[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosalie123

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:26

Sterkte Heleen. Wel mooie uitslag van je wedstrijd! :)

Vanavond voor het eerst bij iemand wezen lessen, ging prima! Ben tevreden over deze instructeur, kan hier wel veel van opsteken! Volgende week weer een lesje.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:46

Heleen; Gecondoleerd :(:)
En gaaf van je endurancewedstrijd!! Kicke hoor ;) !! Wil dat met Wolin ook wel gaan doen :j .

Ik ga lekker mijn bedje in :) , wordt morgen een intensieve ochtend!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:17

Simmie schreef:
Ach, je kan iig thuis werken PB en dan tussendoor een beetje bokken.

Nee kan helaas niet tussendoor bokken. Je kan het scherm waarop de vragen staan nit wegklikken. Dus zit maar wat studeren tussendoor. Maar het scheelt wel dat het huis is.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:45

Goeieeeemorgeenn :wave:

Wo en ik gaan vandaag trailertraining krijgen :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:58

Morgen :)!

Fijn dat je lekker gelest hebt Rosalie :)
Succes met trailerladen Lotte! Ben benieuwd of het echt helpt :D
PB: Dat is wel stom zeg :\

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:02

Goeiemorgen :wave:

Heleen, gecondoleerd! Je oma heeft wel een super mooie leeftijd bereikt!

Ik ga zo met Zetje naar de fysio. K ben benieuwd!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:13

Heeft ze ergens last van Rowo of gewoon een check?

Ik moet zo weer een saai gesprek gaan opnemen op de uni.. Beetje vage casus dit keer, dus ben benieuwd :=
Vanavond met dinniejs uit eten :D Zondag ook al uit eten geweest :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:14

peanutbutter schreef:
Simmie schreef:
Ach, je kan iig thuis werken PB en dan tussendoor een beetje bokken.

Nee kan helaas niet tussendoor bokken. Je kan het scherm waarop de vragen staan nit wegklikken. Dus zit maar wat studeren tussendoor. Maar het scheelt wel dat het huis is.

Da's wel jammer, maar ach, als het lekker verdient en je kunt wat studeren is dat toch mooi meegenomen!

Zo'n baan wil ik ook wel! Hier wil het maar niet lukken met de sollicitaties. 9 van de 10 keer krijg ik niet eens bericht! Vind dat zo a-sociaal!
Als ik dan na 2 weken bel is het van "oh, ja, nou die vacature is al vervuld." :(

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:48

:wave:

Gecondoleerd Heleen :(:)

Dat is zeker aso indd Simmie. :\

Gezellig Vief! :D

Ik zal zo weer es naar school.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:53

Mogguh!

Heleen; gecondoleerd, ondanks een mooie leeftijd is het erg verdrietig. Heel veel sterkte aankomende dagen :(:)
WL; succes met trailer laden, gelukkig heb ik makkelijkerds nu :)
Rosalie; fijn dat je les goed ging.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 10:01

Moggel!!

Ah Heleen, gecondoleerd!
Lotte succes vandaag!!!
Dat is wel heel asociaal Sim, wij hebben net weer een vacature op internet geplaatst maar we sturen iedereen een ontvangstbevestiging nadat we een CV hebben ontvangen.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 10:01

Goeiemorgen
Heleen: gecondoleerd met je oma!
Ik heb gisteren examen gehad van de ORUN 2e fase (nu niveau 3)
Ik moest lesgeven als aller aller eerste, maar het ging super! Heb zeker weten een goed cijfer :)
Alleen Remember loopt niet helemaal rad, ik hoop dat het voor volgende week over is anders moet ik heel drastisch op zoek na een braaf L paardje. (Wie oh wie???)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 10:10

BV; proficiat, goed hoor.. Wel balen van Remember, hopelijk is het snel over..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 10:16

Dat is wel echt rot Simmes :(:)
Naar wat voor werk ben je opzoek?

BV: Fijn dat het lesgegeven zo goed ging! Vervelend van Remember. Ik heb er geen in de aanbieding. Sorry ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:41

Goede morgen nog net :)

Heb me paardje al gedaan nu richting vriendje, me zomer jasje op halen die kapot was na 1 week 2 x dragen fijn.

