Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:ik heb Simmie gespot, ik wil een verslag
En we zijn reuze benieuwd

) en eerste keer galop aanspringen ging wat rommelig omdat er iemand van de organisatie vlak langs rende met plastic tasjes met lunchpakketen...Had 156 punten en stond ergens in het midden.
Het stond ook wel heel laag, eerste helft van het parcours kon ik hem scherp houden, maar 7 en 9 gingen er heel dom af...
Het was wel een heel mooi rondje trouwens
) en werd wat heet.
Eerste keer kwam ik te dicht op de hindernis ervoor en toen paste het gewoon echt niet fijn(en dan rekt hij het niet dicht richting publiek en water). Toen zag hij ineens al dat publiek en was hij even van slag. Reed de tweede keer zelf niet zo slim aan, want moest en door de bagger en richting publiek springen. Daarna nog een keer aangereden vanaf de andere kant en toen sprong hij hem wel braaf. Water liep hij ineens in en laatste stukje ging ook goed. Had ondanks die twee stops maar iets van 20 seconden tijd volgens mij dus heb nu echt eens fijn tempo kunnen rijden.

Heb het L-paarden niet zo goed bekeken. 
Ik zie het nu pas...Veel sterkte!
Ik denk dat het LIsse wordt de 24ste, Vasse 1 oktober. Dan princenhage of nijeberkoop de 15de en als het weer redelijk blijft nog de open wedstrijd in barchem begin november(misschien dat dat HC moet).

Hij wilde alleen niet genoeg galloperen, sprong veel te veel op en wilde overal te veel terug en onder kruipen. En iedere keer dat getuur om het hoekje heen onderweg is ook heel irritant. Eerst kijken dan de bocht om

)
Nijeberkoop is een kleine 2 uur, breda zal 2,5 zijn.
het eerste balkje zou je op iets groot nemen en toen nam die toch nog een pasje. wel jammer, maja de cross ging zo te lezen lekker
was helemaal kapot en beetje ziek!
en Canter ook nog wat verkocht?
Nee toch, niet nu al file!
. Om een uur of 2 schrok ik wakker van enorm harde regen
. Niet normaal wat een bui! Het eerste wat ik dacht was: "daar gaat de bodem van de cross"!
Pas na 20 minuten wachten konden we onze rugnummers halen. Snel terug naar de trailer en Killea en mezelf klaarmaken voor de dressuur.
ging het helaas een beetje mis. Hoe het nou kwam ik weet het echt niet. De afstand was goed en er gebeurde niets raars.
en het eten klinkt erg goed

anja15 schreef:leuk verslag simmie!
Maar het klinkt wel eng..Ik probeerde me er wat bij voor te stellen maar lukt me niet echt..(dat blijven hangen gedeelte)
Op wat voorn hindernis gebeurde dat dan?
wel fijn dat jullie er niks aan hebben overgehouden..

Simmie schreef:anja15 schreef:leuk verslag simmie!
Maar het klinkt wel eng..Ik probeerde me er wat bij voor te stellen maar lukt me niet echt..(dat blijven hangen gedeelte)
Op wat voorn hindernis gebeurde dat dan?
wel fijn dat jullie er niks aan hebben overgehouden..
Het was een gewone steilsprong (breekboom) van 90 cm hoog. Niets bijzonders dus.
Op het moment zelf vond ik het niet eng, achteraf pas ga je er goed over nadenken over wat had kúnnen gebeuren.....
reddytobias schreef:
Kimpdepim: jaja ik moest jou schrijven!![]()
ben benieuwd hoe je het verder heb gedaan
maar je hebt een leuke pony zeg!!
..
het was egt een kl*te baan) En njah mn pony kan er niet zo goed tegen.. njah mn vader zij dat het er wel ok uitzag maar t voelde niet fijn.. was dus reuse blij dat ik gedeelde 5e stond met 176 punten (moes als eerste om half 9 )
sloeg egt helemaal nergens op.. mjah doorgepakt en vrolijk verder gegaan.. (ik kon hem alleen toen even niet meer zo goed houden.. --> had de cross al in zn bol
) en met de cross ging super.. foutloos.. 
) en daar moes je overheen.. was geen hindernis.. (geen nummer) en de eerste keer sprong hij of het een hindernis was van 2 meter hoog.. en lande met 4 benen tegelijk op de grond.. (lompo) en later kwamen we nog een slootje tegen en toen kwam ie trug in draf .. toen vond ie m wel wat eng maar deed het wel..
en ik was przies binnen de tijd
Voor neede zit ie erop