Ik heb trouwens ook Markelo Snorrewind opgegeven en bevestiging gehad!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

verder had ik ook een mooie voorbereiding die verder wat in duigen valt, maarja dat is niet anders..

Buitenrijden doe ik dan ook vaak waar de SGW van Markelo Potdijk wordt gehouden, maar daar kom ik nu al een paar maand niet meer voor galoptraining ivm met de SGW en het opbouwen daarvan. Dus dat wordt alleen maar veel galoperen in de bak of wei.. Wel jammer omdat je niet lekker echt wat harder kan galoperen en zo wat conditie op kan bouwen.. De conditie verder zit wel goed 
Ik heb ook bevestiging gehad!

Ik heb zondag nog gewoon een buitenritje gemaakt. Ivm de rhino levert dat echt geen gevaar op. 

en laat ik al een keer gesnapt zijn door de boswachter

Wacht anders de ontwikkeling van rhino af, maar als je blijft twijfelen dan niet doen.. Je weet niet waar de mensen allemaal vandaan komen enzo.. en gezondheid boven alles!
Kruidenpotje schreef:De oefencross in Baarle Nassau 11-3 gaat nog gewoon door, twijfel nog wel om er naar toe te gaan....
Loetie84 schreef:Kruidenpotje schreef:De oefencross in Baarle Nassau 11-3 gaat nog gewoon door, twijfel nog wel om er naar toe te gaan....
Wij zouden daar komende vrijdag een training hebben, maar die is afgelast. Mensen komen natuurlijk wel uit het hele land op een dergelijk evenement af (gold in ons geval ook voor de training). Ik zou persoonlijk niet gaan komend weekend. Het advies van de KNHS geldt immers nog steeds...
Loetie84 schreef:Roxxiejj schreef:Hmm.. Geweldig, ik heb geen bevestiging gehad van Markelo...
Markelo Potdijk heb ik ook geen bevestiging gehad, Markelo Snorrewind daarentegen binnen een uur...
Anoukspitzen schreef:@ Roxxiej: Mag ik ook mee?!Wij wilden daar afgelopen zondag ook gaan rijden, maar hebben het toch maar niet gedaan. Leek ons verstandiger.
)