Vief:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. De Engelse spreekster was echt goed!!!! Het voedings advies voor tying up was ook zeer praktisch. Het kwam er zeg maar op neer dat je max 2,5 kg krachtvoer mag geven. De rest mag je hooi voeren. Om toch in de energie te voorzien bij hardwerkende paarden kun je olie bijvoeren tot max 100 ml per 100 kg paard per dag (dat vindt ik echt een berg!). Omdat in olie geen vitamnines en mineralen zitten moet je deze dus ook toevoegen. Het belangrijkste zijn Vitamine E en Selenium. Verder bij hardwerkende paarden ook dagelijks keukenzout toevoegen aan het voer.
!
!!
! Maar het is exact hetzelfde zadel, zowel de inches als de boommaat
!! Ben dus erg benieuwd morgen!
.. zal wel nodig zijn)
.
.
Ik vind het altijd nog moeilijk om er over te praten, en vaak krop ik dat dan op en dan komt het er echt ineens allemaal uit.. Gelukkig gaat het de laatste tijd wel beter, en ben ik zo ontzettend blij dat alles goed is gegaan en dat Bonny het zo goed heeft opgepakt.. Zij is nu een soort '2e Indian' voor mij. Ze kan Indian nooit vervangen, geen enkel paard, maar in haar zie ik zoveel dingen die Indian ook altijd precies deed.. Ooit kan ik me denk ik wel bij de beslissing neerleggen dat dit het beste voor haar is en dat ze echt niet meer kon..