[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:43

TG: Balen zeg dat jullie auto total loss is. En nu?
Caro: boommaat 29 is wel heel smal, maar als je een smal paard hebt met een hoge schoft zou het wel kunnen. Lijkt me vervelend om door te moeten blijven rijden met een zadel waarbij je geen goed gevoel hebt.
Vief: iew dat zijn wel erg koude tenen. Alweer opgewarmd? Hopelijk kun je morgen goed in Rotterdam komen. Van telefoons heb ik geen verstand.
Corien: shopse!

Wij hebben vanmiddag de paarden thuis kunnen rijden. Ik heb Weltsieger gereden. Eerst even gelongeerd zodat hij zijn energie wat kwijt kon. Hij had er zin in, maar geen gekke dingen. Toen ik erop zat voelde ik hem vooral heel vaak intern schrikken. Maar verder als een pasje harder kwam het niet. Daarna heeft mijn zusje Pancho gereden en die gedroeg zich voor de verandering voorbeeldig. Dat zal morgen wel anders zijn! Daarna nog even mijn zusje geholpen met Vivre. Die was een kanon aan de longe. Ze had zoveel energie dat ze hard harder hardst wilde. Toen ze haar energie wat kwijt was is ze erop gekropen en was ze eigenlijk heel braaf. Ik ben blij dat we weer lekker aan de gang kunnen (voor zolang het duurt). Morgen weer lekker rijden :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:47

Vief, koude tenen en een Blackberry die ermee stopt, het zit niet mee vandaag!
TG: Kl*te van de KIA
Corien: shop ze :D

Zo, we hebben weer eten in huis. :o Capri liep erg fijn met de dressuurles, zaterdag nog een keer dressuurles en zondag een rondje B&L springen om er weer in te komen.
Ik ga zo ook even naar de stad, heb eigenlijk al veel te veel uitgegeven deze maand maar het is wel gezellig haha!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:53

@ vief laat weer mooie jasjes zien.. ;)
@ mootje is weer lekker bruin
@ noor heeft een fijn ritje gehad met Jer
@ Lau is records aan het breken (de volgende keer records omhoog graag... }> )
@ Kim wow al bijna M springen goed hoor.
@ sim moeten we sponsoren... :D
@ caro is aan het discuseren met moeders.
@ Tg wat enorm balen van de kIA
@ sussie heeft ook lekker gereden

Bull en ik zijn weer veilig thuis uit Wanroij. TWas erg gezellig en leuk, helaas hadden we een stop in de cross op iets waar ik het niet op verwachtte en de dingen die naar mijn idee voor Bull leerzaam waren paktte hij zo op.... ;) denk dat we nu ook definitief geen hoogtevrees meer hebben... :D op de wal zat een alternatief welke ik dus niet wilde nemen, maar Bull sprong er zo op en af....brave knol.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:59

Iedereen een goed uiteinde en happy en gezond 2011 gewenst!!

:evaw:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:27

Hallo :)

Caro, klopt, die zat bij divoza. Weet niet of hij er nu nog zit, maar wel dat hij de laatste jaren een stuk beter is geworden.
Karen, klopt! Ik heb me voorgenomen om wat vaker naar de bios te gaan :D No strings attached lijkt me een super leuke film http://www.youtube.com/watch?v=USMFkOIk09w trailer vond ik erg leuk
Balen Vief, hopelijk kan hij gemaakt worden!
_O- Corien, leuke uitspraken!
Hoorde het ook op het nieuws Caro, al 2 doden
Fijn dat je weer kan rijden Sussie!
Jammer van je stop Bianca, maar verder super gedaan!
Dankjewel Noor! Jij ook!

Ik ga het jasje waarschijnlijk morgen passen. http://link.marktplaats.nl/403894346 dit is het jasje, een blauwe. Mijn bruine cap vliegt steeds voor mijn ogen en mijn zwarte staat niet bij dat jasje. Mijn andere 2 jasjes zijn nog stuk en de laatste heb ik weggegeven aan mijn zusje omdat ik die echt heel lelijk vond. Vind een nieuwe niet zo erg :+

Gaan volgende week zaterdag waarschijnlijk ook bij een paard kijken. Een 5 jarige Roven :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:48

@ mistid staat die Roven op MP? Een vos uit een concorde moeder?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:50

Vief, Balen van je BB.
Noor, Jij ook :D
Mistid, Is dat jasje niet te groot voor jou?
Bianca, netjes hoor!
Sussie, Fijn dat je weer thuis kan rijden!

Mijn coupon voor Chaam zit in mijn tas! Morgen ook even de garage bellen voor een APK afspraak. Die loopt de 19de al af.
Electrische deken staat aan. Ik ben moe :O

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:50

caro29 schreef:
@ mistid staat die Roven op MP? Een vos uit een concorde moeder?

