[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:03

Ik heb er laatst wel gezien, maar weet het merk niet meer. Ik zal even denken.

Ul is dan weer raar, die past wel de gewone pagony/br pro's, maar van de crossbeschermers past hij Yoer zijn S'jes ook, zowel voor als achter := . Die moeten ook niet veel groter, dan zijn ze voor hem te groot :=

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:39

Zie dat jullie het over eten hebben, ik kan ook niet anders zeggen dat dat mijn eetpatroon echt vrschrikkelijk is :o
Ik ontbijt met een glas choco, wannneer ik trek krijg eet ik wat maar dit kan ook maar zo de hele dag niks zijn :o Ik eet eigenlijk nooit brood omdat ik dat echt niet lekker vind......ik snoep en snaai wel behoorlijk, het komt regelmatig voor dat ik tussen de middag chips eet ipv iets normaals :o Avond eten doe ik wel goed omdat ik dat wel lekker vind! Na het avondeten eet ik vrijwel nooit meer wat. Drinken kan ik ook erg slecht, ook wel lastig wanneer je zoals ik geen koffie en thee lust.
Ik weet het het is erg slecht, maar ik doe het er al jaren goed op en ik zit ook al heel lang niet meer op de middelbare school, dus bij mij is het ook niet de leeftijd ;)

Toevallig vanmorgen al wel 4 crackers gegeten met smeerkaas ;)

Mo, ik heb juist bij mijn paarden last dat de nomale full beschermers te groot zijn! Ik heb jaren gezocht naar een passende beschermer (mijn volbloed heeft ook maat S in zijn crossbeschermers....) Heb nu de Veredus in mt M (er zijn haast geen beschermers te vinden in mt M), misschien hebben ze daar dan ook wel mt XL van.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:49

Hoi

Zie dat PB weer creatief is geweest!
Lotte heeft een B&J verslaving. Ik heb geen idee hoe dat smaakt. Nog nooit gehad.
Corienn ziekjes is :(:)
Sommige mensen heel weinig eten. Ik ben ook geen grote eter maar kom per dag tussen de 1000 en 1500 calorieen aan. Ontbijten doe ik nooit voor 9u.
JN haar schimmel beleeft zijn jonge net zadelmakke dagen opnieuw. Fijn dat de andere wel lekker ging!

Hier is het spiegeltjeglad :( Heb net mijn goede wil weer eens vertoont bij het CWI. Misschien heeft het nut gehad.
Vanavond ga ik op een 12 weekse EHBO cursus met AED. Ben benieuwd. Is vanuit de vereniging georganiseerd. Ik ben benieuwd.
Merk wel dat door het slechte nieuws van gisteren dat mijn humeur nog niet top is. Maar ja wordt vanzelf wel weer beter.
Ga zo maar eens naar de paarden toe.
Heb via een veiling geboden op een nieuwe Liveryman harmony tondeuse en we hebben hem. Helaas ging de snoerloze aan mijn neus voorbij maar snel voor het einde an het bieden op de andere geboden. Morgen mogen we hem ophalen. Ben benieuwd want ik heb nu een Moser en dat vind ik een onding. Heb hem voor een leuke prijs gekocht ruim de helft goedkoper dan normaal :D Nu hopen dat mijn paarden het toelaten want zij hebben beide een scheermachine fobie :+

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:49

ff tussendoor want lees wel steeds mee maar weinig tijd om te reageren.

Ik heb de Veredus maat L gehad, maar die waren mijn paarden echt te groot en heb ze dus weer verkocht. Een XL zou ik dan zeker niet doen. Mijn paarden hebben normale benen volgens mij..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 11:59

Goedemorgen

Mandy: sterkte....
Pb: wat een heerlijke taarten!! :D
Evie: Cola smorgens? nee dank je...
Kim: kan streng zijn voor zichzelf, knap hoor!
Carolien: hopelijk vinden de paarden dit scheerapparaat niet eng.

Zag dat jullie het over eten hadden...
Ik mag graag snoepen, maar moet zeggen kom nog niet echt aan...

