Caro: boommaat 29 is wel heel smal, maar als je een smal paard hebt met een hoge schoft zou het wel kunnen. Lijkt me vervelend om door te moeten blijven rijden met een zadel waarbij je geen goed gevoel hebt.
Vief: iew dat zijn wel erg koude tenen. Alweer opgewarmd? Hopelijk kun je morgen goed in Rotterdam komen. Van telefoons heb ik geen verstand.
Corien: shopse!
Wij hebben vanmiddag de paarden thuis kunnen rijden. Ik heb Weltsieger gereden. Eerst even gelongeerd zodat hij zijn energie wat kwijt kon. Hij had er zin in, maar geen gekke dingen. Toen ik erop zat voelde ik hem vooral heel vaak intern schrikken. Maar verder als een pasje harder kwam het niet. Daarna heeft mijn zusje Pancho gereden en die gedroeg zich voor de verandering voorbeeldig. Dat zal morgen wel anders zijn! Daarna nog even mijn zusje geholpen met Vivre. Die was een kanon aan de longe. Ze had zoveel energie dat ze hard harder hardst wilde. Toen ze haar energie wat kwijt was is ze erop gekropen en was ze eigenlijk heel braaf. Ik ben blij dat we weer lekker aan de gang kunnen (voor zolang het duurt). Morgen weer lekker rijden