Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
'k Wil 'm niet te lang stil zetten, vorige week ook maar 1 keer gelongeerd. Hopelijk kan ik morgen een kort ritje maken!

?). De kleine cross moet ook behoorlijk pittig gestaan hebben, er zijn gigantisch veel weigeringen genoteerd precies
.
. En het hoeft bij kortere afstand zeker niet volgestouwd te zijn met hindernissen.
das bijna 3 toertjes op galopbaan bij ons en kdoe meestal dubbele. Maar nu niet meer ma zeker goed om te starten ene van 1500m
vanmorgen licentie en verzekering in orde gemaakt. Vnvnd weet ik of datk groen licht heb van DA voor de cross
volgende week eens nr r.uitersweelde voor crossgetten. Het nadert onze eerste cross officieel!
ik heb er zooo lang naar uitgekeken! En paard heeft geen koliek meer gehad sinds begin december, en zn bloed zou snel in orde komen met die supplementen datk vanavond ga halen!
Deurle is al met rood aangekruist! Kvond het heel fijn rijden daar op eventingstage. Occ 80 of nationaal B als hij ervoor al goed gelopen heeft op de andere crossen. Maar die trakhener daar voor de B vindk nog breed.
is er alternatief daarop?
eigenlijk zie ik wel hoe hij ervoor loopt, want als hij wilt stoppen enzo, ga ik op veilig spelen hehe