[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:57

Klinkt als een prima avondje Noor :)

Sannn: Aaw :D Kun je binnen niet lekker in de zon zitten?

Mijn belastingaangifte lijkt gelukt te zijn, dus na 2 nuttige dingen nu lekker naar stal :) Vriendje smste net dat ie in de skilift zat met een net aangeschafte helm op zijn hoofd. Luistert inmiddels al beter dan ik verwacht had ~~}>

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:43

Hallo!
Leuke sem spam tientjeh!
Lau druk zeg allemaal. Idd paarden verkopen is dan wel beter natuurlijk.
Wokken is heerlijk!
Lekker vief zo je dag beginnen.
Noor fijn dat je een rustige nacht had.
Sannnn ziet er al erg netjes uit zeg! Top!
Jetske leuke capcover! En super dat het bij jullie ook al zo goed gaat.

En wij hebben weer een veulen erbij! :D Nu een merrie van Cardento. Wordt zeer waarschijnlijk een schimmel en heeft een mooi blesje. Was gisteravond om 21.40 er al. Zal vanmiddag wel foto's maken! Verder vanochtend echt hard gelachen. :+ Onze poezen mogen nu hier naar buiten omdat ze hier alle ruimte hebben. Hadden ze gister even alleen buiten gehad en nu met z'n 3en. Ze zijn allemaal alleen als kitten buiten geweest en verder niet. Maar de oudste sprong zo met een mooie boog in een vrij grote sloot. := Koppie onder. Hij wist niet hoe snel hij er weer uit moest komen. :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:43

Ik ben alweer terug van cc. Losrijden (heerlijk in de buitenbak!) liep ze wel lekker. Proefje ging helaas wat minder. Ze vind 20x40 banen nooit zo leuk, maar daarom moest ik hier van mijn instructeur juist wel gaan starten ~~}> Ondanks dat ze wat gespannen was en een paar beste fouten erin had, hadden we wel een wp: precies 180. Zaten ook wel goede stukken in. Ik had het niet verwacht maar was er uiteraard wel blij mee. Straks als de buiten wedstrijden weer beginnen, gaat het vast een stuk beter :)

Vief: wat goed van je vriendje :D
Sann: Balen dat je binnen moet zitten
Sim: Gezellig avondje gehad dus!
Caro: Veel plezier in het bos!
Edit, Margriet: Gefeliciteerd! Foto :D :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:09

Leuk Sann dat What het zo makkelijk doet! Hindernissen kunnen voor hem inderdaad wel een gat of 4 omhoog. Waar was je geweest?

Jetske plaatst mooie fotos en heeft lekker getraind.

Shanouk veel succes en plezier op cc.

Lau heeft het maar druk met al die paarden en geinteresseerde klanten.

Margreet haar kat heeft zwemles gehad! Haha

Gisteren niet echt veel bijzonders gedaan. Lesgeven ging goed en een van de jongste zat voor het eerst op een grotere pony. Ze vond het reuze spannend, maar achteraf was dát natuurlijk haar nieuwe lievelingspony! :') Haha
Vies ook nog gereden, maar die deed maar moeilijk. Hij was al zenuwachtig aan het doen in de stal (waarom toch?) Steeds van achter naar voren lopen en met zijn borst tegen de deur beuken. Met borstelen en opzadelen stond hij te trippelen. Ik reed in de buitenbak en het eerste kwartier kreeg ik hem gewoon niet nagevelijk. Hij moest alles zien en overal naar kijken. Verder deed hij niets, maar alles bleef interessant en hij was helemaal niet bij de les. Bij het naborstelen was hij gevoelig op de rug, tja, dat snap ik wel als je in girafmodus rondloopt met mij erop. :+
Vanmiddag gaan we voor de herkansing. Ik denk dat ik wat hindernisjes neer ga zetten.

Gisteren ook nog gewerkt tot half 3 (half 4 nieuwe tijd) maar ik ben nu echt een beetje brak :O

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:18

Goedemorgen :D

Moet alles van gister ook nog even bijlezen want heb gister de hele dag op een slipjacht gewerkt in leusden!

ik lees wat dingen of dressuur of springen/cross oa bij lau eef en itsme. Ik vind zelf cross het aller leukste, maar de dressuur vind ik ook erg leuk. Heb dan ook 1 die ik meer in het crossen wil uitbrengen (Beat) en Ruby wil ik eigenlijk meer voor de dressuur houden. Maar die kan ook lopen :~

Eef: waar gaan jullie naar toe verhuizen? En si het beter voor de paarden en zo :+ ?
Tientje: lekker actie zeg bij de vereniging! Boomstam van 1,30 jeeeetje -O- een sem spam <3
MM: aparte collega zeg! Ik ben juist altijd kat uit de boom kijkerig :=
Noor: leuk filmpje :D en fijn dat je een keer een rustige nacht hebt gehad! (Stilte voor de storm misschien ;) )
Mirthe: aaaah dat is goed nieuws zeg een extra crossterein in de buurt *\o/* filmpje ziet er goed uit! Hij is wel erg sterk zie je idd.

