Het gaat dus al wel een heel stuk de goede kant op met Roelof, Margriet. Da's fijn!
muts_marijke
Geplaatst: 13-02-12 20:56
@ Texelse wat leuk!!! Ik ben erg benieuwd! Zijn ze helemaal opgelucht? Want er wordt toch ook naar heel veel medische dingen gekeken? @ Margreet wat goed dat jij zelfs je mond kan houden tegen Noor!!! En wat stoer zo'n concert! @ Margriet fijn dat het met Roelof beter gaat. Wanneer verwachten ze dat hij weer aan het werk kan?
Nee Noor weet het niet... Kan niet lang meer duren gelukkig! Margriet, gefeliciteerd met het goede nieuws. En Margriet, fijn dat het beter gaat met Roelof!
Alles was helemaal goed Marijke, en ze kijken idd naar heel veel medische dingen, of de ruggegraat, buikwand en bovenkaak gesloten zijn, en de omvang van het hoofd, de buik, de lengte van de bovenbenen, de aanleg van de niertjes etc. etc. Dus best heel belangrijk deze ego. Fijn Margriet, dat Roelof weer opknapt. Tja Noor, nog even geduld dus!!
Ja echt mooi dat het rijden iig lang genoeg goed ging. Weer even eruit is ook wel mooi natuurlijk. MM ze verwachten helemaal niks. Ze willen gewoon dat hij zeker weten 100% is als hij weer begint. Dan maar een paar weken langer thuis. Dat is dus wel heel mooi. Ook wel leuk is dat ik nu iig weet waar hij werkt. Was er nog nooit geweest en heb nu ook kennis gemaakt met wat collega's ook wel leuk.
EvelienH
Geplaatst: 13-02-12 21:22
_lautje_ schreef:
Eef: Succes bij de tandarts. Je weet al wat ik zei over dressuurwedstrijd morgen. Ik blijf erbij dat je koorts hebt en niet meer goed weet wat je doet en ijlt
Moeders zei ook al zoiets! Met een beetje pech mag ik zondag weer, als het meezit zondag cross training!
Mijn nieuwe longeerding is binnen gekomen, de Concord. Ga het morgen meteen testen.
super goed nieuws dus Texelse! En wat onwijs fijn dat ze op het werk van Roelof zo reageren! Dat zijn nog eens fijne bazen!
EvelienH
Geplaatst: 13-02-12 21:33
_Sim_ schreef:
Oh, die longeerhulp van Mieke Verdonk! Ben benieuwd of het zo fijn werkt. Wil dat ook nog altijd eens proberen/aanschaffen.
Jep! Ik heb een demonstratie gezien en het zag er erg goed uit. Ik vind het wel een redelijk duur ding maar aangezien ik veel longeer heb ik het er wel voor over.
Dat vind ik ook dus daarom heb ik 'm nog steeds niet aangeschaft. Ik longeer ook regelmatig; 1 keer per week en het leek me idd een fijn hulpmiddel. Heb het niet in het echt gezien maar een filmpje. Heb jij de demo irl gezien Eef?
Ja, Marcelle de Kam is bij een vriendin op stal geweest om een longeer clinic te geven met dit ding. Alle paarden reageerde erg goed! Ik longeer ze beide meestal 2 keer per week.
daNiielle_
Geplaatst: 13-02-12 21:44
Oh help, moest een vriendin helpen voor haar orun cursus. Of we dat dan via msn konden doen.... Was al jaren niet meer op msn geweest, heeft een kwartier geduurd voordat ik tegen haar wat kon typen. Lijk wel een oma die niks van techniek weet!! Schaamschaam!
Jullie hebben vandaag wel veel gepraat, lees op stage mee maar via mobiel reageren gaat zo lastig. Zag dat Texelse drama had met de verzekeraar, schandalig zeg. Vief leuk dat je er ook was, wist niet dat Woll al weer helemaal in wedstrijdconditie was. Fijn gereden? Jantine had om 9 uur het huis al aan kant, goed bezig!! Lau wat een blonde actie. Mirthe wat een mafkees zeg, lijkt me echt niet leuk. Hopelijk was hij snel afgekoeld en vallen de verhalen mee! Mootje dat zou een heel mooi gebaar zijn als je jouw haar doneert, zullen mensen je dankbaar voor zijn. Marijke 1 keer het gas intrappen bij een Jeep kost je al een vermogen. Als het tenminste net zo'n zuiplap is als die van ons. Wel balen dat je toch nog veel kosten hebt. Margriet fijn dat het de goede kant op gaat met Roelof.
