[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:03

Ik kijk naar mijn kleren en de weegschaal. Ik besef me dat als je meer spieren krijgt je zwaarder wordt, dus daar ga ik me niet blind op staren. Maar ik wil het wel een beetje bijhouden.
Heb net Bring it on gekeken, echt zo'n heerlijke simpele film :D

Tomaat, komkommer en sla lust ik wel Mo :D Fijn dat je lekker hebt gereden :D
Jeetje Mirthe, jij moet echt beter eten := Je kan ook je brood 's avonds smeren en dan in de koelkast bewaren! Of idd drinkontbijt!
Fijn dat je lekker gereden hebt Noor!
Ook al zo lekker gereden Kim!

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:06

Ik moet zeggen dat als ik om 9uur college heb ik ook vaak niet ontbijt. Krijg het er gewoon niet in. Maar dan trakteer ik mij vaak wel op een heerlijk Italiaans broodje in Utrecht :D
Wat ik vaak wel doe is s'ochtends eerst een paard rijden en mezelf en de paarden voeren. Maar dan is het ook nog voor 8 uur.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:13

Afbeelding

Verrassing voor m'n moeder. Was ze wel heel blij mee toen ze vanmiddag thuis kwam. :)
Heb hem gevuld met mascarpone en een laag witte chocolade creme en frambozenjam.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:14

Vroeg ontbijten kan ik doordeweeks ook niet. Dan heb ik geen zin om echt te eten.
Maar tegenwoordig neem ik zo'n kleine verpakking van goeiemorgen drinkyoghurt mee in de tas en een appel. Dan zit ik in de bus (1.5 uur) en dan krijg ik vanzelf wel honger en ontbijt ik in de bus :).

Wauw PB! Ziet er weer heerlijk uit :D. Was de andere taart al op dan ;) ??
Krijg spontaan zin in taart :=.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:15

:oo Nog een?

*Trekt nu agenda voor een workshop in Brandwijk* _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:19

Haha, de varkens zitten in de vriezer. Mn zus zag een foto en vroeg heel subtiel wat daarmee ging gebeuren. Dus die bewaar ik voor haar als ze komt met haar kids.
Daarnaast had ik witte rolfondant over die deze week echt opmoest. Dus tsja ik kon toch niet rijden...
Moet nog veel oefenen voor ik het net zo mooi kan als de mensen uit het taartentopic in de voerkamer. :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:20

Idd taarten maken bij pb ;)

Jeetje wat eten somige weinig of slecht..

Rowo stertke meis!! :+:
Lotte balen dat je zo laat wakker werd! (je zult het wel nodig gehad hebben)
Snoek idd ipv appel stuk kommommer of een tomaat :)
Carolien balen dat je niet mag rijden zeg!!!
JN jij ook met je hand, mis toch voor een second opinon gaan?
Kim heeft lekker gereden!
Vief druk aan de studie!!
Tientje heb je al wat crossen geplant?

Zo heb jackson een dag vrij gegeven, lekker buiten gestaan in de paddock flink uit geleeft, morgen rijden. :)

Ga nu op bed ben echt moe :+ morgen weer een dag :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:46

PB HET WATER LOOPT ME IN DE MOND!! _O-

Nou Dames, ik zit nu lekker een 500 ml bak met Ben & Jerry's ijs weg te kanen en ik heb net een kip-pesto ciche naar binnen gewerkt, ik kom wel aan m'n caloriën vandaag :)) !!

Ik weet dat ik een snoeperd ben en zeker deze dagen, als ik heel moe ben, dan grijp ik sneller naar zoet.. erg slecht.. maarja :o .. Die Ben & Jerry's laat ik toch echt niet staan :P .
Ik eet normaal gesproken..

's Ochtends: Twee boterhammen met halvarine en pure hagelslag, het liefst lekker donkerbruin en lekker vers 'van Maanen' brood, met veel pitten :9 . Met een grote Starbucks mok karnemelk of gewone (het liefst volle :o ) melk. En een Yakult :9 .
Tussendoor: Een appel of een banaan.
Tussen de middag: Kop thee en een mok melk met twee of drie boterhammen, dan wel met vlees :j . En uiteraard weer lekker vers donkerbruin brood :D .
Vaak eet ik dan geen tussendoor meer.. ik heb dan genoeg tot aan het avondeten en als ik toch trek krijg, heb ik altijd een Evergreen Hartig bij me ofso. Op stal liggen zowiezo altijd granenkoeken.
Avondeten: Groente met een stukje vlees, het liefst alles zo vers mogelijk :j . Ik ben een echte groentesnoeperd, eet graag rauwe wortels en voor spruitjes mag je me wakker maken :D .

