[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:47

floor01 schreef:
Net greys antomy gekeken... Het was een hele treurige aflevering!

Vond het helemaal niet leuk Clown ook helemaal niet amerikaans trouwens om haar dood te laten gaan Bloos

Wat was er nou precies gebeurd met die boot? Heb de afgelopen twee afleveringen gemist en er is geloof ik nogal wat gebeurd.
George getrouwd hoorde ik tussendoor en kristina had zo te horen ja gezegd Clown

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:18

Goeiemorgen!

Zometeen naar school, ga weer meedoen met atletiek, het sprintonderdeel dan. Hopelijk kan ik dat dit jaar nog afsluiten! Ben om half 1 alweer vrij Lachen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:23

Goeiemorgen!

Hilde: Balen van Uk dat ze nog niet goed is. Het paard van mijn zusje loopt al vanaf februari met een losse hoefwand en is nog altijd niet goed. Hoop dat het bij jou niet zo lang gaat duren.

Gisteren veel te druk geweest met school en de paarden, ben helemaal kapot vandaag. Vanmiddag en vanavond moet ik werken dus hebben ze even een dagje vrij. De rest van de week niet meer, want heb het hele weekend concours. Eerst bij mijn oude vereniging en daarna bij mijn huidige vereniging. Dus moet een beetje goed voor de dag komen natuurlijk. Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:37

Doei!

Ik heb ook niet echt fijn geslapen.

Jipje_niekje: Ik hoop idd ook dat het niet zo lang gaat duren Nagelbijten / Gniffelen

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:49

Goeiemorgen Doei!

Ik ga naar school Schijnheilig
Tot 16u35 weer, leuk leuk...

Tot vanavond Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:02

gomir schreef:
floor01 schreef:
Net greys antomy gekeken... Het was een hele treurige aflevering!

Vond het helemaal niet leuk Clown ook helemaal niet amerikaans trouwens om haar dood te laten gaan Bloos

Wat was er nou precies gebeurd met die boot? Heb de afgelopen twee afleveringen gemist en er is geloof ik nogal wat gebeurd.
George getrouwd hoorde ik tussendoor en kristina had zo te horen ja gezegd Clown

He, nog een die het er niet mee eens is Haha! . Ik heb eigenlijk geen idee wat er met die boot was. Volgens mij is hij in brand gevlogen of zo? Er kwam in ieder geval aardig wat rook vanaf. Ik heb vorige week ook gemist, en die aflevering ging volgens mij zowat alleen over die bootramp. George idd getrouwd (in Las Vegas) en Kristina heeft ook ja gezegd. Ik vond het zo zielig dat Shepherd zat te huilen Ach gut . Arme kerel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:36

Goeiesmorgens Doei!

Heb me lichtelijk verslapen. Had om half 8 de wekker gezet en werd om 8 uur wakker Verward Snap het nog steeds niet. Zo ff snel aan kleden en weer leren....

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:41

Goeiemorgen!!! Doei!
Ik zit een beetje in dubio. Ik volg op de dinsdag bij ons op de vereniging dressuurlessen.
In de zomerperiode (nu dus) verandert mijn les na een viertal les. Mijn instructrice wil me er graag bij in hebben (nou dat is geen probleem..) Alleen er zitten 2 meisjes in het viertal wie ik wel kan schieten (sorry, niet zo lief woord). Nou ga ik dus echt niet met plezier na die les, plus dat ik dinsdag altijd heerlijk vrij ben. En dan heb je zo'n dag als vandaag... Dan ga je toch lekker overdag rijden ipv s avonds half acht!! Haha!
Ik zit er sterk over te denken om met het viertal te stoppen. Ik ben echt knetter druk.
Ik heb elke avond wat, rijd soms pas om 22uur. En als de Gelderse nadert, moeten we nog meer trainen. Ik weet niet of ik dat wel kan opbrengen..
Heb vorige week ook te horen gekregen dat ik voor 99,9% een vast contract krijg en dat mijn uren van 30uur na +/- 36uur gaan. Vind mijn werk toch wel veel belangrijker..
Maar nou de reden: Zal ik eerlijk zijn en zeggen dat ik het toch niet zo leuk vind, of zal ik zeggen dat ik het heel erg druk krijg met het werk...

Sorry voor het lange verhaal

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 08:41

Ik meld me ook weer ens, met dat mooie weer ben ik veel buiten en weinig achter de computer, van illegaal bokken komt ook niet veel de laatste tijd....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:46

@ BV: ik kan me voorstellen dat je in dubio zit. Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, maar heb gelukkig wel erg leuke mensen in het viertal zitten. Wij trainen altijd ergens anders, dan bij mij thuis dan bij een ander enz. Ik kan overal heen stappen. Ik zit alleen niet met vast werk. Maar t is wel veel hoor: dinsdag verenigingsles, woensdag prive les en vrijdags viertal en dan nog elke weekend concours.
Ik denk dat ik voor mijn werk was gegaan, hoe leuk het viertal rijden ook is... Soms moet je keuzes maken en dat is niet altijd leuk!
Succes!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:47

BV, of je wel of niet stopt moet je zelf beslissen. Maar als je stopt zou ik zeggen dat je het te druk hebt. Want dat is niet gelogen volgens mij (als ik het zo hoor heb je het gewoon hartstikke druk!!) en zo bewaar je de goede vrede.

