renske: ik denk ook niet dat het kwaad kan om op je paard verliefd te zijn haha
andrea: wat fijn dat madine zoveel plezier had met rijden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Canter schreef:Leuk Missmuts dat je ook een 2-jarige wil kopen!
Simmie schreef:Keurig Bitwise. Queen Ienie gaat het nog snappen!
Simmie schreef:Keurig Bitwise. Queen Ienie gaat het nog snappen!
Bitwise schreef:Simmie schreef:Keurig Bitwise. Queen Ienie gaat het nog snappen!
(moddietest!!)
reeskees schreef:
Jiska, wat fijn van je nieuwe paard dat ie zo braaf was. Hopelijk blijft dat ook zoAlhoewel, ze mogen ook best wel eens een lekkere vreugdebok geven toch? (maar dan wel, als je ze als iets beter kent...)
reeskees schreef:BT; Zwart met een gouden randjezou wel staan denk ik.
Het logo komt het best tot zn recht op de buitenkant![]()
wintervacht is toch een beetje houterig![]()
Oh en ik kan haar van te voren wel even wassen. Met een flinke scheut spiritus door de shampoo om te ontvetten.![]()
Jiska, wat fijn van je nieuwe paard dat ie zo braaf was. Hopelijk blijft dat ook zoAlhoewel, ze mogen ook best wel eens een lekkere vreugdebok geven toch? (maar dan wel, als je ze als iets beter kent...)
minnie_muis schreef:ja ik zal vanmiddag even een tekstje maken en dan stuur ik iedereen even een pb!
*edit--> Is voor sommige misschien een rare keus maar ja!
reeskees schreef:Biertabje schreef:volgens mij stikt dat ding in die vele harenmisschien eerst een idee om een sjabloon te maken
anders heeft je pony straks een mislukt logo
Kun je een sjabloon maken? Ik denk dat we deze grap maar door moeten zetten, is het niet?Ze heeft trouwens wel een behoorlijk pak haar.
Maxjuh, kijk maar es es op de website van Canter, die verkoopt allerlei benodigdheden op SGW gebied. Zij kan je ook heel goed van advies voorzien.
Scum schreef:Maxjuh schreef:Mag ik hier wat vragen!!??
Welke bodyprotector is het beste maar niet de duurste in de normale prijsklasse? Voor de eventing en sgw!!
En beenbescherming voor voor en achter?Welke goed maar nie al te duur?
En die creme ( hoe dat ook heet..) dat beschermt tijdens de cross? welke is de beste en normale prijsklase?
zou iemand me kunne pm-en daarover?
ik wist niet waar ik dit berciht ander smoest plaatsen jullie rijden al sgw en eventing neem k aan !Ik nog niet ik wil het gaan doen dus ik wil wel goeie raad van mensen die het al rijden en ervaring hebben ensow!
alzevast bedankt mensen kuss maxim
Hoi Maxim,
Wat bodyprotectors betreft, dat is zo niet te zeggen. Het belangrijkste is dat ie goed zit. Een goedkope BP die vreselijk zit is net een martelwerktuig. Die van ons was heel erg duur, maar dat was wel de enige die fijn zat.
CC Boots zijn fijne beenbeschermers vind ik zelf. Het zijn ook niet de duurste. Ik heb ze voor beide paarden.
Creme kun je gewoon bij het Kruidvat halen. Uierzalf, maar dan wel de witte. Het is niet nodig om daar veel geld aan uit te geven.
Als je het in gewoon Nederlands typt is het fijner leesbaar, dus geen MSN taal aub