Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoriienRN schreef:Bianca waarom vind je neede geen mooie cross? (hij word nu veranderd en ik moet zeggen heb er nu 2 x gereden en moet zeggen vind het een erg fijne cross veel afwisseling en erg mooi terrein)
Snoekiej schreef:@ Bianca, wat is er mis met Vrouwenpolder dan? Het enige negatieve bericht wat ik daar tot nu toe over gehoord heb, is dat de bodem hard is.
Ik heb nu een mooie verdeling van 1 cross in de maand en dan twee en dat om en om ongeveer dus ach....dan kan je ook wel wat missen toch...
. Eef_Bam schreef:Alle crossen hebben inderdaad wel wat moois, maar de een toch echt wel meer dan de ander, een cross zonder bos vind ik toch altijd net iets minder leuk bijvoorbeeld.
Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is, de een heeft liever een mooie boscross, de ander een open veld, de volgende een mengeling van beide enz. Verder ben je natuurlijk afhankelijk van de crossbouwer, maar dat is in de cross over het algemeen altijd wel goed.
ik vind Hattem bv ook heel erg mooi, maar komt ook omdat ik daar het pad met die afsprong en de waterbak en hoge bult echt een uitdaging vind.
vond nijerbekoop altijd erg mooi!
En afstanden ach dat is voor elk paard weer anders Beat liep ze daar in iig super door!
Ik vind Vrouwenpolder, Oudkarspel en Vlietland daarom wel fijne crossen. Maar Gorssel bijvoorbeeld vond ik ook heel fijn. Etten-Leur vind ik niet zo, vooral dat gekke greppeltje vind ik raar en ik krijg Vorstin daar slecht weg bij de start. Bathmen/Barchem/Hattem en Diepenheim ben ik nog nooit geweest.