Pff.. nou wel meer dan even schrikken Marieke!! Dat is toch gewoon niet normaal ... Rare wereld tegenwoordig .
Marieke_xXx
Geplaatst: 24-03-09 19:25
@ Lotte; Ja, het waren alochtonen jongeren uit Antwerpen, tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die naar feesten gaan om te vechten enzo. Met de vuisten zie je wel vaak, maar een mes vind ik toch wel té ver gaan.
Even een paar dagen niet gereageerd, zaterdag hengstenshow gaan kijken, zondag dressuurwedstrijd gehad en feest van mijn opa en oma die 50 jaar getrouwd waren.
Wanneer heb je een paardje nodig dan Dienke? Anders zou je evt Undercover wel mogen "lenen". Hij is alleen ook niet helemaal de makkelijkste.
bianca1980
Geplaatst: 24-03-09 21:43
WolinLotte schreef:
Niet netjes vragen = niet netjes gedragen, is het bij Wolin, ze herinnert je er wel aan .
haha die moet ik onthouden.... dat kan je ook wel projecteren op een hoop andere ruiters..
WolinLotte
Geplaatst: 24-03-09 22:51
Hahahaha ja hé We hebben vanavond weer geoefend met trailer laden, op en eraf, op en eraf. Paar momenten wilde ze zelf weer uit de trailer, maar liep vervolgens ook weer zo de trailer op. Geoefend dat ze wacht op mijn commando, dus op de klep, er weer af, op de klep, helemaal erin, stapje terug op de klep, weer in de trailer en toen weer helemaal eruit. Hebben daarom vanavond niet de stang erachter gehad. Was een goede avond, morgenmiddag gaan we weer verder . We zijn nu wel aardig moe en ik heb hele erg spierpijn van het 10x onder de stang doorgaan . Morgen weer werken op de kinderafdeling.
Voor de lieve mensen van wie ik een pb heb ontvangen (Marloes, Benthe, Mendy en Jantine). Ik heb vandaag Remember in de bak gehad en gelukkig was er toen niks aan te zien. Hij heeft vandaag nieuwe schoentjes gekregen en de smid heeft gekeken of er misschien een hoefzweertje zat, wat gelukkig niet het geval is. Ik laat Remember tot en met donderdag ff op rust en dan kijk ik hoe het gaat. Mocht het nodig zijn en het gaat echt niet, dan horen jullie van me! Het gaat trouwens al om aankomende maandag (en vertrek zondag avond al na Ermelo).. Iig ontzettend lief dat jullie mij willen helpen! Bedankt Ik hoop dat het een vorm van vermoeidheid was en dat het met een paar daagjes rust over is.
Dienke; ik hoop het ook voor je. Als niet Fari sprong behoorlijk ruig in de les vanaaf En ze was ook goed fit.. Luxket; pff jij liever dan ik, zoveel beestjes WL; mooi dat het zo goed ging. Marieke; jeetje heftig zeg, echt asociaal gedrag
@ marieke: jeetje zeg das echt schrikken. Heb je het ook echt van dichtbij gezien?
@ dienke: ik duim voor je dat remember weer rad is volgende week. Zulke dingen komen altijd op het verkeerde moment
Mijn les met Zoë ging gister eigenlijk ook goed voor haar doen. Ze was echt zo relax, heb ik nog nooit meegemaakt. Hoefde alleen maar te zitten en te sturen en het ging gewoon. Ze moet alleen meer haar lichaam leren gebruiken. Wie weet komt het ooit goed
dienke: hopelijk is Remember op tijd beter! dit weekend lukt het voor mij ook niet om Undercover uit te lenen. Zondag zelf wedstrijd en maandag misschien crosstraining. ( ik denk ook niet dat Undercover zo geschikt is, vrij aan de hete kant)
Heleen: gecondoleerd!
