. Wel goed nieuws van Play, die zal idd in no time we zijn
!Jij liever dan ik MF
. lopen ja, in de modder ploeteren, laat maar
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wel goed nieuws van Play, die zal idd in no time we zijn
!
. lopen ja, in de modder ploeteren, laat maar
.
Maar dan in de cross en stom stopje op de 2. Hem dan eventjes doorgepakt en daarna ging hij wel (behalve ook nog een stomme langsloper op het water maar dat was meer mijn fout
). Maar toch met een ambetant gevoel gefinisht. Dit is niet zijn normale manier van doen... Had vorige week ook al in Merendree geoefend en dag nadien stond hij met een héél lichtjes opgelopen been, net boven de linkerachterkogel. Dit trok wel weg in de dagen nadien maar na zaterdag was het terug van dat (wel op alletwee, maar de ene trok beter weg dan de andere). Twijfel dus ook om er de dierenarts bij te halen of inderdaad eventjes enkele dagen ontstekingsremmers, aangezien ik toch geen wedstrijden gepland heb. En in juni is het onze trouw
met alle gedoe van dienst dus die weken zal er toch ook van rijden niet veel in huis komen
Zo wippen! Cross heb ik niet meer gezien.
Bleek dat hij 12de was na dressuur van 40 combinaties. Denk dat dit zijn beste dressuur plaats ooit was
Met een klein gelukje ( hij had 1 sprong wel goed getiks) reed hij foutloos rond. Na jumping opgeschoven naar de 4de plaats.
en dat ging het ook op een paar puntjes tijd na was hij foutloos.
! Wat is zijn volgende?
!
Wij gaan volgende week naar Marchin en dan zal het wortegem petegem worden denk ik.
Vanavond een ritje op de planning van iets meer dan 10km wss. Wel met een vriendin nu.
Raar maar waar voel ik mij vaak heel erg op mijn gemak op wandeling. Ook al is Luxor niet áltijd 100% op zijn gemak, met een onzekere ruiter zou dat niet zo gaan denk ik. Maar ik voel mij zeker en denk dat het daarom wel goed gaat die wandelingen met Luxor, je moet hem met vertrouwen voorbij enge objecten loodsen.
Mijn zus trouwt ook begin juni.
wel jammer is toch wel jaarlijks dat er een ernstige val gebeurd dacht ik
nogthans dat de cross daar nooit super moeilijk staat vind ik.
als ze het gedacht heeft keert ze haar om en is terug van waar ze komt. ze is ook erg bang van alles en nog wat. Plezant is het niet echt maar ja anders moet elke keer naar een piste gaan om te rijden...
Ik ga ook bijna altijd alleen wandelen, en probeer toch zeker 3 keer in de week op pad te gaan.

doe je dat alleen of met meerdere? PrietPraat schreef:Iemand het VP van minderhout al gezien, straf dat ze geen geldprijzen voorzien voor de B maar wel 'natura prijzen' die wss allemaal gesponsord worden. En wel 40 euro startgeld vragen. Zou voor mij slechts aan het OCC tarief mogen zijn.
. Hopelijk niet te veel regen dit weekend! En straks controle om te kijken of Fi opnieuw gedekt kan worden. Alleen hebben we nog steeds geen definitieve hengst gekozen
Varekaj schreef:Ik zou Play ook niet te lang vasthouden. Als ze hem willen weten ze je te bereiken en anders, first come first served. Of denk ik nu te makkelijk? .
Vanaf avond 3 mogen we ook ons eigen paard meepakken voor advies. Denk wel dat ik dat ga doen.
2 jaar geleden stonden we daar tot over de enkel in de modder...