Zeg dames wat is er mis met drenthe :P Je woont hier heerlijk hoor, wij hebben mooie stallen aan huis met 6 hectare grond. Alleen sgw wedstrijden zijn wat te ver helaas.

Sann: fijn dat het springen goed ging!
Texelse: hopelijk kunnen jullie gewoon naar EL! Lees net dat het niet kan, wat jammer!
Caro: wat grappig dat je het kan voelen hahah, heb er totaal geen ervaring mee :+ Wil ruby eigenlijk wel laten dekken als ik volgend jaar naar Engeland ga. Ze is goedgekeurd voor het KWPN, moet alleen nog een hengst vinden, kleeeeeine bijzaak xD
Noor: wat balen zeg van Jer!
Jets: leuke foto's van borex zeg :D
Lau: echt jij hebt het te druk af en toe, ik red het nu al amper :+
Margriet: gefeliciteerd met het veulen :D
Vief: heeft vriendje goed afgericht :D oja belastingaangifte, moet ik ook nog doen -O-
Anthea: gefeliciteerd met wp :D
Sanuarie: ik rij ook niet met een echt cross horloge deed ik met toc ook niet. Heb wel een trainingshorloge werkt ook prima!

vanmiddag komt me broer langs :D en daarna nog even paardjes rijden. Ben echt nog kapot doordat ik gister 14 uur gewerkt heb :z

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:39

Chaam heeft weer geweldig weer!

Margriet: Gefeliciteerd met de Cardento!!!

Wij hebben waarschijnlijk overnachting voor Londen volgend jaar :D Hadden vandaag Engelsen voor een paard en we mochten gezellig komen. :Y)
Echt super leuke mensen.

Daarna hadden we klanten die je liever ziet gaan dan komen. Wat een snotaap. Dacht dat ze het had uitgevonden. Maar goed ze komen misschien terug. Nu even thuis rijden en straks nog 2x mensen voor wat paarden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:19

Das een beste bijleespost Evony!

Ik heb een 'probleempje.' Ik heb op stal twee kastjes, 1 met mijn springzadel en 1 met mijn dressuurspul. Alleen, nu komt er opeens morgen een nieuwe pensionklant en omdat ik als enige pensionklant heel aso twee kastjes heb, moet ik er een afstaan. Alleen.... wat doe ik dan met mijn zadels? :?
Het ene kastje is een nieuwer kastje, zo'n metalen, maar die is te klein om twee zadels in te hangen, ook al hangen er twee steunen in. De andere is zelfgemaakt, een stuk hoger qua ruimte en daar zouden twee zadel boven elkaar kunnen hangen, alleen, daar zit maar 1 soort steun in en die is eigenlijk niet zo goed voor je zadel. (gewoon zelfgemaakt van een plank ofzoiets) Dat kastje zou dus wel passen misschien, maar dan moet ik 'm (laten) verbouwen. Komt ook bij dat dat kastje tot aan het dak loopt en mijn overige spullen (uitrijdekens, reflectiespul en beschermers) bijna onder het dak komen te liggen en ik dus een trapje nodig heb om erbij te kunnen.
Moeilijk, moeilijk....

Ik kreeg wel heel leuk te horen dat Vies languit in de zon lag te slapen samen met een van zijn vriendjes <3

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:46

Gefeliciteerd met jullie veulen Margriet!
Drukke dag Lau, succes. Hopelijk worden de paarden ook verkocht!
Annetje, was in Voorthuizen. Lastig van je kastjes, maar die steunen kan je zo bij ruitersportwinkel kopen en zijn niet zo heel duur. Kan je die dan niet erin doen en die andere eruit? Of zit die steun heel vast erin?