En zitten we allemaal al klaar voor valentijnsdag morgen? Commerciele onzin vind ik het..
Ik heb dat longeerding gegoogled. Lijkt mij niet zo makkelijk aan te brengen en vraag mij af of dat wat voor mijn schimmel is. Heb het idee dat de normake longeerhulp makkelijker is.
weet iemand voor mij een braaf paard te koop. Ben op zoek voor een klant. Moet superbraaf zijn, zodat ze op de weg en in het bos kan rijden. Maar moet ook wel wat aanles voor dressuur, springen en sgw te hebben. Hoeft geen ster te zijn, maar springen en sgw vindt ze toch wel het leukste. Tussen de 5 en 12 jaar. Weet je iets, laat het mij weten. Prijs valt over te praten.
Caro, met de longeerhulp kun je niet inwerken en het zit vast en dat heeft de Concord niet. Het is makkelijk aan te brengen maar je moet het even weten. De longeerhulp vind ik ook wel fijn maar omdat Capri heel panisch reageerd op (veel) druk in zijn mond heb ik deze gekocht. Op de longeerhulp reageerde hij soms heel paniekerig.
Marloes, ik weet helaas niets!
Leliaardje
Geplaatst: 13-02-12 23:15
Oh, al 55 minuten niets geschreven hier................... wats kebeurdddddddddddd?
viefdepief
Geplaatst: 13-02-12 23:25
Haha zal ik de stilte maar even doorbreken?
Ik doe niet aan valentijnsdag en vriendje ook niet, dus verwacht weinig spannends Jullie wel?
MM: Wat balen van de auto Marloes: Ik zou het ook echt niet weten Danielle: Was voor Woll weer de eerste keer na meer dan een jaar. Was met losrijden al te merken. Ging als een 3-jarige door de bak. De uitgang was eng voor een hond sprong ze opeens opzij en ook nog een boksessie en ik had haar thuis al een halfuur losgereden Speelt denk ook wel mee dat ze sinds de vorst niet meer los is geweest. Kreeg haar uiteindelijk wel fijn aan het lopen gelukkig
Helaas was ze in de ring weer erg gespannen. De eerste proef was ze dan ook gewoon niet zo goed te rijden. Als ze zich strak houdt is het net een slagschip en dan is zo'n M1 proef wel echt heel lastig. Had daar 172 punten. Gelijk door naar de andere bak voor de tweede proef en toen maakte ze er een potje van. Ze had er geen zin meer in, spanning en nu ook verzet.. Was echt blij toen de proef klaar was, want is gewoon echt heel lastig om te blijven rijden als ze zich zo strak houdt. Ze wist het zelf ook niet meer, want na het halthouden gaf ik haar vrij en begint ze opeens 6 passen achteruit te lopen
Je ziet wel dat ze behoorlijk gespannen was (en dat ik mijn singelstoten even door de lusjes had moeten doen )
Denk dat ik even wacht tot het buiten seizoen omdat je dan 2 proeven kunt rijden wat hier binnen niet zo vaak is hier in de buurt. Denk dat het vooral kilometers maken is zodat ze zich niet zo strak houdt en zich wel laat rijden. Van het weekend iig weer op stap: springen in Wierden
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 13-02-12 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Waarom zeg je dat nou van die singelstoten.... Nou kijk ik er de hele tijd naar. Even het wedstrijdritme weer oppakken dus.. Jammer van de spanning, de foto is wel leuk vind ik, echt een leuk jasje!
viefdepief
Geplaatst: 13-02-12 23:32
Haha, sorry zal voortaan mijn mond houden over zulke dingen
Thanks Mootje! Het was nog een hele klus want kon alleen met een emmertje water in de kantine halen want de andere leidingen waren afgesloten. Kwam er op stal achter dat mijn shampoo bevroren was evenals de antiklit Gelukkig had ik nog biotex staan, dat bevriest niet. Nadat ik de staart gewassen had was ik eerst wat anders gaan doen en toen ik hem wilde uitkammen was hij al helemaal stijf en bevroren