Hallow iedereen.. Ik ben net weer van 2 uurtjes lesgeven in Eibergen. Was wel weer lachen.
Ben wel ontzettend moe, kan ook niet anders. Slaap heel weinig. Was gisteren pas om 11uur thuis. Heb er in totaal 17 geknipt. Lag om half 12 te slapen, ben ik om half 5 wakker geworden na een doodenge droom (heb ik nooit). Ben maar de paarden eten gaan geven en me gaan douchen en me rustig klaar gaan maken. Sta je daar met je goede gedrag om 4.45 de paarden wakker te maken om te eten. Mijn ouders waren al wel blij, konden ze mooi ff een half uurtje langer liggen. Ik heb de tijden ook voor 4 febr. (marienheem) en 11 febr (heeten). Ben beide dagen tegen half 9 aan de beurt. Mooi op tijd. Lig alleen 1 febr. (Hengstenkeuring), 2 febr. (feest) en 3 febr. (feest) laat in bed.. en 4 febr. s avonds nog na bruins, verjaardag!! Wordt wel afzien, maar komt helemaal goed.
Mandy: doe jij nog mee in Marienheem???
Gaan er nog meer van hier 1 febr. na Den Bosch Hengstenkeuring?
Vief: Balen dat het een flop was. toevallig had ik vandaag iemand te knippen wie er ook met school na toe zou gaan, alleen was dat afgelast.