Net weer de hele dag gewerkt.. nu ga ik even een rondje rijden denk
Ilse: Wat balen zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lijkt me nu ook wel lekker zo'n vakantie

2 en 3 deed ze netjes. En toen 4, de dubbel. Daar schoot ze me langs de eerste. Had mn buitenhand en been er wel goed aan maar ze liep er gewoon doorheen. Daarna ging het wel goed. 5,6,7,8 ook. En toen de laatste, ze ging best hard en bij de laatste galopsprong ging ze opeens vol in de ankers en boem, daar lag ik dus op de grond
Was ook wel mn eigen schuld hoor. Voelde me de hele dag al niet echt lekker dus zat er niet al te stevig op en ze ging ook gewoon echt te hard dus had haar veel meer bij me moeten houden. Tweede rondje ging eigenlijk heel netjes
T blijft toch wel een beetje een apart beest. Zaterdag gaan we BB springen in Westerbork.
, hopelijk gaat de volgende keer wel goed.
.
!! (*zucht*
)
..
, om haar hoef ondersteuning te bieden en dit dient even als ijzer.. Ze liep meteen heel anders!!
Maar eerst moet dit tot rust komen, voor we kunnen zien of haar collateraalbanden nog extra zijn beschadigt. Morgen is ze jarig, dus heel wat mensen stonden al in de wachtrij met hun gekleurde stiften om Wolin d'r voet onder te kalken..

, er werd ook hartelijk om gelachen
.
In de nieuwe waterbak ook die heeuule hoge afsprong gedaan, dat was wel gaaf
Na die afsprong gelijk het water uit en over het smalletje, daar sprong ze natuurlijk eerst langs.

Lekker bruin geworden?
Wat rot dat je hoefsmid het zo verkl**t heeft! Ga je hierna na een ander? Geef Wolin maar een knuffel van me 

, Nouja me pa gaat er nog werk van maken want zoiets vind ik echt niet kunnen, het had veel erger kunnen aflopen.
ladyzwien schreef:Ze is niet op foto geweest, dit was klinisch.
Het duurt nog langer dan 2 week maar dat geeft niet, heb geen haast. Ze moet 2 weekbox rust en dan weer opbouwen met trainen en als ze weer volop in training is dan weer keuren. na 2 week boxrust heeft het geen zin.
K zou dat tegenwoordig persoonlijk niet meer aan durven! Hier gaat alles op de foto!
, ziet er goed uit!!
Wat een klootz*kken zijn dat zeg!!
Kostte me bijna mijn paard! En arm paard, wat in volle sportconditie door een foutje van de smid ineens een half jaar op stal opgesloten moet.
Arme Wootje.

Woll wordt wel crosspaard, het water is iig al geen probleem meer