[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:19

Ja moet echt schoenen hebben.. gister avond niet gelukt.. echt balen :( zusje weet altijd wel leuke winkels :D

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:39

Goedemorgen allemaal, ik zit op de zaak maar zal wel een erg kort dagje worden. Ben al bijna klaar.

Mootje heeft ook lekker een kort dagje.
Corien gaat lekker shoppen
Vief heeft laarzen
Teegee heeft ook een fijn kort dagje

Ik heb vanochtend in de vangrail gezeten met de bmw.
Het ijzelde en ik reed al kei rustig daarom. Reed de invoegstrook op de snelweg op, achterkant breekt uit, ik probeer bij te sturen maar raak de controle compleet kwijt. Schiet alle rijstroken over en klap aan de andere kant de vangrail in. Eerst rechts voor, toen zijkant toen rechtsachter.
Heb zelf niks maar de auto heeft flink schade.
Baal als een stekker, reed helemaal niet hard maar kon hem gewoon niet houden. Rot achterwiel aandrijving :(

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:03

@ Marjan jeetje. Gelukkig heb je zelf niks.. Hier is het ook spekglad. Denk niet dat ik vandaag op pad ga met de auto.
@ Lau lekker geshopt!
@ Vief ook lekker geshopt!
@ Eef dat hoef ik niet te proberen zomaar een zadelmaker te bellen. Heb besloten dat de paarden lekker op vakantie blijven. uiteindelijk zijn het hun paarden en niet van mij al betaal ik behalve voer, smid ed alle spullen en de fysio. Heb er het geld niet voor. Het veulen dat ik april komt wordt wel geheel van mij en leg daar al geld voor opzij.. Fijn dat Wanroij zo goed ging.

Ik heb eindelijk een beetje geslapen vannacht. Was ik hard aan toe. Maar 1x wakker geweest door vuurwerk maar zit nu echt met een duf hoofd op de bank. Ik wacht tot de antibiotica en mijn asperine gaat werken :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:06

Jeetje Marjan. Gelukkig mankeer je niks. Ik heb vanmorgen op straat ook een paar keer voorzichtig geremd. Reed niemand en ik wilde proberen of de weg goed was. Verder geen problemen gehad gelukkig.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:09

Nou heb van te voren ook een paar keer geprobeerd en was helemaal niet glad. En op de snelweg reden ze behoorlijk door. Dus verwachte het ook helemaal niet.
Denk dat ik net op een verkeerd punt een beetje gas heb gegeven.
Maar op de A73 hing echt de een na de ander in de vangrail. Was niet de enige.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:10

't was er idd fatsoenlijk glad, vannacht op de heenweg rond 1.15 al, en vanmorgen rond 9 uur toen ik naar huis reed ook. 2 vrachtauto's hebben ook problemen gehad onderweg, ben alleen wel beetje gaar, na 3,5 uur slapen en bijna 8 uur werken, lekker douchen en bijslapen en vanmiddag eens flink bijlezen!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:10

Ja klopt. Kan zomaar opeens veranderen. Ik ben alelen op de A67 geweest en daar ging het gelukkig prima.
Hopelijk valt je schade verder mee...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:11

Moggel, boodschappen al gedaan. Oliebollen gehaald en nu ga ik zo nog even naar de kapper. Moet er toch goed uitzien als Gaston en Quinty vanavond aan de deur staan. :+ :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:12

_O- _O- _O-

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:16

Sim dan zul je toch bij mij moeten zijn :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:29

Marjan wat schrikken :(:) Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen!
Sim: Hahaha :))

Ik moet zo ook nog met de auto weg, maar zie er ook wat tegenop. Stond in Diepenveen een halfuur voor niks op de bus te wachten, was al spekglad en die reden dus niet meer... :\
Papa was gelukkig zo lief me naar Enschede te brengen. Hier is het ook heel erg glad (regent ook zachtjes), ook geen bussen en zag onderweg een lesauto (je laat mensen toch niet lessen met dit weer :?) die bij een kruispunt stond en bij het optrekken eerst 5 seconden alleen de voorwieltjes zag draaien voordat hij uiteindelijk grip kreeg en weg kon rijden := Ga maar eerst de stad in voor een nieuwe adapter voor de laptop van vriendje en om mijn telefoon naar T-mobile te brengen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:29

Haha! Bij mij in ieder geval niet. Ik heb geen rekening gehouden met extra eters. En ik heb ook geen lot.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:31

Goeiemorgen :wave:

@ Marjan: jeetje wat schrikken zeg :oo Heb je zelf verder niets?