Hoi Jenga, je bent er inderdaad niet zo vaak de laatste tijd. Heb je die grote nieuwe hindernis in jullie springtuin al gesprongen??

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 09:12

Jah ik heb m gesprongen!!!!! maar wel in minder brede vorm. Hij is niet meer van Badmintonniveau nu... maar nog steeds psychisch moeilijk.
Afbeelding
de achterste balk ligt nu direct achter de 2e.
Rutger(staleigenaar) zei, dat als ik hoger en breder moet gaan trainen dat ie m wel weer voor me aanpast... lief he??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:14

Gaaf, zelfs met die achterste balk iets naar voren is het een flinke sprong zeg!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:15

heey, goedemorgen allemaal!

jenga: dat is inderdaad nog een beste sprong.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 09:27

En we hebben weer een modificatie aan het crossterrein!!! We hebben nu ook een verhoogde waterinsprong (boomstam over, het water in, één galopsprong en water uitsprong). foto´s komen vanavond wel....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:41

jenga, waarom bouwt jouw staleigenaar deze hindernissen? Is hij zelf een crosser, een ex-crsser of gewoon een liefhebber?
Ik vind het wel bijzonder!

Hebben jullie veel ruimte? Misschien leuk om in de toekomst een keer een hele wedstrijd te organiseren want die zijn er nog niet in jullie omgeving!

SGWuppie

Leuke hindernis Jenga!

heb even een praktisch vraagje. Wuppie heeft steeds sneetjes aan de binnekant van zijn mondhoeken. Ik rijd met een dubbelgebroken watertrens. Hij is heel makkelijk in de hand, dus het is niet van het trekken ofzo. Ik smeer er iedere dag voor en na het rijden uierzalf op en ik maak het schoon, maar ik merk dat hij dat niet fijn vindt. Gaat natuurlijk elke dag met rijden weer open. Hij heeft daar gewoon geen eelt zitten.

Wat kan ik eraan doen? Want ik merk wel dat hij soms wat kantelt met rijden en erg gevoelig in de mond is.

En nog wat.....weet iemand een leuke manege in Zeeland waar je een strandrit kan maken?

Vieva

hallo jenga.. Lachen wat een gave sprong zeg wel een pittige Bloos! Ja

gistere luuk gepoetst in stal en stond er weer blinkend bij.
Toen even een ijskoude bandage om zijn achterbeen heen gedaan en even een kwartiertj ofzo laten zitten Knipoog
toen gaan stappen in de bak en ging die rollen haha Clown aan de hand natuurlijk he Tong uitsteken
kon ik hem weer even poetsen maarja vonk niet erg Lachen
heb wat spullen mee naaar huis genomen die gebruik ik toch niet en anders zijn ze direct kapot.. Ja

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:42

je hebt tochook bitjes met van dat rubber?
misschien hekot dat wel maar weet ik niet zeker, lijkt me zachter als de gewone.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:45

Heftige sprong Jenga Ja

Marieke, je kunt bitringen proberen of het bit een gaatje hoger hangen. En is De Eendracht (in VP) geen optie? Of je er paarden kunt hieren weet ik niet, maar je kunt er wel naar het strand Ja

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:49

Wij hebben in Vrouwenpolder ooit een strandrit gedaan (manege Eendracht). Op hun paarden. We vonden het wat ver rijden om met onze eigen paarden zomaar heen te gaan.
Het jaar daarop kwamen we erachter dat het dezelfde manege als van de cross is en toen zijn we dus wel met eigen paard gegaan. Het is 's avonds een heel rustig strand.

BV; ik zou ook zeggen dat je het te druk hebt. Om dezelfde reden als MJ.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:50

Lielle, bitringen heb ik ook al aan gedacht, maar volgens mij is het niet dat hij velletjes tussen de ring en het bit krijgt, want als ik met een bustrens rijdt, heeft hij het ook. Hij heeft daar gewoon een heel dun velletje, de meeste paarden hebben daar juist wat eelt zitten...maar dat is er bij hem (nog) niet!

ga es ff kijken bij de Eendracht!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:53

Laquinta had ook steeds schuurplekjes bij het bit, sinds dat een gaatje hoger hangt heeft hij nergens meer last van.

BV, ik ga met scum en MJ mee.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:59

Dank je voor de reacties.. Ik heb het er net met mijn ouders over gehad.. Hun zeiden ook dat ik gewoon moest zeggen dat ik het te druk had.. Ga ik vanavond meteen doen.
Denk alleen niet dat de instructrice het leuk vind (Annelies Harenberg.. Denk dat een aantal mensen haar wel kent.. )
Ik heb net ff gereden. Had hindernissen in een aparte weide gezet.. Ik was heerlijk aan het rijden en nou doet mijn paps de paarden met veulens in de weide.. Hoppa, Remember staart op de kant en afgelopen was de ontspannenheid.. Baal baal baal...

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 09:59

Hallo Doei!