Wou met Vero gaan wandelen zodat ze ook wat te doen heeft, poos bezig geweest om halster over d'r wond/ oren te krijgen. Lukt maar niet, nou dan borstel ik haar vanmiddag wel. :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:36

@ margriet katten zijn niet altijd slim. Leuk weer een veulen erbij.
@ lau ik wil ook naar de cross in Londen. Ben nu eerst een overnachting aan het zoeken maar helaas kun je nog niet boeken. Probeer nu eerst contact te krijgen met het hotel waar ik in 2009 zat.

Heb 1,5 uur met 2 vriendinnen in het bos gereden. Lekker veel gedraafd en gegaloppeerd. Conditie paard zit wel goed. Ikzelf heb nu last van mijn heupen en knieen want zat lekker op crossmaat. aauuw.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:40

Goeiemiddag!
Ik ben weer terug van dressuurwedstrijd. Tsjonge, het was wel vroeg vanochtend hoor! De wekker ging om 5:45 nieuwe tijd. En dat voor dressuur! Vorstin ging al iets beter dan de laatste keer. Ze was iets minder lang. In de eerste proef werd ze in de draf wat traag. Er vloog heel irritant een duif steeds door de bak heen. Die ging steeds bij B zitten, op ooghoogte van Vorstin, en vloog dan 2 meter van tevoren weg. Gelukkig was Vorstin heel braaf en schrok ze niet heel erg, maar die duif bleef dat doen! Echt wel 5x per proef.
Tweede proef was ze daardoor iets heter. Die ging voor mijn gevoel beter, maar in de galop werd ze wat te heet en gingen een paar onderdelen de mist in. Had weer 2x in de 160. Was we erg gedemotiveerd toen ik mijn punten kreeg. Er zit qua punten helemaal geen stijgende lijn in, en in de 160 is ook echt laag. Wilde mijn laatste dressuurwedstrijd afmelden, maar mijn instructrice heeft me overtuigd. We gaan binnenkort (als dat mag) een keertje op die locatie rijden, en dan gewoon echt oefenen. Krijg haar namelijk ergens anders lang niet zo goed voor elkaar als thuis.

Leuke foto's van Sem Tientjeh!
Sterkte met je drukke dag weer Lau. En handig dat je een adresje hebt gescoord :D
Veel plezier met je wedstrijd MM
Jammer van je punten Itsme, maar hij heeft weer een hoop geleerd dus!
Veel plezier buiten Caro
Dat was een latertje gister Sim :D
Veel plezier Sannn!
Fijn dat je een rustig nachtje had Noor. En heel fijn dat Jer ook alweer zichzelf leek!
Veel plezier met rijden Vief
Gefeliciteerd Margriet :D
Gefeliciteerd met je winstpunt Anthea!
Tsjonge, dat was ff aanpoten met werken dan Annetje! En lastig verhaal idd. Zou een van de twee kasten maar laten verbouwen dan

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 14:48

@ Snoek: jammer van je punten. Maar het gevoel wordt dus wel steeds beter! Heb je het ook gefilmd? Dat vind ik altijd wel erg leerzaam!
@ Annetje: ik zou een steun erbij kopen en die gewoon in je kast monteren.

Vanmorgen lekker hardgelopen, ging echt heel makkelijk :) Net bij de paardjes geweest. Jer had geen zin om te stappen maar wilde gewoon lekker uit de wind en in het zonnetje in de verte staren. :') Vanavond nog maar een keer stappen, volgens mij valt het allemaal erg mee met die aansteller ;)
Nudine wordt al lekker week van achteren, maar ik denk dat het nog wel even op zich laat wachten!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:53

Heb het niet laten filmen, want ik was in mijn eentje. Van de eerste keer heb ik het wel gezien op film. Weet dat het ook nog lang geen winstpunten waard waren, maar had nu toch wel ietsje hoger verwacht.
Jer is dus weer een typische man :') Maar heel fijn dat het mee lijkt te vallen! En Nudine mag haar veulentje er nou wel uit gaan gooien hoor :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 15:42