BV fijn dat het goed ging :)
Simmie dat is idd erg vervelend, heb ik nu ook ja, (druk op zoek naar andere baan)

Tot morgen lady's

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:55

En aangekomen op stage, maar dus ook terug van de fysio. Ze heeft eerst Zetje gecontroleerd en het was echt nodig. Ze had zoveel pijnlijke plekken, gewoon echt zielig. Waarsch vastgelegen of uitgegleden in de wei, het kan van alles zijn. En om de ene spier te ontlasten heeft ze de andere weer overbelast. Daarna ging ze met de naaldjes en je zag na de tijd al verbetering. Aankomende dagen vooral laag en lang rijden en nog nie galopperen. De crossles rijd ik dus ook niet, jammer maar helaas. Zetje gaat voor! Ik ben zo blij dat ik geweest ben, kan het iedereen aanraden. Het is ook eenmalig, het moet nu goed zijn :j

Het heet overigens dry needling, moet beter werken dan gewoon fysio therapie.

_lautje_

Wat vor werk zoek je Corien? Weer als chaufeur?

Dat vind ik ook wel erg aso Sim.

Ik was vanmorgen om rond half 8 vertrokkken naar utrecht en was er pas om half 10. Dus kon gelijk weer naar huis aangezien college om 9 uur begon en je er dan niet meer in mag.

jipje_niekje

Goeiemorgen!
@Heleen: Gecondoleerd met het verlies van je oma. Wel fijn dat je lekker hebt kunnen rijden in Kootwijk.
@PB: Wat voor thuiswerk doe je dan?
@Simmie: Dat is inderdaad behoorlijk asociaal. Ik ben ook bezig met solliciteren en krijg inderdaad ook geen reactie op mijn brieven. Dan bel ik er achteraan en krijg ik te horen dat ze al iemand hebben :(
@Rowo: Hoe was het met Zetje bij de fysio?
@Bianca: Ik heb een leren halster met witte stikstels op de neusriem en het kopstuk. Ik vind hem echt te stoer!!
@BV: Fijn dat het lesgeven goed ging, wel balen van Remember!
@WL: Succes met het trailerladen vandaag! En fijn dat je eerste indruk van de afdeling positief is.

Ik heb vanmorgen vroeg al college gehad en ben nu druk bezig weer met verslagen maken en dergelijke. Kreeg vanmorgen ook een mail van een docent voor een gesprek voor een stageplaats bij de politie, waar ik heel graag naar toe wil. Alleen een beetje jammer dat ik dat vanmiddag al heb, dus niks heb kunnen voorbereiden :o Nu maar hopen dat ik er door kom.
Vanavond met mijn 3-jarige naar de vereniging om hem op te laten meten. Is kijken of hij de trailer op wil :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:58

Ik werk voor een onderzoeks/opiniebureau. Neem telefonische enquetes af.
Opzichwel ideaal dat je het in de avond uren kan doen en zelf kan bepalen wanneer je werkt, maar het is niet echt leuk. Het is ook wel bekend dat de houdbaarheidsdatum van werknemrs niet zo hoog is gemiddeld houden mensen het maar 2,5tot3 maanden vol.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:15

Heleen: gecondoleerd met je oma. Wel fijn dat de wedstrijd in Kootwijk zo goed ging.
PB: Heb ook callcenter werk gedaan (niet thuis dan) maar vond het ook niet leuk. Mijn contract werd na 3 maanden ook niet verlengd om een af andere vage reden. Vond het niet erg.
Simmie: asso zeg dat ze niets laten horen. Succes nog met solliciteren. Hou de moed erin!
Rowo: fijn dat Zetje zo opknapt van de fysio!
BV: fijn dat je examen lesgeven zo goed ging. Wel balen van Rembember. Heb helaas geen paard voor je om examen op te doen, woon toch echt veel te ver weg.
WL: Succes met het trailerladen vandaag!

Ik kreeg vanochtend telefoon ofdat ik de opdracht gisteravond had ingeleverd. Niemand van het groepje had tegen mij gezegd dat ik dat moet doen. Bovendien had ik mijn deel als eerste klaar van iedereen. En had dus mijn stuk naar de rest gemaild en erbij gezet dat ze mochten wijzigen als dat nodig was. Ik ging er dus vanuit dat ze het wel hadden ingeleverd als het klaar was. Bleek dus niet zo te zijn. Ik gemaild vanochten naar de docent. Was het gelukkig geen probleem en had iemand van het groepje gisteravond al wel een deel ingeleverd. Was niet fijn wakkerworden vanochtend.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:27

mistid schreef:
Leuke foto's Corien :) !
Misschien kom ik dan wel even kijken Bianca :)

Bullie start in het vrijbewegen van 18 uur tot 19 uur, manege de Rietweg in Bronneger. Via de lijst daar weet je zijn nummer zo hij doet niet mee aan het springen. Ik moest namelijk een keus maken voor 1 van beide rubrieken in de finale en je mocht niet beiden starten. Omdat hij de vorige keer op het springen de finale deed vind ik dit leuker om mee te doen, dus heb het springen daarom laten vallen. Kijk maar of je kan.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:29

Alohaaaaa!! :D

@Simmie: Vind dat ze dat niet kunnen maken :n , zo ga je niet met mensen om!!