Volgens mij wel :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:55

die had ik al bij mijn bewaarde advertenties staan.

edit had nog een hele leuke bewaard. Ook in die prijsklasse en provincie

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:18

Ik had ook nog een leuk dier ergens in Groningen gevonden, heeft Rianty uitgebracht. M springen en heeft ook M dressuur gelopen. Heb het idee dat die gruwelijk duur is.

Wij hebben naar die Roven gemaild voor meer info en nu heeft mam een afspraak gemaakt om hem de 8e te proberen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:23

Maandag komt de expert van de verzekering kijken of die ook vind of die total loss is. Volgens het schade herstel bedrijf iig wel. Daarna horen hoe en wat en hoeveel geld we dan terug krijgen. Wel gunstig dat we hem nog maar 4 maand hadden.
Wegenbelasting werd maandag afgeschreven :+ maar dat kunnen we nog terug krijgen als die afgemeld wordt.

Rem heeft iig wel rechtsbijstand en we hebben recht op 30 dagen een vervangende auto. Dus die kan dan ook maandag aangevraagd worden.

Mn vader had al een andere gevonden: http://www.kia-zwaag.nl/sitecore/conten ... &lp=12NLXZ
Met een bull bar aan de voorkant }:0

Vief, wat balen van je BB!! Dat wordt afkicken!

Corien, klinkt heel leuk die oudejaars conference!!

Ilse, lekker alle paardjes aan het werk gehad dus!

Evelien, nog wat leuks gekocht in de stad?

Corien, jij ook?

Bianca, wat goed van Bul, lijkt me niet makkelijk zo binnen!

Mirthe, foto van paard?

Ga ook even een coupon voor Chaam klaarleggen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:39

FIjn dat je een leenauto voor 30 dagen kunt krijgen! De auto die je pa had uitgezocht is toch niet verkeerd :) .
Je hebt een PB'tje :)

Ik zal even douchen, de pups komen vannacht als het goed is, dus nog maar ff chillen. Zal wel weinig slapen :O

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:48

Vief: Lastig van je telefoon. Mijn telefoon is er een aantal dagen geleden ook mee opgehouden :S. Zo ineens. Ik had gelukkig mijn oude nog liggen, helaas deed die het ook niet meer. Dus nog maar een oudere uit de kast getrokken. Daar had ik de lader van uitgeleend aan mijn broertje en die kon hem natuurlijk niet vinden. Dus zins vandaag pas weer bereikbaar :P. Ik had al een aantal smsjes ontvangen of ik nog wel in leven was.

Succes Mirthe ;).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:00

Heb die advertentie gezien Mirthe. Ben benieuwd of het wat is!

Moeders en ik zijn net wezen shoppen. Beetje in een opwelling. Maar goed wel een heerlijk grijs huispak van juicy couture gescoord en een waanzinnig jasje van Moschino. Deze in het creme.
http://www.moschinoboutique.com/navigat ... eason/main
Was opslag verliefd en moest zou hem hebben. Was gruwelijk afgeprijsd.
Helaas moeders was ook verliefd en volgens haar zou het mij afgrijselijk staan en ik mocht hem niet passen en het jasje was helemaal niet leuk. Kom ik bij de kleedkamer, had ze hem zelf (maat groter) wel gepakt. Dus tsja toen dacht ik ik pas hem gewoon en ja hij was echt gaaf :Y)
Resultaat zowel moeder als ik hebben hetzelfde jasje en beide een huispak.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 30-12-10 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:08

TG das wel flink balen zeg!! hopen op goed nieuws dan maar! die andere ziet er ook goeeeed uit :D
Wat bedoel je met Corien jij ook? :o?
Mirthe heb jij al reacties op ul? wel leuk een roven :D
Lau goed bezig geweest!! ;)

Zo heb ook geshopt 2 vestjes, 1 shirtje, 2 hempjes, en een spijker broek.. morgen met me zusje voor schoenen wat een kriem is dat zeg.. :(

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 00:10

Jammer van je stop Bianca, fijn dat hij wel fijn aanpakte.
Gaaf jasje Lau!
Corien, jij hebt je ook uitgeleefd zie ik al :D

Ik heb een zwarte spijkerbroek, een sjaal, haarbandje en nieuwe mascara gekocht. Ben vooral blij met mijn mascara, die is zooo fijn. <3 :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 00:16

Eef morgen weer een dag :) schoenen en nog een broek scoren..
welke mascara heb je?

Ik ga richting bed :evaw:

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 00:24

Le 2 de Guerlain, echt super fijn. Heb er al veel geprobeerd maar bij deze blijf ik hangen. :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 02:10

Goedenacht !
Wij zijn naar Wanroij geweest en blijven slapen in een heel leuk B&B, dus weer voor 2 dagen bijgelezen:
Lau: Een hoop records op cc met de paarden, helaas niet het soort record waar we meestal op hopen ;) .
Kim: Ziet er goed op het filmpje, lijkt wel of ze alleen wat ritme en tempo (of komt dat laatste door de afstand waarvan het gefilmd is?) mist, desondanks springt Sofietje verder super voorzichtig, komt vast goed volgende keer!
TG: Balen dat de auto er zo slecht aan toe is, gelukkig krijgen jullie wel een leenauto
Mistid: Jammer dat Ul weg gaat, maar die Roven ziet er ook erg leuk uit (heb hem even opgezocht op mp ;) )
Caro: Lastig dat je moeder zo eigenwijs is, klinkt me maar al te bekend in de oren! Heb van de zomer op een gegeven moment maar gewoon een zadelmaker gebeld en moeders met veel pijn en moeite overgehaald. Ik zou toch proberen om er iemand naar te laten kijken, kan echt een wereld van verschil zijn.
Vief: Balen dat je BB is overleden :(:) .
Corien, Evelien en Lau: Lekker geshopt dus!

Heerlijk gereden in Wanroij, uitgebreid verslag staat in het verslagentopic, maar ben erg tevreden en paard vloog als een droom de cross door :D , heb het nog best goed gedaan als ik kijk tegen wie ik allemaal reed (en hoeveel ervaring zij hebben).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 08:44

Ik zit hier all alone...
Wens jullie alvast een fijne jaarwisseling.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 08:54

Mistid: Leuk dat je bij dat paardje gaat kijken.. Ken haar wel is in de buurt bij mijn ouders :)
Kim: Oow das ook wel lastig := Zal wel in de lucht hangen dat die dingen het spontaan opgeven.. :P Ik hoop dat ik mijn oudje (ligt ergens in Enschede...) wel weer aan de praat krijg.. Ding heeft 'alleen' wel wat ontbrekende knopjes. Afkicken is het inderdaad wel. Werd vanochtend ipv met mijn fijne wekker wakker van mijn piep-piep-piep wekker, schrok me rot :+
PB en Evelien: Lekker geshopt dus :D
Eef: Fijn dat je het zo leuk gehad hebt en lekker hebt gereden!
Karen: Hopelijk krijgen jullie een mooi bedrag terug :) Het is inderdaad afkicken.. :o

Ik heb gister hele mooie Sancho-laarzen gekocht. Sendra en Sancho zijn echt mijn favoriete merken, die schoenen lopen echt heerlijk en zijn onverwoestbaar.. Helaas wel wat prijzig (meer dan 200 euro) maar had dit paar 1,5 jaar geleden ook al gezien en wilde ze toen al verschrikkelijk graag hebben.. Nu op marktplaats gevonden, 3x gedragen en voor een veel leukere prijs en precies het type/kleur/maat die ik wilde hebben :D
Ik ga maar eens gauw een broodje doen en richting de bus en naar Enschede.. Paardjes doen, telefoon wegbrengen en dan naar Rotterdam..

Allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling!! :#

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 09:50

Goedemorgen!
Vief, Mooie laarzen gescoord dus!
TG, Fijn dat je een leenauto krijgt voor 30 dagen.
EB, Welkom terug :D

Zo, even werken tot 15.00 en dan weekend :D Ik heb heel hard gewerkt deze week, dus hoef van 't weekend niets te doen thuis. Qua weekend lekker en qua geld iets minder :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:07

Goeiemorgen!

Evelien, ik heb altijd alles van Lancome ook erg fijn.Hoelang doe je met een mascara? Ik heb ook ooit een keer een zwarte spijkerbroek gekocht maar die was na 2 keer wassen al vaal. Echt zonde!
Mootje, ook een lekker kort dagje!
Vief, wat goed van die laarzen, dat zijn leuke koopjes!
Lau, ziet er goed uit, haha die mams!!
Evie, ik ga je verslagje opzoeken maar klinkt goed!
Mirthe, en hebben jullie pups?

Ik heb een heel lekker kort dagje, tot half 1 ongeveer :D Dan even met collega de auto van de zaak bij mij in de straat parkeren anders staat ie wel heel afgelegen. En dan de trailer wegbrengen, schoonmams gaat mee, toch wel even spannend weer op de snelweg...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:13

Goede morgen!

Evie fijn dat het zo goed ging!!
mootje lekker kort dagje dus!
Vief das wel fijn van die laarzen :)
Scum :(:)
TG ook een lekker kort dagje!

Ik ga snel naar de stad.. tot vanmiddag..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:15

Weer shoppen Corien?? :D veel plezier!