[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 23:32

Gave fotos LZ, die van het water ook. T is net of ie in het water schraapt Ja

En wat zwarte cross betreft. K hou heel erg van een biertje, maar geen idee waarom ik er nog nooit ben gweest. T is ook niet goedkoop en k heb altijd wat anders.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 23:47

Doei! Avond!!

LZ: Wat een gave foto's!! Mars lijkt wel van kleur veranderd doordat hij zo glimt.
PB: Leuk dat je date geslaagd was Lachen
Rosalie: Heel veel plezier! Collegaatje was zich er ook al helemaal op aan het verheugen haha Haha!
Corien: Wat balen zeg Boos! Hoe is het met het keuren afgelopen? Of moet dat nog?

Heb van Woll ook nog wat meer foto's: [HAW] Vrolijke 5-jarige schimmel @ trainingswerk

Vanmiddag heerlijk in ons autootje getoerd. Helemaal leuk Haha!
Na het eten nog naar Woll geweest. En met haar naar huis gereden. Door het dorp en ze keek echt haar ogen uit Ach gut Op de terugweg was ze wel heel stoer Cool Klepper de klep over de stoep en de straat. Ze heeft dan wel geen ijzers, maar maakte herrie genoeg Knipoog

Morgen werken, dan bijna gelijk door naar Rotterdam. En zaterdagmiddag concours in Markelo. Gaan we voor het eerst BB springen. Ben zeer benieuwd. Oefenparcoursje zat wel in de planning, maar is er een beetje bij-in geschoten. Maar goed eens moet de eerste keer zijn natuurlijk. We zullen 't zien *LOL* Heb er iig heel veel zin in. 's Avonds nog een housewarming van een bokker en dan nog gezellig door naar de bios met de bokkers/vriendjes Knipoog

Misschien maar eens gaan slapen nu Doei, doei

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 09:17

Prachtige foto's LZ!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:40

Goeiemorgen Lachen

Rowo: leuke foto's! Knap hondje! Lachen
Lotte: nog gefeliciteerd met Wolin! Haha!
LZ: wauw gave foto's zeg! Kwijl
Vief: leuke foto's van Woll! Succes met je debuut dit weekend!

Ollie liep gister echt super fijn Lachen
Vanmiddag weer naar Miriam, kijken of ze al weer terug Lachen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:02

@LZ: Erg mooie foto's, vind die in het water ook erg leuk!! Haha!

@Vief: Wat is Woll ook een leuk paard Knipoog , zie erg veel gelijkenis met Wolin Cool .

Vanmorgen weer naar Wootje geweest, tot nu houdt ze zich erg goed. Ik ga vanmiddag even een hoefschoen halen, dan kan ze naar gras lopen over het harde en lekker grazen. En dan kan ze in de paddock scharrelen. Ik liet haar even los in de paddock om haar te laten rollen, en ze kwam aanlopen met zo'n kop van (als ze wat van plan is dan raken de puntjes van haar oren elkaar bijna, heeft ze van die duivelshoorntjes Duivel ) "Als ik haar even snel afleid, dan piep ik er langs, richting het land..", ik was er alleen al op bedacht en deed het touwtje voor haar neus dicht, waarna ze op de plaats een partij nijdige steiger-bok capriolen liet zien Bloos . Haar ontstekingsremmer geven was weer wat.. dit keer liet ze zich niet foppen door de blinddoek en kwam rechtovereind in haar stal.. Dus dan maar niet die blinddoek Bloos .. M'n moeder deed heel snel haar duim in de mondhoek van Wo en toen kwam mijn spuit er achteraan. Toen haar snoepje en stond ze erbij alsof er niks was gebeurt, gek wyf af en toe Vingers aflikken ..
Ze heeft nog een paar liefdesverklaringen gescoord op haar gipsvoetje, helemaal hip Knipoog .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 15:47

Doei! nog even een berichtje uit portugal Lachen.
Morgen half 10 vliegen we weer naar Ned. Om 5 uur savonds komen we thuis aan als alles goed gaat Knipoog. Savonds meteen een feest, en daarna slapen slapen slapen Tong uitsteken.

Heel de week mooi weer gehad alleen vandaag een beetje gemiezer de hele dag Boos!. Maar kunnen we de spullen mooi inpakken.

Morgen avond meteen Sofietje even longeren. Die heeft een week vakantie gehad, is vast wel even goed voor haar geweest Lachen. Over 2 weken de FK, dus hoop dat ik haar dan weer voor elkaar heb *LOL*. En dan gaan we binnenkort ook beginnen in het B springen.

