[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:19

Goedemorgen!
Vief: gezellig gehad met de vrienden? Veel plezier vandaag op het congres! Mijn broertje is daar overigens ook heen haha.
Kris: helpt soms goed om je even uit te spreken, sommige mensen beseffen soms niet eens dat ze zo veel zeuren.
Mootje: ik heb 2 lessen zumba gedaan, maar was ook niet mijn ding. Ik ging ook haast dood na een half uur en we hadden zo'n hele brede neger als leraar die extreem vrolijk was en lekker stond te schudden met z'n heupjes, ik voelde me er een hele stijve plank naast.
Lautje: mooie foto!
danielle: dat van in bed liggen en beseffen dat je nog van alles vergeten bent heb ik ook vaak! Lig ik heerlijk, tv aan, kijk in naar m'n voeteneind, zie ik mijn hondje denk ik oh nooo, hij moet er nog uit. Ga ik dan in m'n badjas :+
Teegee: op mijn ipad kan ik wel op mijn knhs en op de macbook ook.

Jak, hier ook echt rotweer! Net door stromende regen naar station gelopen en vanaf bushalte naar gemeentehuis. Heb m'n clubles van vanavond afgebelt, heb thuis een binnenbak en ga dan niet in de regen rijden (en het is toch dressuurles en met die instructrice heb ik nog wel eens onenigheid). Gister liep Winch super fijn, zo leuk is dat, na een cross of crosstraining of flinke buitenrit kan ik een week lang álles van haar vragen zonder dat ze boos wordt. Zo van 'aah baas, jij deed leuke dingen met mij, dan doe ik nu lief voor jou'. Fijn paard. :)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:20

Kris schreef:
Wat is het vinden van een goede dressuurinstructie toch een ramp!...

Ik heb een hele goede voor priveles, maar die is voor jou wat uit de buurt (Vinkega). Heeft mij ook tijden gekost, diegene moet maar net bij jou, je paard én je manier van rijden passen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:24

Tientjeh@ volgens mij bij gelijke strafpunten is diegene winnaar die de optimale tijd het dichts benaderd heeft, dus dat scheelt waarschijnlijk die 5 e of 6 e plek ??

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:26

Bianca:
tientjeh schreef:
We hadden allebei dezelfde tijd 5.24 en geen strafpunten in de cross. Dat zou betekenen dat ik dus ook een 5e prijs zou moeten hebben.

;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:26

bianca, dat klopt. maar zelfs onze tijden waren gelijk aan elkaar. allebei 5.24

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:28

bianca1980 schreef:
Tientjeh@ volgens mij bij gelijke strafpunten is diegene winnaar die de optimale tijd het dichts benaderd heeft, dus dat scheelt waarschijnlijk die 5 e of 6 e plek ??

Spuit 11 :+

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:28

Dan is het volgens mij idd zo dat je beide op de 5e plek zou staan! Als aller laatste kijken ze idd wie er het dichtst bij de optimale tijd zat!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:47

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:50

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:53

:wave:
Ik ga Noa in bad doen en de sopdoeken/dweilen weer ter nemen.
:wave:

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:02

Zo, ik ben er ook weer een keer :D

Lau, wat is Maat toch een knapperd!
Kris, ik weet ook nog wel een paar fijne instructeurs maar die zitten voor jou ook redelijk ver weg. Ik ben de laatste tijd ook weer aan het wisselen, je blijft bezig.

Net voor de 4de keer hardgelopen, voor de eerste keer een zwaarder schema en dat viel toch wel een beetje tegen.
Gister voor het eerst bij een andere instructeur gelest, was erg wennen maar ik denk dat het wel een verbetering is.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:04

Kris wel lekker om het eens tegen zo iemand te zeggen dat ze de sfeer verziekt. Instructeurs vinden is sowieso lastig.
Anne toch lastig he dat paardrijden en ik moet zeggen ik heb ook in de basis nog steeds momenten dat ik denk moet ik nou a of b om het op te lossen

Ik heb goed gegokt door Ferrose gister vrij te geven. Vandaag zullen ze het land wel niet op mogen ivm teveel regen voor de klei

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:07

:wave: Evelien :D
Mijn dressuurinstructeur zat ook bijna 50km verderop... Daar ging ik gewoon heen met de trailer voor een half uur les :o

Ik heb geen zin om te werken.... Hele dag vergaderen :z

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:12

Saaai Mo!!
Dat van de vergoeding zat er aan te komen.
Eef sportief bezig, met welk programma loop jij?

