Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
amies100 schreef:Je kunt je eigen toch aanpassen? Met de regiotrainingen, wedstrijden etc passen we toch ook allemaal ons schema aan
Citaat:Ik zou willen dat het hier in de buurt was want dan had ik mij eigen ook ingeschreven, lijkt mij echt een goede leerschool
_Sim_ schreef:gr_roos schreef:Inderdaad Sim, plus dat het met 2 uur reistijd en fulltime baan niet echt makkelijk te combineren is.
Ook dat. Lijkt me ook lastig om steeds data te vinden waarop iedereen van de groep kan. En als je dan niet kunt, wat dan? Kun je dan een keer (privé) inhalen of in een andere groep?
gr_roos schreef:Oei je oordeelt wel heel makkelijk Elke, ik moet als alleenstaande fulltime werken en kan niet zomaar ff dag vrij nemen. Voor mij is het ruim 2 uur enkele reis vanaf stal. Om dan te schrijven dat je alles maar opzij moet zetten......
ellentje0 schreef:Hallo,
Gaat er nog iemand naar indoor SGW in Ermelo volgend weekend? Ik kan de startlijst namelijk nergens vinden.
SusanH schreef:Idd vlieguren maken, dat is het enige wat werkt. Springen van een parcours is ook echt heel anders dan het rijden van een cross.