Ben niet eens begonnen aan wassen. Heb de witte benen maar geschoren zodat het niet meer geel was.
Maar met een schimmel gaat dat natuurlijk niet..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annetje schreef:Knap dat die schimmel zo prachtig wit geworden is zeg! Hoe heb je haar lijf zo mooi schoon gehad? Ik had me niet eens aan wassen gewaagd vrees ik. Dan maar een viezig paard op wedstrijd
) maar dat deel staat niet op de foto haha en sommige delen wat overbelicht dus alle credits voor dit blinkende paard zijn voor de fotograaf
Ik heb wel wat foto's van de proef, die moet ik nog even uitzoeken die zijn niet echt van goede kwaliteit, maar ja......

Maarrrrr... hij knapt wel op!
Ben zo blij, we hadden heb al een beetje afgeschreven
maar uit de echo bleek dat er toch nog genoeg kans is dat hij helemaal beter word, dus we gaan ervoor! 
Komt helemaal goed!
Maar we doen er niks aan

Misschien met jezelf afspreken dat je een nieuwe puzzel mag kopen als je er weer één af hebt? Of werkt dat ook niet 
_Noor schreef:Sim, heb je misschien een linkje van dat filmpje met dat longeerding? Kan het zo niet vinden en ben wel benieuwd.

. Maar kwaliteit valt inderdaad niet mee: zo overduidelijk opgelicht. Vind ik niet mooi. Zou voor mij, als ik als fotograaf werkte, niet de moeite waard zijn om een dag te gaan fotograferen.
.
. Maar van de week is het weer echt erg met de aankopen. Moet nu gewoon stoppen
.
. _Sim_ schreef:_Noor schreef:Sim, heb je misschien een linkje van dat filmpje met dat longeerding? Kan het zo niet vinden en ben wel benieuwd.
http://www.miekeverdonk.nl/
Fijn dat het weer gaat opknappen met de kat FE.

Vandaag maar op hoop van zegen even aan de longe doen, hij moet nu echt even zn ei kwijt.
Haar voetjes zijn nog kleiner dan die van Yentil en die heeft al geen grote hoeven.