Dressuur instructie vind ik ook echt moeilijk te vinden.
Op stal komen zoveel mensen die echt een uur lang onzin verkopen.
Deze week wil ik voor het eerst lessen bij iemand anders, die mevrouw heeft meer geduld en rust.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:14

:O

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:19

Met runmeter, er zijn niet veel apps met een trainingsprogramma. Deze app werkt prima tot nu toe.
Mo, ik vind het ook niet erg om ergens heen te rijden voor les. Meestal zet ik de eerste al opgezadeld op de wagen, net zo makkelijk. Rij meestal toch wel zo'n 3 a 4 keer per week met dat ding, springles, watertraining, dressuurles en nog een keer wedstrijd. := Ach, het is ook beter voor de motor van het vrachtwagentje.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:23

Ik moet ook nog steeds op zoek naar een dressuurinstructeur. Ik had een superfijne, die echt past bij mij en mijn paard (en die ook nog eens vlak achter mij woont, kon er in principe rijdend heen!) Alleen hij is verhuisd naar Gelderland. Kwam nog wel naar het noorden toe, maar op een gegeven moment was het lesgeld behoorlijk verhoogd en dat had ik niet over voor les.
Maar ik merk wel echt dat ik de lessen mis.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:32

Eef, Is je grote VW nogsteeds niet klaar?
Ik had ook 2 of 3x per week de trailer erachter.... Vond dat ook nooit zo'n probleem!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:35

Ik heb nog nooit hoeven zoeken voor dressuurles. Zit al 15jaar bij Jan en hij is gewoon echt goed. PLus dat het mij niks kost en we elkaar kunnen dromen. Als ik thuis aan het rijden ben en loop ergens tegen aan dan bel ik Jan en over de telefoon weet hij vaak al het probleem en de oplossing. :Y) En hij weet gewoon zoveel, bijna alles wat ik weet van paarden heb ik van Jan geleerd. Maar hij is natuurlijk ook veel meer dan een dressuurinstructeur voor mij

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:36

Ik vind het ook niet erg om met trailer te rijden, rij ook regelmatig 2/3 keer per week met trailer. Vind alleen de dieselprijzen van tegenwoordig niet grappig

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:41

Ik heb ook super fijne dressuurinstructie, gister weer les gehad en het ging zo lekker! Heb ook heel erg het geluk dat hij zo dichtbij mij woont al komen er mensen uit het hele land. Rij nu denk ik goed jaar bij hem en het bevalt super.
Mooie foto van Maat, hij blijft knap!
Succes met je saaie dag Mo.
Een :(:) voor Bianca, komt goed met de dressuur.

Ga zo lekker het bos in en dan richting school voor een denk ik zeer vriendelijk gesprek over m'n scriptie. Denk dat ik daarna begin met hardlopen, zal me goed doen dan. ;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:44

:):) Ben net gebeld en mijn vw is klaar *\o/*

Hij is bij lange na niet zo luxe als die van Eef, living moet nog helemaal gedaan worden (doet mijn oom), maar paardengedeelte is af.

Ik had een hele fijne instructrice gevonden die aan huis kwam, gaf super les, maar kwam ook heel vaak gewoon niet of 2 uur te laat opdagen. Als alles hier weer normaal is ga ik weer bij mijn springinstructeur dressuur en springles volgen. Wil ook even bij iemand kijken die op de manege verderop lesgeeft (hij rijdt zelf meerdere paarden ZZL) Voor mij is het na mijn werk nog best wel een gedoe om te lessen en iemand die dan aan stal komt is makkelijker.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:46

Mo, vw staat nu bij de spuiter. Daarna moet hij alleen nog APK gekeurd en dan is hij klaar.
Lau, dat is inderdaad wel super!
Sann, denk dat ik weet waar jij lest en ik geloof graag dat dat erg fijn is :)
Roos, dat is super! ben jaloers haha

Filmpje van gister: http://www.youtube.com/watch?v=w6lo0zVn ... el&list=UL

Ik ga richting werk :evaw:

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:49

morgen!
Hier ook al k*t weer, niks aan.
Vanochtend al met tutje naar de da geweest en het ei was weg. Ik had het niet verwacht en mijn gevoel is ook niet helemaal 100% maar je weet maar nooit. Hopelijk is ze nu dus begonnen met het maken van een mini-van-goghje :D

Edit: roos fijn zeg!
Eef wat een mooi ontspannen beeld en wat zit je netjes!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:56

Roos, Wat gaaf :D Wel foto's spammen hè?
Eef, De APK moet toch wel goedkomen? Gaaf hoor!
Ga je filmpje vanavond bekijken.