Vief: gezellig gehad met de vrienden? Veel plezier vandaag op het congres! Mijn broertje is daar overigens ook heen haha.
Kris: helpt soms goed om je even uit te spreken, sommige mensen beseffen soms niet eens dat ze zo veel zeuren.
Mootje: ik heb 2 lessen zumba gedaan, maar was ook niet mijn ding. Ik ging ook haast dood na een half uur en we hadden zo'n hele brede neger als leraar die extreem vrolijk was en lekker stond te schudden met z'n heupjes, ik voelde me er een hele stijve plank naast.
Lautje: mooie foto!
danielle: dat van in bed liggen en beseffen dat je nog van alles vergeten bent heb ik ook vaak! Lig ik heerlijk, tv aan, kijk in naar m'n voeteneind, zie ik mijn hondje denk ik oh nooo, hij moet er nog uit. Ga ik dan in m'n badjas

Teegee: op mijn ipad kan ik wel op mijn knhs en op de macbook ook.
Jak, hier ook echt rotweer! Net door stromende regen naar station gelopen en vanaf bushalte naar gemeentehuis. Heb m'n clubles van vanavond afgebelt, heb thuis een binnenbak en ga dan niet in de regen rijden (en het is toch dressuurles en met die instructrice heb ik nog wel eens onenigheid). Gister liep Winch super fijn, zo leuk is dat, na een cross of crosstraining of flinke buitenrit kan ik een week lang álles van haar vragen zonder dat ze boos wordt. Zo van 'aah baas, jij deed leuke dingen met mij, dan doe ik nu lief voor jou'. Fijn paard.