En tijdens nachtdiensten heb ik sch**t aan gezond en eet ik tosti's bij de vleet, drink ik heel wat cola en gaan er dus ook wat bakken Ben & Jerry's doorheen :o .. Dat er nu ook een Starbucks op het station in Leiden is maakt mij ook erg blij :D .

Daarnaast heb ik een druk beroep waarbij ik enorm veel loop, soms ook ren ;) en ik fiets zeker 2 uur per dag :) .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:48

B&J rulesssssss

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:51

Rowo:sterkte.
Lotte:Dat is vervelend dat je zo laat wakker werd, gelukkig heb je nu lekker 4 dagen de tijd om tot rust te komen.
Snoekiej: Bring it on heb ik leuke herinneringen aan, erg simpel inderdaad maar wel erg leuk om te kijken met een groep vriendinnen
Mirthe: Ik zie enige overeenkomst tussen ons eetpatroon ;) , ik heb het vaak ook gewoon te druk om gezond te eten, maar het zal denk ik ook een beetje aan de leeftijd liggen.
Noor: Fijn dat je lekker gereden hebt
Kim: Fijn dat je lekker gesprongen hebt.
Caroloen en JN: :(:)
@ Pb: Beetje gemeen om in een topic vol mensen die gezond gaan eten foto's van die mooie taarten te plaatsen ;) . Ik heb ook een keer zo'n taartencurssus gedaan met vriendinnen, en het is echt verslavend om die taarten te maken, vooral die roosjes zijn erg leuk om te maken.

Ik ben denk ik de ongezondste hier, maar dat is nou niet echt iets om trots op te zijn :o
O: glas cola (heel fout :o ), maar ik krijg gewoon geen hap door mijn keel s'ochtends en voor thee maken heb ik geen tijd,
T: zakje menm's
L: 2 pistolets met kaas
T: zakje paprikachips en een twix ofzo.
A: - (dan ben ik meestal nog op stal ;) )
22 00: Half bord avondeten
T: chocola of koek

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:54

2 uur per dag fietsen? Woh dat doe je goed Lotte!
B&J is ook wel heel erg lekker O:).

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik op vrijdag avond iets lekkers mag. Dus of een bakje chips (niet een hele zak!), stuk oranje koek of wat dan ook.
Eerder deed ik dat het liefst elke avond bij de thee. Nu neem ik een sinasappel bij de thee. Maar op vrijdag mag ik dus wat lekkers erbij :).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:55

peanutbutter schreef:
B&J rulesssssss

Yeah baby 8-) !!

Het is trouwens Caramel Chew Chew en in de koelkast staat Peace of Cake.. heerlijk dat aardbei met cheesecake _/-\o_ ..

@E_B: FOEI!! Cola in de ochtend :oo !!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:59

@Kim: Ik doe alles op de fiets, naar werk is halfuur heen en halfuur terug, idem naar Wolin toe en als ik vrij ben, ga ik vaak twee keer op een dag naar Wolin, dus dan fiets ik alsnog voor de tweede keer :) . Als ik wind mee heb, is het 20 minuten heen naar Wo :P .

Knap dat je zo streng bent voor je zelf ;) .

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:59

Nou ga ik iets zeggen dat heel tegenstrijdig is met mijn eetpatroon: Ik hou niet van BenJ's !
(of van elk ander ijs) ik vind het niet vies, maar ik wordt er gewoon niet warm of koud van :+

Wl: Ik weet het, het is zo fout, maar dat is het enige wat ik lust naast thee en chocomel, ik zie

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 01:03

Ben & Jerry's is op :D .. lekker heur!! :9
Ik ben verslaafd aan ijs, Ben & Jerry's staat bovenaan, alle smaken, daarna de variaties van Hartog :P , daarna het Italiaanse schepijs (PISTACHE!!) en daarna staan de McFlurry's en die dan het liefst M&M :D .

Ik ga nu lekker naar bed :wave: , even lekker nog wat lezen en dan gaan mijn luiken sluiten :z .
Slaap lekker!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 01:07

Ben en Jerry zijn echt zo'n beetje mijn beste vrienden :P
Ken je karamel Sutra Lotte? Als je van caramel chewchew houd is die ook goddelijk!
Mijn favo's zijn Cookie dough en Baked Alaska.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 01:14

Nou, doe mij toch maar een lekker mars-ijsje hoor!

Ik ga ook naar bed , slaap lekker :z

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 08:23

GOEDEMORGEN

Ik vind dat ik met mijn 2 boterhammen het niet slecht doe om half 7 's morgens maarja moet daarna ook nog half uur/driekwartier fietsen om, om 8.10 op school te zijn :Z

B&J zijn ook mijn vriendjes hoor :z Ik zweer bij Cookie dough :9

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 08:48

Goede morgen!!

