Lichtblauwe broek is een beetje 'gevaarlijk' qua kleur denk ik. Bedoel dat het vrij lastig zal zijn om de juiste kleur er precies bij te vinden. Maar als je niet zo'n zeikerd bent als ik, lijkt het me een erg leuke en frisse combi!
Rosa_
Geplaatst: 16-05-12 08:34
Ik ga deze combi bestellen: Met blauwe BP, blauwe rijbroek, donkerblauw dekje met lichtblauwe rand.
Leuk Rosa! Loetie, ik heb een lichtblauwe broek, als het past is het ok en anders toch een bruine broek en dan een lichtblauw dek ipv bruin
maximiliano
Geplaatst: 16-05-12 08:41
Ik vind de 4de het leukst Shanoek! En dan met een witte broek erbij!
Heel leuk rosa!!
Waarom doe je geen bruine sterren Kris?? Dan kun je bruine broek en licht blauw dekje!
Rosa_
Geplaatst: 16-05-12 08:46
Grapje, heb 'm gister nog wat aangepast, zie dat ik hier de oude heb geupload. Deze wordt het écht haha *edit: het witte kraagje maakt m'n moeder donkerblauw met de naaimachine Shanouk ik vind ook de vierde het leukst!
Loetie84
Geplaatst: 16-05-12 08:50
Heel goed Kris hihi! Leuk dat witte kraagje. Alleen beetje jammer van die pompon op je kop
Ik cross ook met donkerblauwe rijbroek vind ik ook mooier dan wit bij mijn set
AntheaV
Geplaatst: 16-05-12 10:09
Ik vind een witte broek netter lijken op een wedstrijd
Loetie84
Geplaatst: 16-05-12 10:14
Ik vind dezelfde kleur broek als shirt (iig in je bruine set) zeker niet storend. De kleur moet dan wel echt precies hetzelfde zijn vind ik. Anders krijg ik er de kriebels van en vind ik dat je beter een andere kleur aan kunt trekken. Verder zit er natuurlijk wel een BP tussen, dus eigenlijk heb je alleen de mouwen en de broek... Zou er niet zo snel voor kiezen als je een heel opvallende kleur heb misschien. Witte broeken zijn voor op dressuur of springwedstrijden (hallo, mag je eindelijk een leuk kleurtje broek aan op cc, ga je toch niet vrijwillig in het wit , hihhi! ) Al moet ik idd bekennen dat het wel netjes staat...