een topic van Viefje.