Trailer laden ging super!! Je zag dat Wolin het heel erg spannend vind, ze vind de trailer gewoon echt heel eng/spannend en dan ook vooral als de stang dicht gaat. Wolin is heel wantrouwend, heeft geen mensen nodig eigenlijk. Bij Wolin moet je eerst contact maken/haar aandacht hebben, wil je wat van haar vragen. Wolin is gewoon heel zelfstandig én ontzettend intelligent. Je moet haar echt met respect benaderen en met respect omgaan. Ze gaat liever vechten, dan dat ze zich overgeeft.
Dit wist ik al wel :) en ik wist ook dat ze bang was op de trailer en dat niet gedrag was uit vervelendheid, de trailer was gewoon niet leuk voor haar!!
Op de trailer hebben we steeds stap voor stap gedaan, steeds een klein stapje en weer een stapje terug.. Je zag wel dat ze het graag zelf wil doen, dus ze loopt wel de laadklep op en naar binnen, want dit komt uit haar zelf, maar als je het van haar vraagt..zag je haar alweer denken van "Jaja .... >;) "
Uiteindelijk ging ze gewoon hup 10 keer erop en 10 keer eraf, en nog 10 keer. Uiteindelijk toen dit goed ging en de ontspanning bleef, hebben we geoefend met een touw erachter, een look-a-like stang.. Dit vond ze al heel spannend, stampen en achteruit willen lopen en grote ogen en snuiven, kwam één keer echt heel hard achteruit. Er weer in, simulatie-stang erachter. Toen ze ontspande, mocht ik haar weer heel rustig achteruit zetten, dit hebben we een stuk over 5 keer gedaan met het lijntje erachter als simulatie-stang en dan ook de musketon een beetje laten klengelen als het geluid van de stang. Hierna hebben we de echte stang gepakt en geleerd hoe we deze vloeiend erachter kunnen doen. Toen Wolin er weer op (totaal geen sjoege meer, liep lekker zo de trailer op!!) Stang er achter, vond ze de eerste paar keer ook wel eng, snuiven, grote ogen, stampen. Was ze weer ontspannen, mocht ze weer achterwaarts.. Ook een stuk of 5 keer gedaan, toen ontspande ze ook steeds meer met de stang erachter.. Toen ze zo braaf bleef staan, ontspannen ademen, zijn we gestopt. Ze was moe, maar had wel een heel ontspannen koppie!! We moeten vanmiddag dan ook nog eventjes oefenen met paar keer erin en eruit en nog even een stang erachter. Morgenmiddag ook.
Was echt een superleerzame dag!! +:)+ Ben ontzettend te spreken over Petra Vlasblom, vind het echt een topper!! :j
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 24-03-09 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:31

WOLIN @ goed gedaan... +:)+ het komt wel goed met dat paard....hahaha ....maar of hij zijn streken verliest ????

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:39

Bedankt Bianca!! :D Met ons komt het allemaal goed ;) !! Wolin is zeer eigengereid, je kan het haar niet vertellen of opleggen, je moet het echt vragen. Ze zal haar streken niet verliezen denk ik, ze is een echte clown met bepaalde dingen en zo heeft ze ook haar "eigen mening" over bepaalde zaken :o . Dat maakt haar ook wel weer heel erg gaaf vind ik, ik heb onwijs veel geleerd van haar (al is het alleen maar in het zadel blijven zitten :P ). Niet netjes vragen = niet netjes gedragen, is het bij Wolin, ze herinnert je er wel aan ;) .

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:03

@ Heleen gecondoleerd! :)

Zondag was het half vasten optocht in Rijkevorsel, waren gaan kijken en natuurlijk nog wat na-carnavalen! :+
Plots was er een steekpartij, een jongen in zijn rug gestoken 2x en toen is het mes in zijn ruggengraad blijven hangen.
Was toch wel even schrikken!