Overigens hadden we donderdagavond nét weer groen licht om op pad te mogen, zolang we maar de andere kant op gingen. Inmiddels zijn wij dus ook weer op slot.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rosalie123 schreef:Anthea, die eerste training lijkt mij ook wel leuk. Vraag me af of dat op dat nieuwe crossterrein is, ben de naam even kwijt. Mirthe had daar volgens mij ook wel eens getraind, is dat niet ook vlakbij Gasselte?
Die in Roden kan ik sowieso niet meedoen, moet die zaterdag gewoon de hele dag werken. En ik had, net als jou, ook al de oefencross in Oenkerk opgegeven.
Edit: dat terrein is in Grolloo. Dat zal ze dan wel niet bedoelen....

Loetie84 schreef:Putten zal dan volgende week ook wel niet door gaan... .
_Noor schreef:Op zo'n (oefen)cross komen toch combinaties uit het hele land af, ik vind dat toch een risico hoor. Maar ik neem aan dat ze ook in Putten en eventueel in Chaam (en misschien zelfs EL als het niet snel tot staan wordt gebracht/komt) de juiste beslissing zullen nemen.
Bianca, kun jij thuis wel gewoon crosstrainen of zetten ze eigenlijk alleen wat neer voor de oefencross?

texelse schreef:Roxxiej, ik vind het onbegrijpelijk dat er nog wedstrijden door gaan, en ik vind het nog raarder dat er nog mensen zijn die het opzoeken. Maar het meeste vreemde is de houding van de knhs in dit geval......

_Sim_ schreef:http://www.sgwalphenchaam.nl/ onder het kopje nieuws.
.
manic schreef:. Misschien dat er in de week ervoor nog een lesje in te plannen valt, maar ik weet nou niet of het zo verstandig is om ongetraind the cross in te rijden met mijn paard. Daar hebben we beiden nou niet genoeg vertrouwen voor...
Hopelijk kan mijn training 23 maart wel door gaan. Anders wordt het voor mij ook wel een uitdaging! Markelo ga ik sowieso wel een poging wagen, maar als Markelo niet lekker gaat weet ik niet of ik 'ongetraind' MB start... Aan de andere kant heb ik die vorig jaar ook gereden en gewoon uitgereden, dus misschien moet ik gewoon gaan en niet op zoek gaan naar excuses om me af te melden