@Snoekiej: :(:) Erg frustrerend als het voor je gevoel beter gaat, maar je punten dat niet laten zien. Vol goede moed de volgende keer weer op pad!
@Annetje: Ik zou gewoon een extra steun erbij kopen en die in de kast monteren. Hopelijk gaat Vies vandaag fijner!
@Sann: Mooi rondje met What! Die B komt vast goed met jullie! En hopelijk heeft Vero snel minder last van haar koppie....
@Margriet: Gefeliciteerd met jullie veulen! Ben benieuwd naar foto's!
@Noor: Hopelijk valt het inderdaad mee met Jer en kunnen jullie snel weer aan de slag! En nog steeds spannend met Nudine dus.
@Lau: Dat is nog eens handig zo'n adresje voor de OS ;) En je hebt het er maar druk mee!
@MM: Veel plezier en succes op wedstrijd! Hopelijk gedragen de paardjes zich!
@Tientjeh: Wat een leuke foto's van Sem! En die boom is dan wel gelijk flink :o
@Mendy: Fijn dat Bay weer braaf was! Hij heeft weer ervaring op gedaan en die punten komen wel!
@Caro: Ook al lekker in het bos geweest dus.
@Sim: :9 Wokken.
@Vief: Waar zit vriendje??
@Anthea: Gefeliciteerd met je winstpunt! En ik denk dat er meerdere 'last' hebben van het zat zijn van het binnenseizoen :o
@Mistid: Filmpje ziet er goed uit van Ul!
@Evony: Wooh 14 uur gewerkt! Wat voor werk doe je?

Verder hoop ik dat de mensen in Chaam weer lekker kunnen genieten! Het weer hebben ze in ieder geval mee!
Jipje heeft me van de week flink laten schrikken.... was hem aan het longeren, wou hem de andere kant op doen en zie ineens bloed uit zijn neus komen :oo Ik in de stress, want ik vond hem ook al wat loom overkomen. Dus DA gebeld en kon gelijk langskomen. Gelukkig bleek het alleen maar een gesprongen adertje in zijn neus te zijn. Gisteren de hele dag heen en weer aan het rijden geweest naar 2 wedstrijden. Zusje moest springen in Hierden en ik moest dressuur rijden. Gelukkig maakte Anoes het weer goed door superstoer de baan door te gaan <3 195 punten en een 2e plaats waren het resultaat. Net heerlijk met haar een flinke bosrit gemaakt, was echt super! Ook nog naar de schaapskooi gegaan op de hei en daar was het flink druk. Al die mensen vond Anoes maar eng, dus dat wordt nog wat in EL :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:26

Annetje: ik moest idd behoorlijk even bijlezen :D Ik zou trouwens voor het grotere kastje gaan. Is toch makkelijker. En dan 2 nieuwe zadelsteunen kopen van die goede!
Caro: klinkt heerlijk zo lekker door het bos zeg!
Shanouk: Wat ontzettend vervelend van je punten. Mijn ervaringen is vaak dat het een fase is en dat het dan opeens zo weer de goede kant opgaat! Had ik met Sabine even een tijdje en opeens waren we er weer met 211 punten!
JN: ik werk in de evenementen catering :Y) Erg lange dagen maar goed betaald en vaak leuke evenementen. Ook is het aller grootste voordeel dat mijn uren flexibel zijn. Ik krijg de planning opgestuurd en als ik kan super en als ik niet kan omdat ik een wedstrijd heb dan niet ;) Ik hoef geen verplichte uren of dagen te draaien en ze hebben alle respect voor het feit dat er zoveel tijd in mijn paarden gaat zitten ;)
Wat ontzettend goed van je punten trouwens! kan me voorstellen dat Jip je liet schrikken zeg :oo

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:37

JN: Wat goed van Anoes! Ga je al bijna L1? En schrikken van Jipje, gelukkig was het achteraf niets ernstigs
Evony: Dat zijn dan idd lange dagen!
Snoekiej: Jammer van je punten. ik denk dat je gewoon weer meer proefjes moet rijden om het gevoel in de ring weer te krijgen, dat heb ik met mijn paard ook. Die loopt in de training zo ontzettend goed maar in de proef teveel spanning nog waardoor alles er gewoon nog niet helemaal goed uitkomt. Maar ik begrijp dat het wel demotiverend werkt als je zelf geen stijgende lijn in de punten ziet.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:02

Wat jammer Shanouk dat je gevoel niet overeen komt. Maar zelf wel tevreden dus? Daar gaat het uiteindelijk wel om. :)
Fijn dat het waarschijnlijk lijkt mee te vallen met Jer Noor! Heb jij een hardloopprogramma gedownload met muziek? Of doe jij het op je ipod, wil er vanavond mee beginnen. Echt nu ;)
Top punten JN! Gaat lekker met Anoes dus, wat schrikken zeg van Jipje. Gelukkig blijkt het mee te vallen. Ben je bij de schaapskooi in het speulder en sprielder bos geweest? Ben ik vandaag ook nog geweest, was druk zat idd.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:46

HOOOOOIII :D

Lekker Mendy dat je tevreden was over je proeven! En gefeliciteerd !!
Lekker geslapen dus Anthea? Sinds wij onze nieuwe boxspring hebben lig ik ook elke nacht in coma :+
Fijn dat je een rustige nacht heb gehad Noor.
Goed vriendje Vief... mijne luisterd nog steeds niet als ik zeg dat ie zijn cap op moet doen met paardrijden... daar zeur ik al 10 jaar om. ;)
Gefeliciteerd Margriet met je veulen *\o/* hahahaha dat van die poes.. doen heel veel katten he. Die kan van mijn ouders klom jaren geleden in een boom brak de tak af, ging echt kopje onder in de vijver. En beledigd dat ie was.
Balen dat Vies geen zin had Annetje. Hoe ging het vandaag?
Fijn Lautje dat je dat al hebt kunnen regelen voor volgend jaar! Das echt wel vriendelijk.
Waarom moet je een kast afstaan als je die ene zelf hebt gemaakt? Dan heb je toch net als ieder ander 1 kast v stal en 1 zelfgemaakte??? Jeetje onze pensionklant heeft een zadelkamer en 3 kasten. :j
Wat balen Shanoek.. in de 160 is idd laag. :(:) komt wel goed joh.
Fijn dat je er zo goed aan kon rijden Jipje_niekje! Gefeliciteerd met je prijs en wp. Wel schrikken met het gesprongen adertje. Heeft Geert 1 keer gehad in Ede in de cross. Maar Geert had het eerst niet in de gaten. Op foto's konden we toen zien dat hij het laat heeft gekregen in de cross want ze hadden foto's gemaakt bijna aan het eind en toen had hij het nog niet. Toen hele tijd bij DA geweest want we moesten zo'n stuk terug dat ze ons niet weg wouden laten gaan. Geert helemaal onder het bloed. Leken net een stel beulen :7

Ik ben echt helemaal blij. Zeus liep heel braaf. Kon stukken beter qua lossigheid en power maar ik was blij dat hij braaf was.. 178 punten waar ik me echt in kan vinden. En het leukste... Ik heb Geert eraf gereden met Ludger *\o/* Zigo was de trailer aan het slopen. Heb Geert er eerst even opgezet. Losrijbak was heel druk en hij was zo gek als een deur. Kon hem na 5 minuutjes heel relax over nemen en heb fijn gereden. Helaas liep het een uur uit dus meneer was echt helemaal munt. Had toch nog 175 punten want in de proef ging het best goed. De witte hekjes aan 1 kant waren wat eng. Kan me wel vinden in de punten maar vond de jury niet zo aardig. (geert hielp me de ring in en liep een stukje mee langs de hekjes, toen ik me ging melden kreeg ik al zo'n vraag of ik alleen ging rijden of dat Geert mee bleef lopen. Dus ik uitgelegd dat hij voor het eerst mee is en ik graag wil dat hij relax zou blijven zei ze; jaja start nu maar eens. Als je het niet voor je lol doet blijf dan thuis denk ik dan. Ik heb het over een onderlinge verenigingswedstrijd he!

Geert had 174 punten. Had zijn proef gezien en dacht dat hij meer punten zou hebben. Ach soms weet je het toch niet. Ga nu gauw douchen en lekker uit eten. Heb geregeld dat schoonpaps morgen voert dus ik kan uitslapen :z :z :z

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:58

MM ik heb die kast niet zelf gemaakt, dat hebben de eigenaren van de manege een aantal jaren terug gedaan. Ik sta op een manege en we hebben 8 kasten. Daarvan zijn er twee in gebruik door mij, 1 door de eigenaresse voor haar eigen paard, 1 door een andere pensionklant en de rest voor de manege (reservetuig en leencaps) Omdat we relatief weinig kastjes hebben en de manege zelf die 3 á 4 kastjes die ze nu gebruiken ook echt nodig hebben, moet ik dus een kast afstaan.
Bedankt voor het meedenken allemaal :) We hebben net gekeken en gemeten en de steun die er nu hangt halen we eruit en dan komen er twee nieuwe ronde steunen in te hangen zodat ik allebei mijn zadels erin kan hangen. In de tussentijd moet ik mijn springzadel maar mee naar huis nemen denk ik. De pensionklant denkt morgen namelijk al te komen.

