Kom ik er net te laat achter dat de derby van IB gewoon op omroep brabant te zien was.
Eef_Bam
Geplaatst: 26-03-11 22:53
Goedenavond. texelse: Dat klinkt niet fijn . Sann: What lijkt me echt een heel fijn paard . Snoekiej: Dat is wel vroeg voor een dressuurwedstrijd, succes morgen! Corien: Vies mannetje ! Noor: Dat is even schrikken van Jer, gelukkig liep hij vanavond alweer goed op het harde. Jetske: Leuke foto's, wat word jullie eerste cross samen? tientjeh: Wat een lief kind, hij kijkt wel heel geschrokken op die laatste foto . Lautje: Lekker druk weekend dus, verkopen is altijd goed!
Ben vandaag alvast wat bezig geweest met leren voor mijn allerlaatste tentamenweek die maandag begint, ben dus een dag eerder begonnen dan ik de afgelopen 6 jaar heb gedaan .
Eef-bam, dat was net voordat hij ging huilen Hij kijkt daar ook vooral heel verdrietig. haha
Eef_Bam
Geplaatst: 26-03-11 22:59
Leuk Jetske, en succes met Lasko morgen!
muts_marijke
Geplaatst: 26-03-11 23:05
Goeieavond
Net wel alles bijgelezen. Maar niet veel onthouden.
Mijn nieuwe collega is er dinsdag 2 weken. Maar wil niet direct iets van iemand vinden vandaar dat ik het nu pas meldde. Ik vind het wel een gruwelijk vervelend mens-- dame moet ik zeggen ze wordt 50 dit jaar. Hahaha noor vreg heb ik misschien ook wel verkeerd gespeld.. weet eigenlijk niet hoe het wel moet. En Sim jij had ook nog een opmerking.. die snapte ik ook niet maar kan het zo gauw niet terug vinden. Ging ook over mijn collega Corien jou ruin heeft ook het voorjaar in zijn hoofd. Zo het 1e gedeelte van dit drukke weekend zit erop. Geert moest vanavond springen met Ula in de B. Het ging eigenlijk hartstikke netjes. Had 1 balk. Wij zijn daar heel blij mee.
Die capcover vond ik ook wel heel erg leuk. Ik rij ook in het bruin lichtblauw. Meer weet ik zo niet. Ga gauw slapen morgen debuut met Zigo, Zeus mag weer in de L1 de boel op stelten zetten (mag tegen Geert rijden met Ludger.... das gewoon gemeen en Geert rijd morgen in het 4tal. druk druk dus maar we hebben net afgesproken morgen avond lekker uit eten te gaan
xxitsmexx
Geplaatst: 27-03-11 00:02
@texelse. linkt niet echt fijn. @noor. ook beterschap met je paard. @corien. goed moment die foto's haha. @Jetske. Mooie foto's zo te zien pakt borex het goed op. @Jantine. mooie foto's van sem. @marijke. druk met de paardjes morgen
verder nog een aantal die lekker hebben gereden. gewoon thuis/training of op wedstrijd.
eind van de middag met bay wedstrijd gehad. Het ging al stukke beter als vorige keer want nu vond hij het niet eng. maar met de galop dacht bay dat hij mee deed met de q-music skippyballen race. ging echt poingpoing/stuiterstuiter/wisselwissel Rest vond ik heb al stuk fijner lopen. hadden 2x 169 punten. wel laag nog maar die galop onderdelen halen de boel ook al giga naar beneden. Achja hij is nu weer een ervaring rijker. 1e proef liep er een kat in. doet de jury opeens de deur open er loopt een kat en er waren al 2 mensen bezig om die kat te vangen. Ik zo laat maar lopen. Staat er op me coupons ongestoord verder gereden ondanks kat in de baan Volgende is 16 april en dat is outdoor.
net 2 appeltaarten gemaakt (2 bakplaten) voor de verjaardag morgen van me broer en pa. nu nog tot kwart voor 12 wachten dat de taart eruit kan. en dan naar bed want we gaan een uurtje korter slapen :S
texelse
Geplaatst: 27-03-11 07:13
xxxitsmexxx: hopelijk ben je niet in slaap gevallen tijdens het wachten op de appeltaart!! In ieder geval voor vandaag: eet smakelijk en gefeliciteerd! Jammer dat de galoponderdelen mislukten. Soms lukt het om in de overige onderdelen zoveel "krediet" op te bouwen dat het nog wat kan lijden. Dat hadden we hier laatst met ponylief. Aanspringen linkergalop mislukte, herstellen bij het ingaan van de volte mislukte, en de rest in de linkergalop mislukte ook. Uiteindelijk heeft ze nog 2 galopsprongen links gemaakt voor ze weer een overgang terug moest rijden. Maar ze was verder zo goed op dreef en liep als een tijger, zodat we toch nog 1e werd met 188!!
crossgangers: mooi weertje! mooi crossje! geniet ervan! maar de meesten zijn vast al onderweg.
ik ga zo op weg om te jureren, met een gezellige collega, naar een gezellige vereniging en ik zie allemaal leuke ponyruitertjes op de startlijst staan, dus ik ga uit van een gezellig dagje, met leuke ponysport!
