Pfff ben ik een heel weekend afwezig mag ik meteen bijna 10 pagina's bijlezen. Gisteren was een bijzonder dagje. Voor 9u nog geen enkele kaart voor Indoor Brabant. Voor 10u heb je vier kaarten waarvan 2 voor 's avonds voor de skybox. Mijn moeder en vader zijn 's middags geweest op de gekregen kaarten voor de kur op muziek en mijn zusje en ik zijn 's avonds naar de derby en 1.55m geweest. Echt super leuk om dat een keer vanuit de skybox mee te maken.
Vandaag naar Chaam. Vivre was heel relaxt (voor het eerst). Dressuur ging heel netjes en relaxt. Daarna stonden ze derde. Springen ging ook goed. Helaas een balkje. Daarna de cross en na een klein opstart probleempje ook foutloos rond. Wij waren dus heel tevreden over mijn zusje en Vivre! Het was echt een heel gezellig dagje met super mooi weer. Heb echt alweer wat kleur in mijn gezicht gekregen van de zon.
Jetske: mooie foto! Lekker gereden zo te horen.
Marijke: fijn dat je wel lekker gereden hebt ondanks de jury.
Shanouk: balen dat je zo in de 160 punten blijft hangen terwijl je voor je gevoel wel vooruit gaat.
Laura: heeft het mega druk gehad en morgen ook.
Texelse: vervelend dat de ruiter gelanceerd werd.
Noor: de uitgerekende datum komt al goed dichtbij!
Margriet: gefeliciteerd met je veulen!
Tientjeh: super zeg zo'n comeback!
JN: heeft spierpijn van de buitenrit.
Sann: toen wij hetzelfde aan de hand hebben gehad met onze pony, hebben we de frontriem van het hoofdstel afgehaald en konden we weer prima rijden. Met veeartsverklaring hebben we zo zelfs gewoon wedstrijd gestart.
Corien: Jack ambieert een carriere als dekhengst.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 27-03-11 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt