PrietPraat schreef:Iemand het VP van minderhout al gezien, straf dat ze geen geldprijzen voorzien voor de B maar wel 'natura prijzen' die wss allemaal gesponsord worden. En wel 40 euro startgeld vragen. Zou voor mij slechts aan het OCC tarief mogen zijn.
Ik heb het reglement er even bij genomen. Er staat letterlijk minima te verdelen prijzengeld met daarbij de tabel. Ze mogen extra geld- en/of naturaprijzen geven, maar volgens mij mogen ze zelfs niet zonder prijzengeld werken. Ik wil er nu niet voor klagen, want ik ga geen B rijden, maar ik hoop dat ze er wel klachten over krijgen! Op deze manier kunnen ze het prijzengeld helemaal afschaffen
Mila: dikke proficiat nog voor S.tijn, die zal wel in de wolken geweest zijn met zijn goeie prestatie!!
Florence: hoe bevalt het met samenwonen en de paarden nog bij je ouders? Krijg je het rond?
PP: hoe is het met je vriend intussen? Had hij veel na zijn val?
Wandelen is niet aan mij besteed, mijn kont doet pijn na een uur rijden
Smid heeft gisteren het ijzer terug opgelegd bij Ny, we zagen er niets meer aan, hopelijk blijft het goed nu. Vanavond kwartiertje rijden.
Had P.lay doorgestuurd via via voor verkoop, ze hadden me gevraagd nog te wachten met adverteren, als ik dit weekend niets gehoord heb, ga ik hem toch op FB zetten... Mijn reden van verkoop (tijdsgebrek) verbetert er niet op, dus heb niet veel zin om nog langer te wachten.
Vorige week heb ik hem eens in de 90 rondgereden in aalter, 1 balk in barrage, richting de witte tent bleef hij de rug wat vasthouden. Maar anders sprong hij weer heel machtig zoals de 2 vorige keren.
En ons veulentje doet het heel goed. We laten het alleen nog geen ganse dagen buiten. Fi blijft maar over en weer gaan op de wei, vaak gewoon stappen, maar toch, ze staat geen minuut stil. Dus veulen moet ook heel de tijd mee huppelen en na enkele uren is ze gewoon op. Ik zet ze nu 's morgensvroeg buiten van 6-7 en dan terug binnen, en dan wie het eerst thuis is 's avonds zet ze opnieuw buiten van +/- 17u-20u. Ik kan ze op gsm zien op camera, dus ze ligt overdag supervaak te slapen, echt nog baby
. Hopelijk niet te veel regen dit weekend! En straks controle om te kijken of Fi opnieuw gedekt kan worden. Alleen hebben we nog steeds geen definitieve hengst gekozen