@ Sim: hahaha, das een goeie! :D

@ Vief: succes in de stad. Wij moeten zo ook met de auto richting H'bergen. We rijden gewoon langzaam en zien het wel. En wegrijden kun je met dit weer het beste in zijn 2 :+ Dan spin je niet zo hard met de wielen.

Wij gaan vanmiddag thuis carbid schieten, wederom georganiseerd en op gezet door de kameraden van mijn broertje. Hopelijk hebben pa en ma de paarden er op tijd uit gedaan, want om ze nou buiten te hebben terwijl we carbid schieten lijkt me niet zo handig :))

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:35

Bij ons wordt dit jaar lang niet zoveel vuurwerk illegaal afgeschoten als andere jaren. Dan waren ze al weken van tevoren aan het schieten. Komt vast ook omdat onze buurjongen een jaartje abroad is.
Maar ik heb gisteren wel wat knallen gehoord. Oro loopt buiten en die maakt zich er niet druk om.
De jagers bij ons uit de buurt jagen ook rondom de wei en daar kunnen ze ook tegen. Heb zelfs een jager een keer heel dichtbij gevraagd om in de lucht te schieten. Aangezien ik zelf bij de paarden was kon ik dan eens kijken hoe ze erop reageerden.
Oro had meer interesse in het gras. Banta draaide haar oren. En Elroyke rende 10 meter, maar toen mammie niet mee kwam ging hij ook maar verder met grazen.

Ik doe wel vannacht in de stal het licht aan, en de radio aan. Kan Oro lekker naar de top 2000 luisteren. Andere jaren ging dat ook allemaal prima.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:55

Carbid heb ik hier nog niet zo veel gehoord, maar dat zal vanmiddag wel komen. Zo maar eens bedenken of ik zelf nog vuurwerk ga kopen.... Vind dat altijd doodeng spul

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 12:29

Jee Marjan, gelukkig heb je zelf niks! :(:) En de auto, is het heel erg?

Caro, gelukkig weer een beetje geslapen!

Jeroen, wat voor werk doe je??

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 12:52

Nou mijn auto si economisch total loss als ik hem naar een garage breng.
Maar ga ermee naar een beunhaas ofzo, even het hoognodige laten maken, de rest is niet zo'n ramp.
Het stomme is dat ik nooit bang ben geweest om te rijden maar nu heb ik er schijt van om terug te rijden.
Ben eigenlijk al klaar op het werk maar zit steeds smoesjes te bedenken om nog niet weg te moeten.
Maar ja het belangrijkste is dat ik zelf niks heb.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:22

Marjan :oo Wat ontzettend balen eg :(:) Gelukkig mankeer je zelf niets!
Sim gaat op sjiek in de hoop op een prijs :P
Billy, Jou gun ik hem wel (net als sim trouwens) ;) Ik heb jouw website doorgegeven aan mijn instructeur. Hij houdt zijn ogen en oren open.
TG, Succes met de trailer!

Collega had vanochtend dé lekkerste oliebollen (aldus het AD) gehaald. Ze waren om te smullen :9

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:23

Ik ben 2e kerstdag gelijk weer in de auto gestapt Marjan, gewoon doen! Ik moet nu zo weer voor het eerst de snelweg op, ben benieuwd!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:24

Mootje, wij hebben de 2e na lekkerste olie bollen in de dorp, de baas heeft ieder van ons op 20 stuks getrakteerd :D

gr_roos

Kan me voorstellen dat je de sch**t in je lijf hebt.
Vorige week schoten ze kat achter kat de dijk af, ik zelf gelukkig niet, maar rijd nu ook als een oude muts over de dijk :D
Collega heeft ook een BMW en met dit weer loopt hij echt te vloeken op die auto.

rowo

Nou hier zijn ze begonnen met het carbid schieten en het gaat vele malen harder dan vorig jaar. Paar honderd meter verderop in de straat schieten ze met een kanon van 3 meter en dat gaat echt knetterhard. De paarden staan nog buiten en ze geven echt geen kick op die mega knallen. K laat ze dus maar lekker staan... Ideaal zulke tamme beesten :D

Overigens viel het mij mee met de gladheid. De grote wegen waren goed schoon en gestrooid. Alleen onze straat is nu echt spek- en spekglad.

@ Jeroen: k ben ook wel benieuwd eigenlijk welk werk je doet dat je zulke rare werktijden hebt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:31

Jeroen zit iedere nacht achter de chickies aan :D Letterlijk

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:31

Stop jij ze in bakken voor 't transport dan?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:34

Volgens mij wel.