mogge allen, net de ha maar gebeld, m'n longen lagen bijna op m'n ontbijtbordje vanmorgen.. een dag om veilig in bed te blijven, net wilde ik even wat foto's van het weekend op de pc zetten. Doe ik het verkeerde klepje open, sodemietert het hele kaartje zo plop in 1x naar beneden in de computerkast.......
EvelienH
Geplaatst: 14-02-12 10:44
daNiielle_ schreef:
Ben niet eens begonnen aan wassen. Heb de witte benen maar geschoren zodat het niet meer geel was. Maar met een schimmel gaat dat natuurlijk niet..
Dat doe ik ook altijd Heel handig als je een paard hebt die dagelijks met zn benen in de stront gaat liggen, dan krijg je ze namelijk echt niet meer wit.
Noor, op youtube zijn ook nog een hoop filmpjes te vinden!
viefdepief
Geplaatst: 14-02-12 10:48
Dienke: Wat een mooi paard heb je toch ! Evony: Sneu zeg voor Ruby.. Hopelijk krijgt de DA het gauw weer dun! Noor: Denk dat mijn vriendje dat ook nog wel zou kunnen waarderen, maar uit principe doe ik er niks aan Texelse:
Ik heb inmiddels mijn kamer en stalling opgezegd. Laatste weekend april ga ik naar Den Bosch verhuizen
@ vief: Enschede wordt dus weer veilig... @ renskeK: als je hem in rust meet is hij 1.76.. zet hem buiten op straat met veel drukte en hij is 1.79 (op concours met veel indrukken lijkt hij 1.80 + ) @ texelse: beterschap, en zoekse met' kaartje! @ vief (blingh is van mij dienke mag d'r alleen op rijden )
viefdepief
Geplaatst: 14-02-12 10:59
Nog geen stal gevonden, maar wel een hele lijst met mogelijkheden waarvan ik er volgende week een paar wil gaan bekijken
Wat een schitterend dier van Dienke, alleen zit ze er zo "bovenop", weet niet goed hoe ik het zeggen moet, ik bedoel dus niet "er om heen". Nou ja, ik heb er ook geen verstand van.... Vief, spannend hoor verhuizen. FE sterkte met de kat, fijn dat die pillen hun werk doen. Oei Evony, dik been, hou ik niet van, hopelijk knapt het snel weer op. @ Valentijn: wie is dat? ik ken hem niet, en hij is ook nog nooit langs geweest!
Het lijkt erop dat bij ons in de bak weer gelongeerd kan worden. Jongste is naar stal, en nu al zo'n tijd weg, dat ze vast aan het longeren is. Voor alleen buiten zetten en stallen doen is ze te lang weg. Lekker over 3 weken weer bij stal wonen, maakt het weer een stuk makkelijker.
Fijn dat jullie ook weer aan de slag kunnen Texelse
Ik heb de hele vorstperiode in de buitenbak gereden. Hij werd iets hard, maar de bovenlaag bleef goed en als je eind van de middag ging als de zon er al even op gestaan had, was hij echt wel te doen Gister was hij echt heel fijn en dus eindelijk weer een sprongetje kunnen maken
Zo,dat is echt mazzel Vief, hier hebben we een winterstop ingelast van 2 weken, maar voor zondag staat er wel een wedstrijd nog in het programma, dus dan moet er toch voor die tijd nog wat gebeuren, hoewel het "maar" L2 is, dus daar stuur je wel vrij makkelijk door heen.
@ texelse: ik denk dat dat vooral te maken heeft met Blingh van (hij maakte zich daar groot) 1.80 en Dienke van 1.65 (en dan doorzitten valt nog niet mee, omdat hij zo groot beweegt) @ vief: excuses geaccepteerd
@ texelse: klopt, maar ik snap wel wat je bedoelt te zeggen hoor
viefdepief
Geplaatst: 14-02-12 11:21
Vind echt dat wij een top buitenbak hebben Hij ligt er ook maar nog niet zo lang en het ging wel gepaard met een verhoging van het stalgeld, maar de bak is het wel waard. Rij eigenlijk alleen nog maar buiten
Lielle: Heb nog niet gebeld naar jullie stal, maar dat ga ik wel doen. Zal het je dan wel laten weten
@ vief: klopt, jullie buitenbak is mooi/goed!! (alleen een hek bij de ingang zou hem helemaal perfect maken )
viefdepief
Geplaatst: 14-02-12 11:31
Ja, dat snap ik ook niet helemaal
AntheaV
Geplaatst: 14-02-12 11:32
Ideaal zo'n buitenbak Vief!
Leliaardje
Geplaatst: 14-02-12 11:56
Vief, leuk dat je gaat verhuizen! Spannend! Texelse: hebben jullie een winterwoning en een lente/zomer/herfstwoning? Beterschap!!
Oh, ik ben bevroren: hoefden maar vier pony's bekapt, maar een dik uur buitenstaan is toch wel erg koud. En ik was vergeten de kachel hoger te zetten, dus die stond in de stand dat we er niet waren . Mèn, heb echt bevroren tenen. Ponietjes staan er weer knap op: kunnen er weer even tegenaan.