B&J :~ hoeee mijn favo is toch echt de chees of cake :j
cookie dough lust ik ook en de jamican :9

O: 2 beschuitjes met kaas of groot bakje magere yoghurt met een beetje suiker.
T sultana fruitbreak / 2 time out koekjes
M 4 bruine boterhammen, met of filet amirican, magere smeer kaas of smeerworst.
T (moet ik eigenlijk fruit, maar ja als het er niet is eet ik het ook niet :+ )
A wat de pot schaft soms als ik over :+ niet goed natuurlijk maar ja schiet er wel eens bij in. Dan neem ik als het in huis is nodels met 2 bruine broodjes.

Zo heb weer mega keel pijn >;) me keel is ook weer lekker op gezet, en kan moeilijk slikken toch maar de dokter bellen tussen de middag :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:06

Goeiemorgen :wave:

Zal mijn spullen eens pakken en dan naar Rotterdam vertrekken voor een dagje winkelen :).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:29

Evie_Bandido schreef:
Mirthe: Ik zie enige overeenkomst tussen ons eetpatroon ;) , ik heb het vaak ook gewoon te druk om gezond te eten, maar het zal denk ik ook een beetje aan de leeftijd liggen.

Ik ben denk ik de ongezondste hier, maar dat is nou niet echt iets om trots op te zijn :o
O: glas cola (heel fout :o ), maar ik krijg gewoon geen hap door mijn keel s'ochtends en voor thee maken heb ik geen tijd,
T: zakje menm's
L: 2 pistolets met kaas
T: zakje paprikachips en een twix ofzo.
A: - (dan ben ik meestal nog op stal ;) )
22 00: Half bord avondeten
T: chocola of koek

:oo Oei Evie! Dat ziet er niet gezond uit! ;)
Maarrrrrrrr toen ik nog op de middelbare school zat, leefde ik ook op een paar twixen en avond eten (gouden tijden)! Dus misschien heeft het inderdaad met leeftijd te maken :j
@ Corien: :(:)
@ Kim: veel plezier met shoppen.
@ PB: die taart ziet er ook weer heerlijk uit, en met mascarpone.... :9

Ik moet vanavond weer naar de rechtswinkel dus de paardjes hebben vrij. Hopelijk kunnen ze straks in de paddock, anders ga ik na mijn werk snel even aan de hand stappen.
:wave:

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:41

Goeiemorgen!
@Lotte: B&J heerlijk :D Daar kun je me ook 's nachts wel voor wakker maken!
@PB: Mooie taart heb je weer gemaakt zeg!
@Corien: Hopelijk ben je snel weer helemaal fit!
@Kim: Veel shop plezier vandaag!

Ik ben ook een slechte eter op de vroege morgen. Drink thuis eigenlijk alleen een kop thee en als ik dan op stage kom eet ik mijn boterham pas op :o Verder hou ik wel van tussendoortjes en eet ik eigenlijk maar weinig brood. Avondeten eet ik dan weer lekker veel, daar hou ik echt van ;)

Gisteren nog dressuurles gehad met Jipje en dat ging echt lekker. Daarna met de schimmel naar de vereniging geweest om te springen, maar die was flink fris en gedroeg zich als een 'nog niet geheel zadelmak paard' :o Later werd hij gelukkig toch wat braver, maar hij moet nog genoeg leren :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:49

Beterschap Corien!
Idd Evie, denk dat het wel een beetje aan de leeftijd ligt.
PB, :~
Ik hou ook van B&J's, vooral Peace of cake en Cookie dough. Chocolate fudge brownie gaat er ook wel in, net als de Socialize :9 .

Ik zit nu op school, eerste uur blijkt uit te vallen, maar het lokaal is wel open. Is een pc-lokaal, dus dat is een voordeel :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:58

Goedemorgen!

B&J, ik vind die met dat bananenijs echt heel erg lekker :o
Kim, Veel plezier
JN, Fijn dat het rijden goed ging!
Mistid, mazzel dat het lokaal open is
Corien, Beterschap

Mijn nieuwe paard heeft nog al grove benen (lange pijp en erg breed), waardoor mijn normale eskadrons en BR beschermers niet passen (te kort in hoogte en elastiek is veels te krap). Ik rij nu met mijn leren beschermers, maar dat vind ik eigelijk zonde (wedstrijdbeschermers). Hebben jullie een idee welke beschermer er in bijvoorbeeld extra full te koop is?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:00

@Mo: Ik heb hier met Jipje ook altijd last van gehad. De eskadron allround past hij wel en in het begin heb ik hem gereden met de achterbeenbeschermers van eskadron, maar deze dan om zijn voorbenen :o