En wat zwarte cross betreft. K hou heel erg van een biertje, maar geen idee waarom ik er nog nooit ben gweest. T is ook niet goedkoop en k heb altijd wat anders.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Avond!!

Hoe is het met het keuren afgelopen? Of moet dat nog?
Op de terugweg was ze wel heel stoer
Klepper de klep over de stoep en de straat. Ze heeft dan wel geen ijzers, maar maakte herrie genoeg 
Heb er iig heel veel zin in. 's Avonds nog een housewarming van een bokker en dan nog gezellig door naar de bios met de bokkers/vriendjes 

, zie erg veel gelijkenis met Wolin
.
) "Als ik haar even snel afleid, dan piep ik er langs, richting het land..", ik was er alleen al op bedacht en deed het touwtje voor haar neus dicht, waarna ze op de plaats een partij nijdige steiger-bok capriolen liet zien
. Haar ontstekingsremmer geven was weer wat.. dit keer liet ze zich niet foppen door de blinddoek en kwam rechtovereind in haar stal.. Dus dan maar niet die blinddoek
.. M'n moeder deed heel snel haar duim in de mondhoek van Wo en toen kwam mijn spuit er achteraan. Toen haar snoepje en stond ze erbij alsof er niks was gebeurt, gek wyf af en toe
..
.
nog even een berichtje uit portugal
.
. Savonds meteen een feest, en daarna slapen slapen slapen
.
. Maar kunnen we de spullen mooi inpakken.
. Over 2 weken de FK, dus hoop dat ik haar dan weer voor elkaar heb
. En dan gaan we binnenkort ook beginnen in het B springen.
. 1 van de Nederlandse jongens die hier woont zou eerst met mijn broers en vriendje mee, maar ik wou eigenlijk ook wel. En er was maar plaats voor 4 personen (2x 1 persoons kano en een 2 persoons). Die jongen had verteld dat we niet alle watervallen konden nemen, dat we dan even uit moesten stappen en de kano over de rotsen moesten tillen. We hebben alle watervallen genomen (het waren niet van die watervallen die 5 meter naar beneden gingen hoor, maar wel watervallen waar je dikke stenen tegen kwam onderweg naar beneden van een meter hoogte verschil ongeveer. Het was een soort wildwaterbaan
.We hadden alleen geen helm ofzo dus was best wel spannend als je omviel. Maar alles ging goed en het was super leuk
!. Af en toe viel die 2 persoons om
. Haha die kon je minder goed sturen, en wim en mn broertje zaten daar eerst in, en ze waren bijna in het rustige water weer, ligt er een dikke rots in het midden van de rivier.. Boem vlogen wim en guido de lucht in hihi.
.
. En een topic van Viefje. 

Morgen ook nog werken tot 2 uur. 's avonds hebben we nog lady'snight in een cafeetje
haha
Heb ik wel zin in. 

! Ik ging met het groepje waarmee ik ook op vakantie ga naar het strand, uit eten en daarna bij iemand thuis filmpje kijken en slapen. Was erg gezellig! Ik werd steeds gevoerd door Ivo, steeds weer een glas Pasoa-jus erin.. Voelde m toch wel daarna
Later bleek dat ik 3/4 liter Pasoa ophad, dus dat was niet zo vreemd!! We hadden natuurlijk weer te weinig bedden en dekens, dus ik heb met Ivo op 1 matras en onder 1 dekbed geslapen. Vanochtend nog even naar het strand geweest
Vorstin heb ik lekker rustig aangedaan, een beetje bitloos gespeeld.

Lekker he je rijbewijs

ziet er lekker uit die cross foto's

Maar mooi dat je het zo gezellig hebt gehad.

dus ben benieuwd wel aan spreken he

.
Leuke foto's trouwens ook!

En morgen komt mijn vriendje terug van vakantie
Toch wel heel erg gemist die 3 weken
Dus ga morgenavond even langs.
. Leuke foto's zeg!!
Leuk dat zij zo het water in gaat!
, Wolin heeft niet van die grote pootjes
, had het gips wat dikker geschat. Heb voor Wolin weer zo'n hooibal gehaald, ze had er al eerder een, maar die had ze flink gesloopt
. Ze is er helemaal lyrisch van, hoe meer het heen en weer slingert en hoe harder ze moet trekken, des te mooier ze het vind
..
..
.
Met een groene puch ofzo
! 2e prijs, was nog iemand, en die is zó goed, die had gewoon 64 op steil
!