hm twijfel of ik dan toch Dalmars zal bestellen, vind Style altijd super fijn en past ook goed maar tis zo akelig veel geld en eigenlijk wil ik wel nieuwe.
Dan mag het marijke. Maar hebben jullie maar 1 setje dan? Ik heb er 2. Voor bay en ol een setje En een hele goedkope voor de pony als die een training mee rijd
Ik heb ook Kentucky beschermers en die passen voor bij Beli net aan. Ben er wel super gelukkig mee en voor mij geen andere meer.
Alhoewel roze styles misschien wel geinig maar ook ernstig fout zou zijn
AntheaV
Geplaatst: 15-12-12 18:05
Ik heb nog CC boots voor de achterbenen, in maat M. Zijn mijn paard te groot. Dus als er nog een liefhebber voor is? Heb ze maar een paar keer gebruikt (met mijn vorige paard, max. 7x)
mendy wij hebben 3 setjes style! Geert zn 1e set maar die gebruikte we voor training, zijn nu echt op, Geert zn goeie set waas 1 klittebandje van gescheurd en de mijne zouden alleen voor wedstrijden gebruikt worden... maar jaja dat weet je dan zelf ook wel al met al dus allemaal op. Mijn setje kan nog wel maar eigenlijk is nieuw beter.
De kentuckys vind ik veruit de mooiste! Maar als ze niet passen kom je nergens. Achter paste trouwens perfect... voor te klein, hopelijk maken ze ooit nog een xl voor de voorbenen.
Caap past alleen Style, lekker makkelijk. Ik heb laatst de Dalmars geprobeerd maar die paste helaas ook niet. De Kentucky beschermers zijn prachtig maar echt gemaakt voor de paarden met super fijne benen.
@ Eef jammer heh? Vind ze ook zooo mooi! Heb bruin tuig dus waren geweldig geweest voor Max!
muts_marijke
Geplaatst: 15-12-12 21:34
dat was ook mijn gedachte, vind die kleur van de Kentucky's echt geweldig! En mooier als de bruine style omdat die zo'n lelijk zwart klitteband houden, zo fout
vera_pino
Geplaatst: 15-12-12 22:05
Maar mijn paard past dus geen BR peesbeschermers omdat die te grove kogels heeft en Kentucky beschermers passen super! Eerste keer zaten ze inderdaad niet,maar na een keer gebruik zijn ze gevormd aan het been en zitten ze echt heel mooi.
De pony heeft ze nu sinds princenhage. Alleen kentucky's achter omdat hij voor teveel tikt met ijzer tegen kogels. Hij heeft voor voor de Sabre leren beschermers. Maar ze zitten bij hem ook super.
Dalmar zat bij beide paarden mooi maar zijn mij te duur voor maar 1 seizoen. Kan pech zijn maar was het zat dat die platen zo snel braken. En dan rijd ik niet lomp en paarden zijn ook niet onvoorzichtig al zeg ik het zelf. Kan altijd een keer voorkomen natuurlijk. Voorkomt wel een blessure maar het mooie van die kentucky is dus wel dat de plaat niet breekt.
@ Vera gek he, Zeus past alles, Pagony, BR, Eskadron, Style en juist die wat ik zo mooi vond, niet!
Misschien had ik ze dan een paar keer om moeten doen, maar wist natuurlijk niet dat het dan beter werd en wilde ze als ik ze weer moest verkopen liever als nieuw verkopen omdat ze natuurlijk duur zat zijn,