Sann word het dan zwaar(der) gebouwt? (mischien rij ik dan M )
Sannnn
Geplaatst: 30-03-11 20:31
Geen flauw idee... Wordt wel een nieuwe cross hoorde ik vorig jaar, met nieuwe waterbak en alles. Maar verder weet ik het echt niet. Ik hoop dan stiekem ook L te zijn met What, heel erg vooruit ik weet het, maar goed.
San zou wel kunnen toch in het L Ik hoorde het ook idd dat ze het springveld en het los rijveld van afgelope jaar niet meer konden gebruiken. Ben benieuwd, want lisse heeft geen M dus dan zou ik wel naar neede willen
muts_marijke
Geplaatst: 30-03-11 23:16
Corien je moet gewoon naar Neede komen Kom je maar bij ons slapen dan moet je smorgens wel 4 minuten in de auto om op het terrein te komen
Neede, is de Gelderse Kampioenschappen gewoon vrij opengesteld oid? En ook klasse B of vanaf L? *geen verstand van kampioenschappen ed *
fatal_flower
Geplaatst: 30-03-11 23:23
@melanieB: Volgens mij wel. Hier in Brabant wordt het kampioenschap verreden over 2 wedstrijden, beide tellen mee en iedereen kan inschrijven. Moet er wel bijzeggen dat ik er ook niet veel vanaf weet hoor..
muts_marijke
Geplaatst: 30-03-11 23:29
Met de ov - ut - gld - flevo- is het normaal dat het op 1 dag is. Soms vrijdags al wel dressuur maar een kampioenschap moet altijd op een zaterdag gereden worden. Normaal moet je voor het regiokampioenschap wel wat winstpunten hebben behaald maar dat wordt in het vraagprogramma wel duidelijk gemaakt.
Melanie, voor de paarden is het b tm m. Pony's is wel tot Z. Voor de Z paarden is er geen regiokampioenschap
Leliaardje
Geplaatst: 31-03-11 08:50
Sannnn schreef:
Gelderse kampioenschappen zijn trouwens in Neede dit jaar. Wel balen ik heb de 23e een bruiloft...
Hm, Neede had ik eigenlijk niet in onze planning staan. Maar even opnieuw gaan kijken naar de kalender. Gisteren de eerste crosstraining van dit jaar gehad en Giga pakte lekker aan .