O: 1 boterham + glas melk/milk fruit
T: koekje
M: 2 boterhammen of 2 rijstewafels
T: koekje/ snoep
A: gewoon warm eten ( 3 á 4 aardappelen, normaal groente, stuk vlees, rauwkorst)
T: vaak chips of nootjes

Ik ben 1.62 en weeg op dit moment 50 kg. Ben zwaarder geweest, maar toen was ik gestopt met roken, en nu rook ik weer :o. Moet weer stoppen, dus dan zal ik wel weer wat aankomen.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:09

Wat een verschillende eetgewoontes hier!
Ik at vaak te veel tussendoortjes, en als ik te weinig beweeg dan kom ik wel aan. Gelukkig krijg ik het er ook weer heel snel af, als ik genoeg beweeg en niet teveel tussendoortjes eet. Mijn eetpatroon:
O: 2 boterhammen met zoet (chocopasta, jam) of brinta + thee met melk
T: koffie + ontbijtkoek of liga o.i.d.
L: 4 boterhammen met hartig (pindakaas, vlees) en soms soep erbij + melk
T: koekje(s) + thee met melk en soms rond 4 uur/half 5 rijstwafels
A: warm eten, wat de pot schaft
daarna: koffie, soms wat lekkers erbij. En soms later wat nootjes of chips.
Best wel veel vergeleken met jullie :o

Vandaag kreeg iedereen te horen waar hij/zij geplaatst is voor stage. En ik ben niet geplaatst :( Baal er zo van! Er zijn geen stageplekken genoeg op dit moment. Dan ben ik voorlopig nog vrij op de maandagen... totdat er een stageplek is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:12

Rosalie, kunnen ze dat maken? Dan krijg je toch een achterstand qua tijd? Pff, wat een prutsers :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:12

Dat is idd balen Rosalie! Nu moet je die stage natuurlijk later inhalen.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 12:17

Wat balen Rosalie!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:05

Daar ben je mooi klaar mee Rosalie. Dat zal inderdaad studievertraging betekenen. Is er nog een mogelijkheid om zelf achter een stageplek aan te gaan of is dat lastig bij jouw opleiding?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:36

Rosalie: Dat is balen zeg :(

Ik heb vanavond springwedstrijd in Appingedam. Ging mijn paard vanmorgen even in het land zetten en er lagen een paar plassen en daar ging madam natuurlijk middenin rollen :+ Dat wordt nog schrobben straks..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:39

Dat is idd balen Rosalie!

Ik ben weer vrij, vanavond les in Pesse. Yoer moet weer even aan de bak }> . Ook even overleggen welke crossen ik als eerste doe, wil in Westerbork in ieder geval M, maar misschien pak ik Markelo er in de L vooraan, even warmlopen. Is niet noodzakelijk, meneer pakt in de cross wel goed aan. Hij moet ook niet té veel, dan kan mijn zusje hem weer niet rijden :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:18

@ Rosalie. Mag je zelf niet op zoek. Je moet toch een bepaald aantal stageuren/dagen lopen. Straks red je dat niet.

@anthea sterkte met schrobben. Succes vanavond. Appingedam is altijd een mooi concours.
@mistid Moeders lief aankijken en lekker in Markelo rijden :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:45

Middag :wave:

Pfff, heb nog last van naweeën van mijn nachtdiensten.. werd pas weer om 14.00 uur wakker... Ben een beetje gaar %) .

@Rosalie: Jeetje zeg :( , dat is niet leuk nee.. Betekent dit studievertraging?
@Caroline: NOG NOOIT BEN & JERRY'S GEGETEN!? :oo Je moet nog B&J ontgroend worden dus :)) .
@PB: Karamel Sutra ken ik niet, maar klinkt wel verleidelijk :P . Baked Alaska :9 !!
@MvD: Lastig probleem, heb het bij die ouwe gehad, en gebruikte daar inderdaad dan ook geen BR's voor, volgens mij had ik Eskadron beschermers voor hem.. Bij Wolin gebruik ik Woof Wear's en de N.E.W. Airowear's :) .

Blauwe lucht en een zonnetje, heb alweer veel te lang op bed gelegen met dit weer, ik ga dus maar gauw :wave: !!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 15:48

Anthea: Succes vanavond. En lekker paard heb je :=
Lotte: :(:) dat is niet fijn.

Hier raar weer, ene keer zon, andere keer weer een bui. En het waait nog behoorlijk ook.
Zonet gereden, ging wel fijn :D Zal straks richting manege en nog even 2 uurtjes lesgeven.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:58

@ LZ: fijn dat je lekker gereden hebt.
@ Lotte: Balen, kan me voorstellen dat je ritme totaal overhoop ligt.

Ga vanavond mexicaanse wraps maken, nu al zin in! :9

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:14

Anthea, succes vanavond!
Lotte, dus nog helemaal ontregeld van dat ritmeverschil.. ik kan daar dus zelf helemaal niet over he, wordt ik altijd helemaal labiel van :+
Ilse, mooi dat je fijn gereden hebt!

