Vanavond voor het eerst bij iemand wezen lessen, ging prima! Ben tevreden over deze instructeur, kan hier wel veel van opsteken! Volgende week weer een lesje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peanutbutter schreef:Simmie schreef:Ach, je kan iig thuis werken PB en dan tussendoor een beetje bokken.
Nee kan helaas niet tussendoor bokken. Je kan het scherm waarop de vragen staan nit wegklikken. Dus zit maar wat studeren tussendoor. Maar het scheelt wel dat het huis is.

Nu maar hopen dat ik er door kom.
mistid schreef:Leuke foto's Corien!
Misschien kom ik dan wel even kijken Bianca
, zo ga je niet met mensen om!!
en ik wist ook dat ze bang was op de trailer en dat niet gedrag was uit vervelendheid, de trailer was gewoon niet leuk voor haar!!
"
Met ons komt het allemaal goed
!! Wolin is zeer eigengereid, je kan het haar niet vertellen of opleggen, je moet het echt vragen. Ze zal haar streken niet verliezen denk ik, ze is een echte clown met bepaalde dingen en zo heeft ze ook haar "eigen mening" over bepaalde zaken
. Dat maakt haar ook wel weer heel erg gaaf vind ik, ik heb onwijs veel geleerd van haar (al is het alleen maar in het zadel blijven zitten
). Niet netjes vragen = niet netjes gedragen, is het bij Wolin, ze herinnert je er wel aan
.