[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:40

Opvriezende regen volgens het weerbericht B-)

Ben niet eens begonnen aan wassen. Heb de witte benen maar geschoren zodat het niet meer geel was.
Maar met een schimmel gaat dat natuurlijk niet..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:45

Knap dat die schimmel zo prachtig wit geworden is zeg! Hoe heb je haar lijf zo mooi schoon gehad? Ik had me niet eens aan wassen gewaagd vrees ik. Dan maar een viezig paard op wedstrijd.

Brr... ijzel is altijd zo verraderlijk!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:50

Vief, wat jammer van de spanning, maar Woll is wel echt leuk. Altijd zo'n happyface haha.
Margreet, rock en roll klinkt leuk!
Margriet, wat fijn dat het wat beter gaat met Roelof!
Texelse, super van de echo dat het goed was!

Ik ben ondertussen weer redelijk afgekoeld, maar ik was zo kwaad. Wat denkt die jongen wel. Gelukkig wel lekker gereden met de Vos, alleen hij is veel te scherp op het moment. Hij moet woensdag maar even op buitenrit als de grond dan weer zacht genoeg is, hij heeft even een rengalopje nodig.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:55

Annetje schreef:
Knap dat die schimmel zo prachtig wit geworden is zeg! Hoe heb je haar lijf zo mooi schoon gehad? Ik had me niet eens aan wassen gewaagd vrees ik. Dan maar een viezig paard op wedstrijd

Ik heb haar tot haar oren ingepakt staan in een deken met hals. Haar hoofd was best wel geel dus die heb ik met een spons schoon gemaakt en haar staart is ook niet wit te krijgen (ja alleen het bovenste deel waar ze niet in plast :+ ) maar dat deel staat niet op de foto haha en sommige delen wat overbelicht dus alle credits voor dit blinkende paard zijn voor de fotograaf :))

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:04

Fijn zo'n schimmel :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:33

Super mooi zo'n schimmel <3 . Jammer dat ze zo gespannen was Vief, maar ze is wel gaaf!
Oh, ijzelregen......... bleh. Dat is echt eng.
Hier is het droog en heerlijk warm....... genieten!

Zou je je ook van Marktplaats kunnen bannen? Heb alweer puzzels gekocht. Is echt niet normaal meer :o 8)7 .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:34

TG @ het was zo koud dat ik na de proef zo van Bull afstapte en alles uitdeed en snel afzadelde en dekens opgooide, waarop een vriendin zegt : we zouden nog foto's maken..... :+ Ik heb wel wat foto's van de proef, die moet ik nog even uitzoeken die zijn niet echt van goede kwaliteit, maar ja......
NOOR @ dat word koud !!! buiten inrijden....
SIM @ het mag ook wel een keer meevallen dan toch met de auto...
MO @ grappig, nog nooit van zoiets gehoord je haar doneren, maar wel begrijpelijk als je er verder over nadenkt.
MM @ ooohh wat balen van de tjuuk tjuuk... :(:)
CARO @ Ik vond die twee dagen starten ook even heel fijn, twas bij mij om de hoek en kwa wedstrijd had Bull het rustiger dan thuis trainen.... ;)
MARGRIET @ doe maar ff voozichtig nog met hem....het kan ineens teveel zijn.
VIEF @ wel hele statige foto hoor.

Foto's van mijn Set komen dus nog, kan alleen wat van de proef laten zien die van bovenaf uit de kantine genomen zijn. Even dagje geduld.... :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:07

ik heb van cowboy magic een spuitbusje (green spot remover) en daar krijg je ze goed mee schoon :j

alleen kan die ook bevriezen :')

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:24

Vief: jammer van je proef! Maar het zal idd met meer wedstrijdervaring wel goed komen!
Eef: ik weet niet zo goed wat ik van de concord vind eigenlijk.
Margriet/ echt super hoe het alweer met Roelof gaat!