Wat betreft stage, we mogen niet zelf een plek zoeken, anders had ik dat natuurlijk allang gedaan. Ik wil dat soort dingen goed voor elkaar hebben, ik vind dit echt niks zo op deze manier. Gelukkig betekent het geen studievertraging, dan zou ik helemaal boos worden. Het is de verantwoordelijkheid van de opleiding. Er zijn twee mogelijkheden nu: of je krijgt alsnog een stageplek (een paar week later misschien) of een alternatieve opdracht door het geven van workshops op scholen. Nouja, we zien wel. Ik hoop dat ik een 'gewone' stage krijg, lijkt me toch het leukst.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:48

Noorwijdenes: hij was verdoofd voor de tandarts :) Fijn dat je lekker gereden hebt!!
Rosalie balen zeg!! :(

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:51

@ rosalie balen zeg
Ja lotte ik ben een B&J virgin. Heb er wel eens mee in handen gestaan maar vind het best duur.

Ik ga mij eens klaarmaken voor de 1e EHBO avond. Hoop dat het niet gaat vriezen want het is hier behoorlijk nat!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:01

Succes vanavond met de EHBO cursus. Lijkt mij ook nog erg leuk en nuttig om te doen!

B&J ijs heb ik wel eens gehad, maar vind het idd ook best duur. Met een magnum maak je mij ook blij hoor, en 's winters ben ik sowieso niet zo'n ijsjes-eter :+

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 20:17

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:43

Goedenavond!
Ik heb net weer hardgelopen, ging goed :D Vorstin heeft vandaag aan de longe gelopen.
Ik hou ook van B&J :D Vooral Chocolate Fudge Brownie vind ik echt hemel op aarde!

Sterkte Corien :(:)
Wow Evie, jij eet ook lekker gezond idd :P Maar wie weet is het idd de leeftijd, mijn broertje is momenteel ook zo.
Fijn dat je lekker hebt gereden Benthe!
Leuk zo via een veiling Caroline!
Lekker dan Rosalie :(
Veel succes vanavond Anthea!
Fijn dat je lekker gereden hebt Ilse!
Oehh, lekker Noor :9

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:02

LZ, even in je topic gespiekt. Ziet er fijn uit. Ik heb alleen het idee dat je zadel voor het mooie iets verder naar achteren kan
Rosalie, Stage is inderdaad veel leuker dan een vervangende opdracht!
Caroline, Succes met je EHBO cursus.

Veredus is niet heel goedkoop.. Dan kan ik beter mijn leren blijven gebruiken :=

Vanavond had mijn paard een dagje vrij. Hij heeft lekker in de paddock gespeeld. Daarna gepoetst, hij is al enorm in de rui! Ook nog even supplementen besteld, bijna 200 euro :oo
Laatst bijgewerkt door Mootje op 28-01-10 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:05

Goede avond!!

Zo dokters assistent gesproken, mag geen warme dranken drinken, en als ik koorts krijg ook in de gaten houden, en dan moet ik evnt volgende week langs komen.
Nu maar paracetamol dat moet dus de pijn verzachten.

Voel me nu wel redelijk ga vroeg op bed, :)

Heb jackson even lekker los gewerkt, (prik gehad voor influwenza) Morgen ook nog even rijden, zaterdag oefenspringen 2 rondjes L := :o

Benthe fijn gereden zo te lezen.
Ilse leuk paardje hoor, moet nog veel groeien kwa hoogte?

Las iets over beschermers, Jackson heeft maat L van veradus. zijn fijne beschermers.

Zo ga richting bed, gtst kijken en slapen! :z

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 23:05

@ LZ: mooie foto's. Voor wat het zadel betreft sluit ik me bij Mo aan. Ze loopt trouwens zo te zien erg braaf langs alle 'rommel' in de bak!
@ Mo: Wat voor supplementen geef je??
@ Rosalie: stage is inderdaad veel leuker en bovendien goed voor de ervaring natuurlijk... fingers crossed dat er snel iets komt voor je!
@ Corien: wat vreemd dat je geen warme dranken mag drinken? Thee met honing iod is toch juist lekker voor je keel? (doktersassistente zal het ongetwijfeld beter weten dan ik hhaha, hoewel die van mij echt een amateur is, daar bespreek ik niks inhoudelijks mee)

De paarden hebben vandaag lekker in de paddock gelopen. Merrie ook weer blij. Morgen heb ik, als het weer het toelaat, weer les. Zaterdag dan nog even loswerken en dan zondag kampioenschappen. Heb er wel zin in, hij loopt wel fijn dus geen sneeuw svp ;)

Fijne avond verders!