Dan maar niet. Als ze in Deurle weer een occ of vrije cross doen die misschien weer eens meerijden als de zomer wat meevalt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat wil je nog wel doen later aangezien je 2 extra opleidingen volgt?
Heel erg benieuwd naar die hele beleving op wedstrijd met die groompunten en vetchecks enzo. Heb ook al groom gefixt.
Blijken ze toch belangrijk te zijn op zo'n soort wedstrijden.
Mijn interesse lag daar ook oa in ambulancier, spoed, ... Maar dat ligt mijlenver van het hetgeen ik nu doe.
Heb Winnie ook gezien!
) In totaal 4 hindernissen en verschillende combinaties mogelijk. Begonnen met balkjes tussen de staanders laten liggen op de grond. Ik was van plan om in draf te beginnen overal eens rustig over draven en de lijntjes gewoon eens rijden. Maar over de eerste balkjes draafde hij niet maar pakte al een sprong ('t was weer overdreven van Luxor omdat het maar balkjes waren.
) om dan verder te galoperen.
Hij had duidelijk zin! Volgende 'rondje' weer in draf begonnen en weer hetzelfde verhaal, dus de draf maar overgelaten en verder gedaan in galop.
Dan kruisjes gemaakt van alle hindernissen en dezelfde oefening gedaan. Ook dan verliep alles heel goed. Geen balkjes en geen weigeringen.
1 momentje wel dat hij zijn Luxortruc wou doen omdat hij iets zag maar gelukkig goed kunnen tegenhouden en verder gereden. Een overwinning.
Hoger ben ik niet gegaan, wil/durf niet te rap gaan.
. Maar ik haal elke dag de mest eruit + beetje bijstrooien. Onze stallen zijn 4,5 x 4,5, als ik niets eruit haal van mest, zou ik heel veel stro moeten bijgeven om telkens een propere bovenlaag te hebben. Eronder liggen nog rubberen stalmatten.
en ik ken mezelf, nu als het vuil ligt kan ik ermee leven omdat het van mezelf is, maar als ik ga moeten betalen voor iets dat eventueel niet goed zou gebeuren, dan ga ik mij er dood aan ergeren
Wat je zegt, het is een roeping. Iedereen spreekt over het vele verlof, maar doe het maar hoor als leerkracht. Je bent meer aan het opvoeden dan lesgeven, als je een kind straft, heb je de ouders op je dak, je moet toch echt wel wat voorbereiden en verbeteren enzo... Ik vond het veel energie vragen, ik had er ook geen zin meer in.
soms twijfel ik om iets te zoeken als medisch secretariaat. In elk geval zou ik terug meer de acute zorg in willen of toch ziekenhuis.
Feel free to join 1 juni in de 20km!
Gemiddelde snelheid vasthouden is niet gemakkelijk/mogelijk door oversteken enzo + oriënteren bij nieuwe routes. Vandaag geen galop gedaan. In bepaalde km's zit ik al boven mijn toegestane gemiddelde snelheid (tussen 10km/u en 12 km/u voor de 20 km). Op de endurancewedstrijden zijn er overzichters dacht ik bij eventuele oversteken. Dan word je niet onderbroken in je flow + het terrein is er ook meer geschikt voor grotere lussen. Met wat korte galopstukjes kan je vlot je gemiddelde snelheid bijbenen indien nodig.
Vandaag dus een stukje van die route gedaan.
Heel vlak terrein zoals ik al zei.

). Ik kan mijn routes tracken en nadien omzetten naar endomondo, maar ook opslaan onder gpx-bestandjes. Zo kan mijn rit gedeeld worden en kunnen anderen ze ook gaan rijden.
Maar bij afstandmeten.nl vind ik veel gemakkelijker paden die geen officiële straat zijn. Zoals paden waar tractors over gaan om bepaalde weides te bereiken, wandelpaadjes, ... (bruine stippellijn bvb) Daar kan ik ook routes maken op laptop en openen op gsm. Op laptop vergelijk ik met google maps en gebruik ik street view om te kijken hoe de paden zijn.
Ondanks de kakelende kippen die bang waren van een paard die passeerde. 

Dit pad nog niet gedaan.

Daarom volop aan het ontdekken. Aan de overkant van de Schelde ook mooie streek met de hoogtemeters (Koppenberg enzo), maar ik weet er niet efficiënt te geraken aan de overkant zonder te lang/te veel druk verkeer. Via kerkhove bvb is mij te druk te paard. Dusja ik blijf voorlopig aan dezelfde kant van de Schelde, nog genoeg te ontdekken. 

Luxor is nog nooit zodanig voorwaarts geweest dat ik de controle kwijt was. En met de miserie die we gehad hebben in het springen, wil ik hem aanmoedigen en meegaan in zijn enthousiasme.
Daarvoor is weides op verschillende plekken wel een voordeel, ik kan een hoop afwisselen. Zeker rondom Meldert is er veel qua mogelijkheden. En ook fijn dat er langere paden zijn voor een goed stukje galop.
! Nul gesprongen en 1 langslopertje op het sprongetje op het water. Was on oplettend mr anders super gevoel. En ik vind het machtig terrein om te rijden
. Lene heb ik gezien en had goeie jumping, cross ook denk ik? Benieuwd hoe het bij antonius ging. Heb jij die rare uitsprong van het water moeten nemen? Kvind dat best raar afsprong uit het water
. Twaren precies geen fotograven
. Khad graag eens gezien hoe mijn rode tenu er uit zag
. Was wel niet te bedoeling maar winston verliest zoveel haar nu en wou mijn mooie blauw witte zadeldoek niet vol witte haren, dus maar mijn blauwe rode aangedaan met rode trui
.
Mijn jury kon nog ietwat zien, ik zag als schrijver bij de middellijn een stammetje met 2 beentjes opzij
Wel echt super ontvangst gehad. Uit de wind, genoeg koffie, int zonnetje zonder verblind te worden en met een goed kacheltje! Hebben zeker geen kou gehad.
. Ik denk B wel leuk was mr idd L en M wss wat te gemakelijk. 80 was iig tchill ook met eigenlijk mr twee hogere sprongen. Maar dat vind ik niet zo erg, zo stress ik minder
.
Lijken me hele toffe dingen om te doen, maar dan bij 20-25 graden. Ik twijfel om me in te schrijven voor de air games in Puyenbroeck in oktober. Lijkt me ook hilarisch! Maar dan moet ik eerst iemand vinden die mee wil.
, ny nog niet recht, nog steeds pulsatie en gevoelig op binnenzijde van hoef. Was nochtans voor mijn gevoel over dit weekend, maar de blein zal toch niet volledig weg zijn nog... niets aan te doen.