En de rest ben ik vergeten :o

Edit; we laten de da komen voor ruby vandaag want dit is niet goed. Zo dik is het been. Maar ze heeft geen koorts, wond is schoon en niet heel pijnlijk wel stijf. En met stappen wordt het minder maar ik hoop gewoon dat ze vochtafdrijvers krijgt, vind dit zo sneu voor der.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:35

Dapper zeg, al die wedstrijdruiters met die kou. :brr:
Ben blij dat het niet meer vriest, Edge kon gisteren eindelijk weer eens lekker los rondjes racen in de bak, hij was er blij mee!
Zaterdag oefenparcours in Lisse, heb er zin in.

O ja, fijne valentijn iedereen! Zo, dat was mijn valentijnsdag, meer doe ik er niet aan. :P
Manlief heeft avonddienst en ik werk overdag, dus we zien elkaar vandaag niet eens. Dus geen commerciele toestanden hier.

Zoon en ik hebben net de kat weer in de houtgreep genomen voor zijn ochtensessie met pillen. Het arme dier kan geen pil meer zien. |( Maarrrrr... hij knapt wel op! *\o/* Ben zo blij, we hadden heb al een beetje afgeschreven :o maar uit de echo bleek dat er toch nog genoeg kans is dat hij helemaal beter word, dus we gaan ervoor!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:56

Is het valentijnsdag dan? Is toch pas later deze week :+
Echt onzin vind ik dat.

Jammer vief van de spanning. Maar veel meenemen
Evony: hopen dat de da iets kan doen voor ruby

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:23

Morning!!

Sim, heb je misschien een linkje van dat filmpje met dat longeerding? Kan het zo niet vinden en ben wel benieuwd.
Vief, kilometers maken :j Komt helemaal goed!
FE, je moet er wat voor over hebben dus met de kat ;)
Marloes, hier ook geen braaf paard in de aanbieding :')
Evony, succes met de DA.

Vriendje krijgt van mij altijd een kaart met Valentijn, die hij dan stiekem wel weer leuk vindt ;) Maar we doen er niks aan :n
Hoe staat het met de bodems? Begint het al te ontdooien? Ben gister niet op stal geweest en hoop eigenlijk vanavond te kunnen longeren......Donderdag springles dus we moeten wel weer even aan de gang. Vandaag gaat het warm water regenen toch??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:24

Valentijnsdag heb ik nog nooit wat aan gedaan en dat ben ik ook van plan vol te houden :+
Fijn dat poezel opknapt, Mel!
Lelie, := Misschien met jezelf afspreken dat je een nieuwe puzzel mag kopen als je er weer één af hebt? Of werkt dat ook niet :')
Bianca, Jammer dat de foto's geen superkwaliteit zijn. Goede binnenbakfoto's zijn niet makkelijk te maken!

Vandaag weer hardlopen... Weet alleen niet of het zo verstandig is, aangezien mijn knieën nog niet helemaal meewerken!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:25

moguh ladies!!!

wat een prutje prut weer, dan toch liever droge vorst...
valentijnsdag..., lief berichtje naar Dienke en that's it, mijn manager zorgt dat alles postzakken worden afgevoerd..
leuke foto vief!! en inderdaad mooi wit!!, hier nog 2 foto's van blingh/dienke in dezelfde bak :P
@ freglle: die kat zal jullie onderhand met al die pillen wel niet meer zo mogen..
@ margriet: top dat Roelof zo hard opknapt!
@ eef: concord zegt mij niks, concorde wel :P

Afbeelding

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:27

Gave bok, Weule! Dienke is nogsteeds geen dressuurruiter hoor :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:31

mooie grote Blingh :P
vanmiddag hebben ze weer les, eens horen of de M1 ook al opgegeven kan/mag worden over een maand...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:45

_Noor schreef:
Sim, heb je misschien een linkje van dat filmpje met dat longeerding? Kan het zo niet vinden en ben wel benieuwd.

http://www.miekeverdonk.nl/

Fijn dat het weer gaat opknappen met de kat FE.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:49

weule, idd een gaaf paard :)

ik heb in april een springwedstrijd van eigen vereniging en dan neem ik dakar mee, heb in die tussentijd 1 springles weer gehad en misschien nog een crosstraining doe dan BB zodat niet te hoog wordt al zal hij die hoogte niet moeilijk vinden.