Gister hebben we met zn 4en (mijn broer, broertje, Wim en ik) een kanotocht van 6 uur gemaakt door de rivier hier. Inclusief watervallen Nagelbijten / Gniffelen. 1 van de Nederlandse jongens die hier woont zou eerst met mijn broers en vriendje mee, maar ik wou eigenlijk ook wel. En er was maar plaats voor 4 personen (2x 1 persoons kano en een 2 persoons). Die jongen had verteld dat we niet alle watervallen konden nemen, dat we dan even uit moesten stappen en de kano over de rotsen moesten tillen. We hebben alle watervallen genomen (het waren niet van die watervallen die 5 meter naar beneden gingen hoor, maar wel watervallen waar je dikke stenen tegen kwam onderweg naar beneden van een meter hoogte verschil ongeveer. Het was een soort wildwaterbaan *LOL*.We hadden alleen geen helm ofzo dus was best wel spannend als je omviel. Maar alles ging goed en het was super leuk Haha!!. Af en toe viel die 2 persoons om Clown. Haha die kon je minder goed sturen, en wim en mn broertje zaten daar eerst in, en ze waren bijna in het rustige water weer, ligt er een dikke rots in het midden van de rivier.. Boem vlogen wim en guido de lucht in hihi.
Aan het eind van de rit had Guido super lamme armen, bij ons viel het wel wat mee. Maar toen we bij het huisje kwamen ging ik wel even een uurtje slapen Tong uitsteken.

Als ik thuis kom ga ik alles wel even bijlezen. Ik kwam nog wel wat foto's tegen Lachen. En een topic van Viefje.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 16:11

Rowo wat een leuke hond!!!

Mooie foto's LZ Lachen

Vief leuk topic van Wol Lachen

Zo te horen heb jij het prima naar je zin gehad Kim Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:14

Leuke foto's allemaal Lachen
Klinkt als een leuke vakantie kim Lachen

Net weer hele dag gewerkt tot half 6.. Daarna meteen even naar stal geweest om eten te geven aan bimob.. moet vanavond namelijk nog op de verjaardag bij een vriendin Lachen Morgen ook nog werken tot 2 uur. 's avonds hebben we nog lady'snight in een cafeetje Haha! haha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:35

Pfff. Heb alles gereden en zo nog even lesgeven. Ga vanavond lekker naar de kermis in Tilburg mt een vriendin Haha! Heb ik wel zin in.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:58

Doei!

Mooie foto's LZ! Ja
Klinkt goed kim Haha!

ik ga morgen weer lekker springen met uk, zelfde wedstrijd als Anthea. heb er zin in, ze springt goed de laatste tijd! Haha!
Zondag daar ook dressuren Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:29

Goedenavond!
Ik ben weer terug van 2 daagjes strand, heerlijk genieten Haha!! Ik ging met het groepje waarmee ik ook op vakantie ga naar het strand, uit eten en daarna bij iemand thuis filmpje kijken en slapen. Was erg gezellig! Ik werd steeds gevoerd door Ivo, steeds weer een glas Pasoa-jus erin.. Voelde m toch wel daarna Bloos Later bleek dat ik 3/4 liter Pasoa ophad, dus dat was niet zo vreemd!! We hadden natuurlijk weer te weinig bedden en dekens, dus ik heb met Ivo op 1 matras en onder 1 dekbed geslapen. Vanochtend nog even naar het strand geweest Lachen Vorstin heb ik lekker rustig aangedaan, een beetje bitloos gespeeld.

Woll lijkt inderdaad wel een crosspaardje zo Vief! Leuke foto's ook!
Wow, wat een gave foto's Rowo!! Jullie hondje is ook leuk Haha!
Gelukkig dat je je weinig pijn had gedaan Anthea
Gefeliciteerd met Wolin Lotte Haha!
Jemig wat een mooie foto's van Mars Ilse!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:39

Super mooie foto's LZ Ja
Die foto's van woll ook hoor vief Knipoog Lekker he je rijbewijs Knipoog

Ik ga me tas pakken, morgen naar assen Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:42

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:44

Mooie plaatjes.. snoekiej Ja ziet er lekker uit die cross foto's Haha!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:44

Ilse, Mooie foto's zeg! Je zult er wel pas maandag weer zijn, veel plezier op de zwarte cross Lachen
Kim: Klinkt erg leuk, zoiets heb ik ook gedaan in Frankrijk een paar jaar terug!
Snoekiej.. geen kater gehad? Tong uitsteken Maar mooi dat je het zo gezellig hebt gehad.

