Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dressuur ging matig en had 179 punten, springen top foutloos en cross foutloos met een paar tijdfouten. In het begin flink doorgereden en aan het eind iets te rustig aan gedaan. Uiteindelijk 4e geworden en net geen prijs, als ik wat meer gas had gegeven was ik 3de geweest, beetje jammer.

Jureer ze morgen!

maar alvast

dank je!
Fijn dat Ojee zo top aanpakte!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt!
) dat de afstand daar op 5 vooruit of 6 terug stond en ik heb er dus 5 en een beetje gereden dus dat is Ferrose niet aan te rekenen.
) te dicht dus dat kostte een balk en daarna werd ze veel te fanatiek (ja je leest het goed
) dus dat heeft ook nog wat balken gekost. Na 8 lag ik er nog bijna naast zo een rare wapper als ze daar maakte en ik was te laat met de dubbel goed insturen maar daar heeft Ferrose me keurig gered en ook de laatste ging weer fijn simpel. Dus ik was super tevreden, jammer van de 4 balken maar dat komt wel goed als ik haar net wat meer op haar achterhand kan houden. 
tientjeh schreef:aah oke. Ik heb ring 2, dus ik zit dan bij de manege. Dat is gras neem ik aan? Dan hoop ik van harte dat het een beetje droog is. haha