Ik ga pannekoeken eten in buren met m'n vriend en z'n ouders :P

pff stond net in de bus bericht te typen maar toen was het zo vol dat dat niet meer kon :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:52

Evony, succes met Ruby. Vervelend hoor.
Leuk die dressuurfoto's! Is weer eens wat anders hier :D . Maar kwaliteit valt inderdaad niet mee: zo overduidelijk opgelicht. Vind ik niet mooi. Zou voor mij, als ik als fotograaf werkte, niet de moeite waard zijn om een dag te gaan fotograferen.
FE: hier ook al sessie met pillen gehad. Moet zeggen dat Dobby er wel makkelijker in wordt. Je zou denken dat hij met dat ene pootje niet zoveel kwaad kan........... maar hij kan nog aardig fanatiek uit de hoek komen :Y) :Y) .
@ Mootje: dan zou ik dus ook steeds een puzzel moeten verkopen, maar dat stuk lukt nog niet zo goed O:) . Maar van de week is het weer echt erg met de aankopen. Moet nu gewoon stoppen ~~}> .

De hoefsmid komt zo: ben blij dat het niet meer zo koud is als vorige week. Lijkt me ook niet lekker om dan hoefsmid te zijn :brr: .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:59

_Sim_ schreef:
_Noor schreef:

http://www.miekeverdonk.nl/

Fijn dat het weer gaat opknappen met de kat FE.

Thanks Sim. Doet me denken aan de longeerhilfe van EJ?
Ik ga thuis het filmpje even met geluid bekijken.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:59

Sarah, Sterkte met Ruby.....

Margriet, Fijn dat het beter gaat met Roelof!

Vief, Wat een gave foto van Wolles. Het ziet er in ieder geval al heel mooi uit :)

Weule, jee...Blingh is echt groot! Wat is zijn stokmaat?

Eef, Ik heb ook wel eens met de concord gelongeerd. Werkt fijn!

Paarden staan in de wei en ik ga onderweg naar college en daarna weer snel naar huis, want ik ga vanmiddag naar Biddinghuizen om te trainen. Helaas wel dressuur, maar toch heb ik er zin in :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:24

Morguh!!!

TG maakte er gister helemaal een potje van {:)-:( Vandaag maar op hoop van zegen even aan de longe doen, hij moet nu echt even zn ei kwijt.

Bianca, kan me voorstellen! Het was ook zo koud.

Zie nog behoorlijke kosten aan auto's voorbij komen. Doet altijd pijn #)

Blingh is groot! Mooi paard!

Vief, wat wordt ze wit!!

Sarah, arme Ruby :(:)

FE, wat sneu voor de kat. Nog even doorzetten!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:31

Goedemorgen!
Gister was de hoefsmid geweest, heb haar nog niet op de ijzers gezet. Je weet maar nooit wat het weer gaat doen. Volgens de hoefsmid moet ze binnenkort wel echt op ijzers, ze heeft zulke minivoetjes en doordat ze vrij veel over straat loopt, blijft er niets van over :+ Haar voetjes zijn nog kleiner dan die van Yentil en die heeft al geen grote hoeven.

Sarah: Arme Ruby :(:)
TG: Stoute TG.
Bianca: Ben benieuwd naar je outfit
Vief: Woll is inderdaad erg wit! Jammer van de spanning.
Weule: Bling is inderdaad erg groot!
Margriet: Wat fijn dat het al zo veel beter gaat met Roelof.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:33

Noor, bij ons was de grond buiten nog écht te hard om te longeren of iets, maar misschien dooit het vandaag wel zo hard dat het wel kan? Onze binnenbak is in elk geval weer gesproeid, dus wij kunnen nu heerlijk rijden. Ga ik zo ook eerst even doen en als hij braaf is misschien een klein rondje buiten als afsluiter.

Evony sneu van Ruby, ik hoop dat je wat krijgt van de DA

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:35

Mijn buitenbak is ook nog te hard, maar hoorde dat de buitenbak bij de club al wel weer te rijden was! Gelukkig maar, want heb vanavond springles en dat is buiten fijner dan binnen. (hopelijk kan paardje normaal doen, die is meestal nogal geflipt als ze weer voor het eerst buiten rijdt :P)