viefdepief
Geplaatst: 25-03-09 09:37
Morgen
Gister echt een hele leuke avond gehad. Eerst ergens een daghap gegeten, was niet heel bijzonder dus voor het toetje maar ergens anders heen gegaan Heel lekker 3 toetjes gehad Iets met framboos, 1 met walnotenijs met Baileyssaus en arretjescake ( ik had gewonnen ) Weer ergens anders wat gaan drinken. Schoven er opeens 2 jongens bij ons aan tafel. Kwamen uit Amerika en waren met hun hele ijshockeyteam hier 3 dagen in Enschede omdat ze in europa verschillende toernoois speelden. Er werd me al gelijk gevraagd of ik een cheerleader was Vriendinnetjes kwamen niet meer bij zo ongeveer Nog wat drankjes gedaan en hun coach, een halve cowboy, kwam ook even buurten en vond het maar wat interessant dat ik zo'n enorm paard had Nog even naar een ander kroegje geweest. Ze stonden erop op mij en een andere vriendin op hun rug erheen te dragen. Laatste meters hem maar op mijn rug genomen en zo de kroeg in gewandeld. Je had zijn vrienden moeten zien kijken Nog ergens anders geweest waar allemaal bandjes aan het optreden waren en daar nog zelf muziek gemaakt. Niet dat ik ook maar iets kan pianospelen of met een drumstel uit de voeten kan dus dat weer nogal grappig. Toen naar huis gegaan. Waar ze toch ook wel heel nieuwsgierig naar waren. Dus 3 mannetjes meegenomen om vervolgens Stef Stuntpiloot met ze te spelen Toen was het wel weer mooi geweest en hebben we ze maar naar huis gesteurd. Arme jongen was wel een beetje beteuterd dat ik niet op zijn versierpogingen in was gegaan maar gaf toe dat hij ook wel een erg leuke avond had gehad
Ga ik nu even snel eten en naar Deventer. Werken, bij mijn ouders eten en Woll rijden. Morgenochtend weer in Deventer werken dus blijf lekker een avondje daar
Marieke: Wat een eng verhaal zeg Mandy: Fijn dat je les zo goed ging!
KLinkt als een gezellig avondje Vief. Dienke: Ik zou je wel Hetje willen uitlenen, maar die heeft sinds december geen hindernis meer gezien, dus ben bang dat die dan erg overenthosiast zal zijn en niet te houden is.
Goeiemorgen! @BV: Gelukkig dat het lijkt mee te vallen met Remember! Hopelijk kun je met je eigen paardje examen doen en anders dan hoor ik het wel. @Marieke: Dat is wel flink schrikken zeg!! Heb je het ook van dichtbij gezien dan? @Lotte: Fijn dat het zo goed ging met Wolin in de trailer! @Mandy: Fijn dat je les met Zoe lekker ging. @Vief: Klinkt als een zeer gezellige avond @Lukxet: Nog steeds naar je zin op stage?
Ik heb gisteren een gesprek met docent gehad over een stage bij de politie. Was erg positief en heb toestemming gekregen om daar te solliciteren, was dus helemaal blij. Daarna naar huis gegaan, thuis eerst Nika gereden, die was nog wat stug. Daarna Jipje gedaan en er te hard vanaf geklapt, hij was zo fris, begon te bokken en dan houd ik er niks meer aan Lag dus al snel op de grond, daarna er wel nog even opgeklommen, maar heb niet heel erg veel meer kunnen doen. Heb een hele bult onderin mijn rug en een dikke knie. Dus daarna voor straf nog maar aan de longeerlijn genomen en daar aan het werk gezet. Daarna ook nog met de 3-jarige naar de vereniging geweest om hem te laten meten, hij is maar 1.51m en dus wel erg klein. Ga hem dus van de zomer maar zadelmak maken en dan maar is kijken of we een nieuw baasje voor hem kunnen vinden. Net weer college gehad en nu weer verder met de opdrachten. Zo eerst maar even sollicitatie brieven de deur uit doen voor stageplekken.
Zoë was toch maar 1.61, van t winter meette we haar nog op 1.63. Gister was het ook na de les, toen was het voor het rijden. Naja t is iig een kleintje
@ jN: balen van het vallen. Jipje is dus nog fit genoeg voor zijn leeftijd
Die van mij is 168 weet niet of er nog paaden gemeten moeten worden denk van wel.
ik ben weg
jipje_niekje
Geplaatst: 25-03-09 11:44
@Mandy: Ja Jipje is op dit moment zelfs wat te fit. Wil maar al te graag werken en is voor mij dan behoorlijk sterk/heet met rijden. Maar ja, liever zo dan dat hij al met pensioen moet
Heb net even beide paarden gereden. Ben vrij vandaag, maar ga toch maar even naar Leeuwarden om met projectgroepje aan het project te werken.
Vief: Klinkt zeker gezellig
jipje_niekje
Geplaatst: 25-03-09 12:01
@TG: Ik denk niet dat ik nog met Jipje ga crossen. Wil heel graag nog een keer Z dressuur met hem starten en gewoon weer lekker springen. Hij is fit genoeg op het moment om toch te kunnen crossen denk ik, maar ik wil zuinig op hem zijn. Heb me dus voorgenomen om niet meer met hem naar de SGW's te gaan, misschien nog wel weer een keer een crosstraining, vindt hij vast weer leuk. En ik heb echt super zin om met Nika L te gaan starten, al vind ik het wel erg spannend. En de dressuur is natuurlijk niet ons favoriete onderdeel, maar ja plezier staat voorop Ik hoop op eenzelfde debuut als jij had in Chaam