Ma 't moet ook niet té zijn hé.
Prolite en styles allebei idd goed, maar dan zal ik de goedkoopste van de 2 pakken dat er ligt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ma 't moet ook niet té zijn hé.
Prolite en styles allebei idd goed, maar dan zal ik de goedkoopste van de 2 pakken dat er ligt.
. Das ook wel het voordeel aan style, ze hebben heel veel maten en lengtes.
) en ben daar ook super tevreden wel. Ik heb ze wel tweedehands gekocht via facebook. Meisje had ze gekregen van haar ouders omdat ze één keer gecrost had, maar eigenlijk waren enkel de voorste gebruikt, maar ze wou toch springen ipv crossen en toen moesten de getten maar terug weg. Heb ik er 40 euro voor betaald (voor vier) :p en er was echt zelfs geen vuil op te zien noch een krasje. Waregem kan ik helaas niet meedoen dus voor mij wordt Affligem de volgende
Goed nieuws van Shuddy Hanne! Veel plezier in Waregem alvast!
mn ouders gaan weer beetje boos kijken als ik zoveel centen uitgeef. Ze zullen moeten begrijpen dat je voor de cross andere beschermers nodig hebt.
maar aan de andere kant, mijn paard wordt 17 eind maart. Tis niet dat ze nog eeuwen moeten meegaan. Geen garantie dat ze passen bij volgend paard...
al beslist welke je gaat kopen? Wat vond jij van beide getten? Of waren het fotootjes dat je toonde?
Jammer want kvind die van antares bvb heeeel mooi!
) vindk ook een mooie!
Hij is vandaag voor 4 tot 6 weken vertrokken naar Dubai voor zijn werk en ik moest 'm plechtig beloven dat ik Equitana niet leeg zou shoppen
Ik had vroeger een zwarte leren jachtmartingaal maar heb die vorig jaar doorverkocht. Hoewel het een gewone full was viel die enorm groot, te groot voor Icaro en ik kon geen gaatjes meer bijprikken omdat er een stukje elastiek in verwerkt zat. Vandaar dat ik nu liever een volledig leren wil. Heb er eentje gezien van Dyon, was €226
Iets teveel van het goede 
, maar wij hebben vorige week onze eerste oefencross gereden in BN en het plan is van dit jaar wat OCC's te rijden... Planning tot nu toe is Waregem- Gavere- Tielt, en dan zien we wel weer. Las nogal wat negatieve ervaringen over Brugge, dus daar twijfel ik behoorlijk over. Paard is ook nog erg puppy (mss enkel in mijn hoofd), dus misschien niet slecht om dan pauzetje in te lassen, maar de zomer is dan sowieso al wat mager dus twijfel nog.
, ben fan van uw paard!
)?
en mezelf! Tot nu toe tevreden van, enkel dat de voorgetten niet 100% optimaal aansluiten (plaat voor en achter, is idd moeilijk perfect te laten passen), maar ze storen haar zeker niet.
Exact dezelfde planning die ik nu heb met de mijne! Foto's van je paard toevallig?
. Haha ik zal het mr niet zeggen tegen m'n paard dat ze een fan heeft
. Zie da ze sterallures krijgt... Je puppypaard doet dat erg goed al :J!
.
. Heb sinds kort een Passier Corvus. Pony's kiekenborst moet er wel nog een beetje ingroeien...
, 80 had ik twee balkjes, maar een super gevoel en in 90 foutloos en 6des (van de toch wel 70 deelnemers). Gevoel ook goed al kon ze het toch weer niet laten om op haar achterbenen te staan :s. Gelukkig bleef het daar bij en sprong ze goed
! Zolang ze het stoppen en lelijk doen in het parcours nu maar achterwege laat zeker
?