[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:20

@ Jantine, dat was voor mij ook de goeie stimulans om af te vallen. Ik zag mezelf op een foto en dacht OMG hier moet nu wat af. En ik heb een nieuwe broek binnen gekregen wat ik qua kleur helemaal geweldig vond maar die was alleen een maat kleiner als normaal. Heb hem gepast en hij kan dicht, om de buik nog iets strak maar wel 1 van Pikeur dus die vallen ook altijd nog eens klein. Ik ben er blij mee en daarom lukt het me ook.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:22

Ik zie nu ook zo'n worstje te paard, wanneer ik naar mijn foto's kijk :+
Na de vakantie er maar eens flink aan. Ben nu aan het opletten en er is wel 5 kilo af. Maar er zat ook nog 10 teveel aan van de zwangerschap. Maar na de vakantie maar eens streng aan de lijn.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:23

En als je straks een kleinere broek past bijvoorbeeld dan is het een super beloning!! Daar aan blijven denken. Dan komt het goed. :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:25

Wat fijn Marijke dat het been van Zeus al beter lijkt te gaan!
Na al het blessuregedoe met Pancho zijn we gewoon heel voorzichtig geworden. Dus zodra we ook maar iets vermoeden mag de DA komen en die checkt dan ook preventief de rest.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:26

Ik wil niet te hard juichen want straks komt er als nog een schiefel. Juich pas over 2 weken ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:27

Lau, nog zonder pijn je rijbroek aangekregen? Parco is idd leuk!! Pont lijkt best groot, of niet?
Jantine, wat is Uk toch fotogeniek <3 afvallen is moeilijk ;(
Marijke, jij bent best lang toch? Jantine en ik zijn allebei niet zo groot waardoor je meteen zo'n propje bent :+
Sussie, dat is inderdaad vervelend. Hopelijk nemen ze wel hun telefoon op.

Ik ben 2 weken wasgoed aan het wegstrijken. Nu nog twee linnen broeken en dan ben ik klaar.....

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:30

Klopt Mootje, ben zo'n 185 dacht ik. Jantine is idd niet zo lang. Jou heb ik nog nooit gezien dus dat weet ik niet. Jullie lijken dan misschien wel propjes, ik lijk net zo'n buffel ;)

Blegh strijken... ik denk dat ik dat morgen maar eens moet doen :(

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:32

Ik ben inderdaad 1.68 ofzo. Niet zo heel lang. En ik heb korte benen, waardoor ik inderdaad snel een propje ben.

Maar Mo, jij hebt wel een slanke taille. Die heb ik juist niet :+ Kinderen krijgen doet je figuur niet tegoed. Ik had altijd nog wel een redelijk strakke buik, maar nu alleen nog los vel wat weer strak moet worden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:32

Lau lekker he verbranden op je lichaam en dan nog je strake kleding aan moeten :+
leuke pony!!!
Jantien mooie foto's!!
Mo hoe is het met jou?
benthe lekkere service van de ANWB had ik dus ook toen.. matennaa*ers

Nou dames Danny is weer HEEEL! heb een stuk gedraaft op het harde en zachte, klein stukje gegalopeerd op het zachte en hij liep goed, morgen ook weer een lekker flink stuk naar buiten stappen en draven om zo zijn conditie weer op pijl te brengen en dan vrijdag maar eens een klein stukje in de bak..

Dus hoop hem voor ermelo weer helemaal back in track te hebben!

Ga nu douche en op bed morgen vroeg op :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:33

Mootje schreef:
Sussie, dat is inderdaad vervelend. Hopelijk nemen ze wel hun telefoon op.

Nou helaas, vanmiddag al een aantal keer gebeld. Gisteravond en vanavond ook nog, maar er zijn er 2 die hun telefoon niet opnemen. Waarvan 1 schoonzusje die zeker te weten niet op vakantie is. _-:(

Strijken is altijd zo'n rotklus! Gelukkig heb jij het weer bijna weggewerkt.

Over lijnen kan ik niet meepraten. Als ik mezelf wat teveel vetjes vind krijgen dan snoep ik wat minder en is het er ook weer af. Nu mag ik natuurlijk ook een hoop dingen niet, dus dat scheelt al wel.

Wat fijn Corien, dat Jack weer goed is! *\o/* *\o/*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:35

Sussie vet irritand als mensen hun tel niet opnemen! :(
Vriendin van mij doet haar tel altijd op zacht eeeeerug vervelend!!

Ja ben echt blij :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:36

@ Lautje: wat zoek je voor pony? Wij hebben hier nog 2 5-jarige D-pony's staan. 1x Orchard Boginov x Mariton's Jasper x Orchard LimbLopper en 1x Le Matsjo x Boyco.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:37

@ Texelse Orchard Boginov hebben wij er ook 2 of 3 van op de pony club lopen!! Zijn super mooie goeie pony's!!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:39

tientjeh schreef:
Ik zie nu ook zo'n worstje te paard, wanneer ik naar mijn foto's kijk :+
Na de vakantie er maar eens flink aan. Ben nu aan het opletten en er is wel 5 kilo af. Maar er zat ook nog 10 teveel aan van de zwangerschap. Maar na de vakantie maar eens streng aan de lijn.