Ja dat zou straks ook wel komen. Hij vind het nog wel heel spannend. Was de 2e keer voor bay. Kan wel alleen blijven lessen maar daar doet hij het. Dit is dan toch andere omgeving en leert hij alleen maar. Vind het ook niet erg. km maken.
Nee niet in slaap gevallen tijdens bakken. Hopelijk smaakt de taart. Nu zegt ma is het wel genoeg. Anders jammer dan cake is er ook nog. Haha
Chaam gangers: have fun! Ik ga met een vriendinnetje mee op wedstrijd en dat ene uurtje voel ik wel moet ik zeggen!
IB was erg gezellig! Derby gekeken en lekker geshopt.
AntheaV
Geplaatst: 27-03-11 08:30
Goedemorgen! Ik heb zo dressuurwedstrijd, hopelijk heeft paardje er zin in. Vannacht op mijn nieuwe matras geslapen, dat lag erg goed
Jetske: leuke foto's van Borex! Mirthe: Leuk dat ze nog een crossterrein in het noorden gaan aanleggen! (alleen is Lauwersmeer alsnog erg ver weg ) Snoek: Succes met je dressuurwedstrijd! Lau: Een erg druk weekendje dus voor jou Tientjeh: Leuke foto's van Sem Texelse: Veel plezier met jureren Itsme: Fijn dat het alweer wat beter ging met je wedstrijd. Punten komen vanzelf
viefdepief
Geplaatst: 27-03-11 08:59
Morgen
Anthea: Fijn dat je lekker geslapen hebt op je nieuwe matras Succes zo! MM: Netjes van Geert en succes vandaag! Laura: Succes met alle drukte die bij de paardenverkoop komt kijken! Hopelijk zijn de mensen vandaag enthousiast! Jantine: Wat een lieve foto's van Sem ! Jetske: Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe outfit als hij compleet is. Foto's zien er goed uit Mirthe: Leuk filmpje! Leuk terrein ook lijkt het zo Texelse: Jureer-ze vandaag en hopelijk valt het toch wat mee met je dochter Mendy: Fijn dat het al wel een heel stuk beter ging, lekker blijven starten dus!
Ik ga eens even een notulen uitwerken en mocht ik me echt heel nuttig willen voelen ook nog mijn belastingaangifte, mocht het niet het geval zijn dan maar eerst naar stal
caro29
Geplaatst: 27-03-11 09:10
Goedemorgen
Gisteren heb ik lekker de Derby op tv gekeken. Zag er gaaf uit! Ik ga zo met 3 meiden even lekker het bos in. De zon schijnt maar het heeft wel gevroren
Wat een prachtig weer hier zeg! Eten was overigens heerlijk gister. Wel laat thuis en door het verzetten van de klok lag ik pas om half 3 in bed. Dat was lang geleden, ben'k niet meer gewend.
Wat heb je allemaal gekocht op IB Evelien? Jureer ze Texelse! Heerlijke buitenrit Caro! Vief, lekker een terrasje pakken en daar je notulen uitwerken?
viefdepief
Geplaatst: 27-03-11 09:43
Het is al klaar Heerlijk in het zonnetje in mijn badjas terwijl ik ondertussen een broodje aan het eten was. Maar het was wel een plan! Fijn dat het gister zo gezellig was
Wordt ik wakker, helemaal een rood en dik oog Ook ben ik helemaal schor. Hopelijk wordt ik niet ziek ofzo. Zo even rijden denk ik, en dan straks naar Amsterdam. Dan horloge voor de cross kopen. Geen echte, vinden me ouders te duur. En dan door naar opa en oma, want opa is jarig. Ff kijken wanneer ik me huiswerk ga maken Chaam gangers, veel plezier en succes !!!!
CC en Chaam gangers succes!! Het weertje is heerlijk iig. Fijne dag in Amsterdam Sanurie. Dat was latertje Sim. Succes met jureren Texelse. Lekker het bos in Caro, veel plezier!
Ik ga vandaag ook lekker het bos in, galoptraining.
viefdepief
Geplaatst: 27-03-11 10:01
Daar is het ook wel echt weer voor Sann Ik ga denk eerst even lekker met Woll in het bos wandelen en daarna nog even Oscar rijden
@ Sannn: daar is het inderdaad weer voor! @ Sim: fijn dat het gezellig was. Wat voor restaurant waren jullie heen? @ Caro: veel plezier! @ Tientjeh: leuke Sem-foto's. Onze Sem heeft vanacht bij ons gelogeerd
Ik heb gister met vriendje een film gekeken. Komt niet vaak voor, zaterdagavond op de bank. Het was mij allang best. Daarna door naar stal, gelukkig weer een rustige nacht gehad. En vanmorgen al even met Jer gewandeld. Zie en voel nog steeds niks aan zijn benen gelukkig. Hij was alweer aardig baldadig aan de hand (bokken naar de honden en aan mijn haren trekken).