Komt omdat ik langer ben bianca! Voor een AJ is de lengte van je rug belangrijk als je naar de maat kijkt. Maar hij staat inderdaad op z'n strakst met BP er onder haha.
Is dat duur?? Zijn toch €550 nieuw?? Vind indd €550 voor die blauwe belachelijke! Maar die ik stuurde valt wel mee toch? Was die blauwe goedkoper had ik hem gekocht, vind em nu indd echt veeeeel te duur!
Er is een andere zwarte ook voor 500 euro. Ik heb die voor mij voor 450 ongeveer gekocht (een bruine). 300 vind ik + toebehoren nog wel te doen ja
bianca1980
Geplaatst: 05-01-13 21:10
Echt belachelijke prijzen, ik heb voor de mijne in kleur volgens mij nog geen 550 euro betaald met een aanbieding !!! dus als zij die dingen ook hebben gekocht in de aanbieding dan verliezen ze er gewoon niks op. Ook een zwarte voor 550 euro is te duur want dat kosten ze in het buitenland toch helemaal niet ??
Heb heel lang overwogen die rode crossbeschermers aan te schaffen. Je hebt nu een set voor minder dan 50 (ook niet hele geweldige beschermers maar toch). Wordt een beetje too much voor mij..