Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sim_ schreef:Ik hoop maar dat het goed gaat met mijn startpas... Heb me nl afgemeld bij mijn huidige vereniging per 1-12-2011. Dat staat al aangegeven op Mijn KNHS, maar de aanmelding van mijn nieuwe vereniging (waar ik overigens al lid van ben) staat nog niet vermeld.... Maar even in de gaten houden...
EvelienH schreef:Sanurie, zadel hoort achter de schouder te liggen. De meeste mensen hebben het zadel te ver naar voren liggen en dus opende schouders, daardoor schuift het naar achter. Moet je maar eens op letten.
sanurie schreef:Sanurie: wb je zadel, niet het zweetblad maar de punt van de boom hoort ca 2cm achter de punt vh schouderblad te liggen. al het leer van het zweetblad dat bij een springzadel ver naar voren gesneden is, wordt vanzelf naar buiten gedrukt door de bespiering en kan geen drukplekken oid geven.Ons eigen zadel ligt ook achter de schouder. Maar we hadden een springzadel opgelegd en omdat zweetblad achter de schouder moest liggen kwam het zadel zo ver naar achter dat klopte gewoon totaal niet. En omdat ik momenteel zelf voor een springzadel aan het sparen ben, gaat dat straks nog een zoektocht worden.