Ul is dan weer raar, die past wel de gewone pagony/br pro's, maar van de crossbeschermers past hij Yoer zijn S'jes ook, zowel voor als achter
. Die moeten ook niet veel groter, dan zijn ze voor hem te groot
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Die moeten ook niet veel groter, dan zijn ze voor hem te groot
Ik eet eigenlijk nooit brood omdat ik dat echt niet lekker vind......ik snoep en snaai wel behoorlijk, het komt regelmatig voor dat ik tussen de middag chips eet ipv iets normaals
Avond eten doe ik wel goed omdat ik dat wel lekker vind! Na het avondeten eet ik vrijwel nooit meer wat. Drinken kan ik ook erg slecht, ook wel lastig wanneer je zoals ik geen koffie en thee lust.
Heb net mijn goede wil weer eens vertoont bij het CWI. Misschien heeft het nut gehad.
Nu hopen dat mijn paarden het toelaten want zij hebben beide een scheermachine fobie

. Moet weer stoppen, dus dan zal ik wel weer wat aankomen. 
Baal er zo van! Er zijn geen stageplekken genoeg op dit moment. Dan ben ik voorlopig nog vrij op de maandagen... totdat er een stageplek is.
. Ook even overleggen welke crossen ik als eerste doe, wil in Westerbork in ieder geval M, maar misschien pak ik Markelo er in de L vooraan, even warmlopen. Is niet noodzakelijk, meneer pakt in de cross wel goed aan. Hij moet ook niet té veel, dan kan mijn zusje hem weer niet rijden
.
, dat is niet leuk nee.. Betekent dit studievertraging?
Je moet nog B&J ontgroend worden dus
.
. Baked Alaska
!!
.
!! 
Net even een topic gemaakt van vanmiddag. Dus voor de geinstresseerden
Vorstin heeft vandaag aan de longe gelopen.
Vooral Chocolate Fudge Brownie vind ik echt hemel op aarde!
Maar wie weet is het idd de leeftijd, mijn broertje is momenteel ook zo.