Shanouk wat jammer zeg die punten! Heb je het toevallig laten filmen? Ik laat mijn dressuurproeven (en andere dingen) altijd filmen. Soms denk ik dat het heel erg goed ging en zijn de punten zwaar teleurstellend, terwijl als ik dan met het filmpje erbij de proef doorneem met het jury-commentaar, dan lijkt er toch wel veel te kloppen.
[edit]Lees nu pas dat je al zegt dat je het niet gefilmd hebt. Volgende keer wel doen!

MM jammer dat je zo'n jury te pakken had, maar het klinkt toch alsof je erg fijn gereden hebt.

Vies ging vandaag gooeehooeeeed! *\o/* (leuk dat je daarnaar vraagt MM) Ik had gesprongen en met het losrijden liep hij super! Heel losjes, mooi aan het been, fijn voorwaarts. Hij loopt zelden zo fijn en goed. Zodra ik ging springen was ik het wel een beetje kwijt, maar hij kwam dit keer niet tegen het been en bleef redelijk te rijden. Dit keer was hij weer té voorwaarts. Het is ook nooit goed! Haha. Ik ging als een kanon op de hindernissen af.
De steilsprongen wilde daardoor ook niet lukken, maar de in-uitjes heb ik mooi hoog kunnen bouwen en ik heb afgesloten met de steilsprong als kruis en dan gewoon op het hoogste gaatje. Dat is dan weer geen probleem. Op de steilsprong wordt hij snel te lang en tikt dan met zijn voorbenen de balk eraf. Op een kruis (ongeacht hoe hoog) maakt hij zichzelf altijd veel mooier bol.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:30

@mm jeetje chagerijnige jury of zo...
@ evony dat is leuk werk. Mijn broertje werkt via een uitzendbureau ook vaak bij evenementen in de catering. Outdoor gelderland, cc zuidlaren enz
@shanouk jammer van je punten. Loopt vorstin buiten niet fijner? Klinkt alsof het niet echt een ondoorpaard is

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:34

Annetje, lastig dillema!
Margriet, gefeliciteerd met jullie veulen!
Laura, nog paarden verkocht vandaag?
Snoekiej, balen van je punten! En lekker irri, zo´n duif!
MM, fijn dat je lekker hebt gereden. En ook geert er nog afgereden! haha, daar was het al voor te doen. En gevoel is toch belangrijker dan punten!

Hier ook een geweldige come back gemaakt in het springen. Vandaag meegedaan in de B. Stond een leuk parcours. Klassiek foutloos, die beoordelen ze dan op stijl en daarna de barrage op tijd. Ook in de B, anders konden ze geen clubkampioen krijgen als je alle klasses niet op tijd laat rijden.
Was in de barrage gewoon weer foutloos en ver uit de snelste! :D *\o/* Dus super trots weer op mijn Uk! Ook al was het dan B, wel even weer top voor het vertrouwen.

Zusje is met Uk in de dressuur nog 2e geworden met 190 punten en had een weigering in het klassieke parcours! Zie reed hem teveel terug, waardoor Uk geen kans meer kreeg om te springen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:50

Caro: doet jouw broertje outdoor gelderland? Die jongens die daar de catering doen slapen namelijk vaak bij ons (andere medewerkers OG) op de camping en ''ken'' er daar dus een paar van! Staat hij dan in zo'n patat kraam of niet ?
MM: chagga jury zeg!
Annetje: fijn dat viesje zo goed ging :D
Tientje: wat goed van jou en uk :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:54

Tientje: Super van jou en Uk!
Shanouk: Balen van je punten, maar dat komt vanzelf weer.
MM: Leuk dat je Geert eraf hebt gereden, maar wel balen dat het minder is dan verwacht.
JN: Super punten zeg!!

Ik bennet thuis en gesloopt. Morgen komen er mensen terug voor Kroonjuweel. Vind ik helemaal niet leuk. Het is toch je eigen paard en dan kost het toch altijd meer moeite...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:55

Lau: lastig altijd idd! is die zwarte al verkocht waar je laatst een foto van poste? die vond ik echt gaaf!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:56

Lau, kan me voorstellen dat het lastiger is om je eigen te verkopen, dan eentje die je voor een ander rijd! Hopelijk zijn het leuke mensen, dat maakt het dan toch weer wat makkelijker om hem van de hand te doen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:59

Laura: Hopelijk zijn het leuke mensen met wie het klikt, dan wordt het toch wel wat makkelijker
Tientjeh: Wat goed zeg :)