Ik heb vanochtend lekker gewerkt, vanmiddag in de zon gezeten en heb wel een paar uur gelezen in een boek. Heb zelf voor mijn eten moeten zorgen vandaag, ben de hele middag en nog steeds alleen thuis. Ga zo mijn paard nog even longeren en daarna misschien een stukje mountainbiken Lachen

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:45

Corien, ben je zondag ook nog in Assen? Misschien komen we elkaar dan wel tegen Clown
Ojaaa mijn vriendje is vandaag ook geslaagd voor zijn C rijbewijs Haha!
Laatst bijgewerkt door Rosalie123 op 25-07-08 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:46

Bedankt Corien Lachen
Nee, Rosalie, ik werd vanochtend alleen wakker met mega-honger Tong uitsteken

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:46

Jeps ik ga een heel weeekend met vriend lief en baas van hem Knipoog

ik heb me vest van sgw of life bij me en we hebben, we hebben een special paint vracht wagen bij ons van HTR Knipoog dus ben benieuwd wel aan spreken he Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:26

Ik heb gister trouwens mijn theorie gehaald met 3 foutjes. Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:33

Doei!

Ik kan niet wachten om straks weer op Sofie te kunnen stappen.. Morgen eerst lekker longeren Lachen.
Loempia is afgelope week doorgereden en volgende week word hij ook nog gereden en dan komt hij weer thuis. (Ik kan hem namelijk niet rijden als er niemand thuis is, dus blijft ie daar nog een week tot mijn ouders weer thuis komen).

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:53

Lekker, maar zeer warm daggie vandaag. Eerst les gegeven vanmorgen. Toen jonge paard gereden van een vriendin. Daarna met Merel naar crosstraining van Ronald Beukers in Lelystad geweest. Beide paardjes gingen super, ondanks het warme weer.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 22:55

Kim: jammer dat het weer vandaag minder was daar! Gaaf dat je een kanotocht hebt gedaan! Klinkt iig geslaagd! Haha!
Snoekiej: klinkt als 2 gezellige dagen! Haha! Leuke foto's trouwens ook!
Hilde: goed joh, gefeliciteerd! Haha!
Merel: fijn dat je lekker hebt gereden en getraind Lachen
Wedstrijdgangers heel veel succes dit weekend!

Ollie liep fijn vandaag! Haha!
Morgen weer naar Miriam Lachen En morgen komt mijn vriendje terug van vakantie Haha! Toch wel heel erg gemist die 3 weken Bloos Dus ga morgenavond even langs.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:02

Snoekiej: Klinkt erg leuk idd Knipoog . Leuke foto's zeg!! Pling Leuk dat zij zo het water in gaat!

Kim: Gaaf zeg!! Altijd leuk omdat soort dingen te doen. Ja

Nou, ik net een hoefschoen halen (das echt lastig inschatten!!), heb ik er een die echt HUGE is Wow! , Wolin heeft niet van die grote pootjes Bloos , had het gips wat dikker geschat. Heb voor Wolin weer zo'n hooibal gehaald, ze had er al eerder een, maar die had ze flink gesloopt Rolleyes . Ze is er helemaal lyrisch van, hoe meer het heen en weer slingert en hoe harder ze moet trekken, des te mooier ze het vind Whoosh! ..
Dus moet morgen weer terug, en moet nog zoveel doen vóór maandag Bloos! ..

Morgenavond een feest in Vianen, erg gezellig. Dus het wordt nog even rennen & vliegen voor ik lekker op het strand in Portugal kan liggen Cool .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:07

Hallo!
Pff, alweer poosje niet hier geweest Bloos
Was deze week niet helemaal lekker in mijn vel
Mijn oom doet mee aan de zwarte cross Huilen van het lachen Met een groene puch ofzo Ja
Ik was er 2 jaar terug Tong uitsteken
Mooie foto's LZ

Ik hd vandaag wedstrijd in Westerbork, en ging wel goed Ja
1e parcours was ik foutloos, maar reed helemaal niet netjes Bloos
Wat krijg ik op steil? Idd 60,5 Bloos! ! 2e prijs, was nog iemand, en die is zó goed, die had gewoon 64 op steil Bloos! !
2e parcours heel snel en kort, 1e prijs.
Ben niet bijgelovig, maar dit setje moet hij toch maar op tijdens de kampioenschappen Clown
Net nieuw, 2 wedstrijden gedaan en 2X 1e en 1X 2e. Doet i goed Huilen van het lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 06:08

Netjes mistrid Knipoog

Ik ga snel richting assen byebye, Wedstrijd gangers succes!!!