Zo erg is het ook nog niet, maar het viel me wel op dat je nog niet op je oude gewicht terug was. Dat bedoel ik niet vervelend hoor, maar je had het er laatst ook een keer over ivm een rijjasje en daardoor viel het mij nu waarschijnlijk ook op. Ik wil ook een paar kilo kwijt, moet ook alleen even motivatie zien te vinden :o

Sussie, succes met het organiseren van het vrijgezellenfeest, jij liever dan ik :o

Corien, fijn dat Jack weer goed is.

Lau, leuke pony

Mootje heel veel succes morgen.

Hilde nog gefeliciteerd.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:51

Hoi!

@ Jantine, mooie foto's hoor! En met die kilo's komt het wel goed!
@ MM, wat fijn dat Zeus zijn been alweer een stuk dunner is! In principe wil ik KJ wel houden ja, even kijken hoe hij uitgroeit natuurlijk ;)
@ Lau, jammer dat ie al weg was!
@ Mootje, ik kan niet strijken :+ Vriendje wel gelukkig :Y)
@ Roos, weer helemaal bijgekomen van de bruiloft? :D

Nou, land was prima wat mij betreft. Ze gaan eerst met z'n tweeën op een klein stukje waar het gras tot aan de knieën komt zo'n beetje. Daarna mogen ze bij twee oudere ruinen. Ze hebben dan met z'n 4en een hectare land, dus dat houden ze wel even uit. Het is ook vlakbij huis :) Nu nog even wat hulptroepen regelen voor vrijdag, want dan moeten ze wel even (5 min) op de trailer...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:03

Lekker Noor dat ze 24/7 naar buiten gaan.
Ik was zondag al weer helemaal fit. Collega had in mijn vakantie een van mijn taken niet uitgevoerd en probeerde me dat maandag subtiel van een week te laten inhalen. Heb gedaan of ik niets doorhad en toen kon hij het alsnog zuchtend zelf doen :D Meteen even aangegeven dat ik in september 3 weken vrij ben en dat als je het iedere dag doet 10 min. werk is. Als je het laat liggen is het een paar uur werk, omdat je dan alles weer terug moet zoeken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:19

Marijke: wij hebben 3 veulens gefokt van Boginov. Alle 3 toppers. De jongste hebben we als jaarling verkocht naar vrienden van ons. De 4-jarige is een gitzwarte hengst, die nu doorgereden wordt en hopelijk volgend jaar naar de hk kan. En de 5-jarige wordt succesvol in de sport uitgebracht. Een super de luxe merrie. Qua karakter alledrie top, maar het zijn wel sportpony's en geen speelpony's.

http://www.mijnalbum.nl/Album=GREPG448 wat foto's van de hengst van vorig jaar. Recente foto's heb ik nu niet.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:22

Noor lekker dat ze 24/7 kunnen!

k ga slapen! :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:23

Texelse: We zoeken een C-pony. De oudste is net 6 geworden.

Voor wie het vroeg, de Parco is niet voor mij. Dat is een E-pony van 1,53m. Wel een heel fijn beestje.

Corien: Super dat Danny weer goed is!!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:31

Nou, nee, daar zijn deze pony's niet geschikt voor. Jammer, maar als je nog een ruitertje/amazone weet met talent, ambities, goede begeleiding en ouders die de sport van het kind van harte steunen, dan mag je wel aan ons denken :+ Nog een puntje, pony's, vallen niet in de "weggeefcategorie" ;) .

Noor: top van je landje. Welke kant ligt het op? En als Nudine makkelijke laadt, loopt die kleine wel vanzelf mee. Bij ons zijn ze vanaf het begin regelmatig mee geweest op de trailer, en daar hebben we nu nog steeds profijt van.
Laatst bijgewerkt door texelse op 06-07-11 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:32

@ Texelse op de club zitten er ook hele fanatieke ruitertjes op. Lopen ook goed in de sport en zijn bloedmooi.
Die op jou foto's is ook heeeel mooi.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:34

Nou Marijke, als er bij jullie nog mensen zijn die een goede merrie zoeken...... ik zal van de merrie proberen zaterdag met de kring knappe foto's te maken.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:39

Ook een d pony? Ik kan altijd horen. Ook een Boginov?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:41

Tientjeh mooie foto's!
MM fijn dat het been alweer dun was!
Corien super dat Jack weer goed is!
Lau wauw gave pony, jammer dat hij net verkocht is.
Hilde gefeliciteerd!!!
Jn belachelijk vind ik dat altijd, dat ze niks willen doen. Alsof je geen rekening gaat betalen ofzo. 25 km is ver! :wow:
Joki he jammer zeg dat wat rustiger aan doen niets heeft uit gemaakt bij Ferrose!

Dit zijn mijn foto's geworden van eventingphoto.
Afbeelding
Afbeelding

En nog een mooie handstandfoto. :+
http://www.eventingphoto.com/contents/m ... 624334.jpg
Laatst bijgewerkt door Margriet_ op 06-07-11 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:49

Ze staan dan in Wervershoof, Margriet. Vlakbij dus. Nudine laat wel makkelijk, maar heeft een beetje losse achterbenen naar vreemden :o Wat een rotknol eigenlijk! :+ Maar ik heb al een tactiek bedacht, nu alle instrumenten nog ;)