... Rare wereld tegenwoordig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Rare wereld tegenwoordig
. 
We hebben vanavond weer geoefend met trailer laden, op en eraf, op en eraf. Paar momenten wilde ze zelf weer uit de trailer, maar liep vervolgens ook weer zo de trailer op. Geoefend dat ze wacht op mijn commando, dus op de klep, er weer af, op de klep, helemaal erin, stapje terug op de klep, weer in de trailer en toen weer helemaal eruit. Hebben daarom vanavond niet de stang erachter gehad. Was een goede avond, morgenmiddag gaan we weer verder
.
.
, Slaap lekker!!
Ik hoop dat het een vorm van vermoeidheid was en dat het met een paar daagjes rust over is.
En ze was ook goed fit..

wel een mooie leeftijd.
Heel lekker 3 toetjes gehad
Iets met framboos, 1 met walnotenijs met Baileyssaus en arretjescake ( ik had gewonnen
) Weer ergens anders wat gaan drinken. Schoven er opeens 2 jongens bij ons aan tafel. Kwamen uit Amerika en waren met hun hele ijshockeyteam hier 3 dagen in Enschede omdat ze in europa verschillende toernoois speelden. Er werd me al gelijk gevraagd of ik een cheerleader was
Nog even naar een ander kroegje geweest. Ze stonden erop op mij en een andere vriendin op hun rug erheen te dragen. Laatste meters hem maar op mijn rug genomen en zo de kroeg in gewandeld. Je had zijn vrienden moeten zien kijken 
Toen was het wel weer mooi geweest en hebben we ze maar naar huis gesteurd. Arme jongen was wel een beetje beteuterd dat ik niet op zijn versierpogingen in was gegaan
maar gaf toe dat hij ook wel een erg leuke avond had gehad 

Lag dus al snel op de grond, daarna er wel nog even opgeklommen, maar heb niet heel erg veel meer kunnen doen. Heb een hele bult onderin mijn rug en een dikke knie. Dus daarna voor straf nog maar aan de longeerlijn genomen en daar aan het werk gezet.

goeiemorgen 
Ik hoop op eenzelfde debuut als jij had in Chaam