[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:33

Goedemorgen

Ga zo richting stal paarden voeren en na buiten doen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:54

peanutbutter schreef:
Hier schijnt de zon! Ga lekker rijden en heb vanavond een afspraakje.

Oeeh, afspraakje? Spannend!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:05

Haha, ja. Heb me laten overhalen. Had eigenlijk zoiets van wil helemaal niet, maar ach je weet nooit waar het goed voor is.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:26

Haha PB leuk toch, zo'n afspraakje Haha!

Ik heb alweer ff vrijgesprongen met Voodoo. Daarna pa nog geholpen met de bak, er waren wat potjes stuk en het lint moest opgespannen. Verder ga ik vanmiddag nog een paar uurtjes aan het werk Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:16

Goeiemorgen
Veel plezier op je afspraakje PB!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:40

Laura, leuk hoor, en is het een blinddate?
Hier is het weer niet echt bijzonder maar het is wel droog, een raar idee dat het over een paar dagen snikheet zal zijn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:25

Nee, is geen blinddate. Hij is alleen wel een stukje ouder en chirurg. Daarom twijfelde ik ook een beetje.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:36

Goedemiddag.
Hier is het ook weer lekker weer Cool
Lekker niks gedaan vanochtend, net even de was gedaan.
Ga zo even skeeleren denk ik Pling

Veel plezier met je date PB!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:51

Oeh, PB sla je slag zou ik zeggen, geen verkeerde partij Haha!

Ze staan bij ons weer op het land, vanmorgen ook even met Wootje gelopen weer. D'r kop staat weer een stuk beter als een paar dagen terug, was gisteravond ook. Morgen terug naar de kliniek. Ben benieuwd wat ik daar te horen ga krijgen. En dan donderdag taaaart Knipoog .

Straks weer met jonkie aan de slag.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 15:53

spannend PB Haha! Veel plezier!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:59

PB heel veel plezier vanavond!

Zo de hele dag lekker bezig geweest.
Met mars wat lijntjes gesprongen, ging erg fijn.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 17:06

Zondag terug gekomen na een week KLJ kamp,
was echt leuk! Elke nacht bijna wel tandpasta gevecht!
Wel over heel de week 12 blikjes golden power op! Knipoog
Maandag wedstrijd gehad, springen ging lekker, na lange tijd wel weer rond geraakt, met 1 weigering!
Dressuur ging poedersuiker, een week niet kunnen rijden, wel heeft een vriendin hem 2 keer gereden,
maar de ring was spekglad en moest rijden in een stortbui, hij was helemaal opgefokt!
Morgen vertrek ik weer, voor een week zeilkamp in het ijsselmeer! Haha!
Daarna ben ik eindelijk weer thuis! Lachen

@ Andrea; sterkte Ach gut
@ Rowo; hopen dat het goedkomt!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 17:24

peanutbutter schreef:
Nee, is geen blinddate. Hij is alleen wel een stukje ouder en chirurg. Daarom twijfelde ik ook een beetje.

Leg uit waarover je dan twijfelt, AAN DE HAAK SLAAN!!!!! ROFL

Ik heb vanmiddag gereden, Undercover pakte het fijn aan totdat ze iets te dicht onder de hindernis kwam en mooi omhoog kwam maar helaas daarbij met een ijzer tegen haar andere been is gekomen en zo een wond heeft. Ze landde meteen kreupel, ik ben meteen gestopt en toen ik later in de wei deed ging ze als een gek tekeer, volgens mij heeft ze er niet al teveel last van. Maar ik baalde er wel van.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 18:44

Veel plezier PB Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 18:46

Haha, dat zegt iedereen tegen mij.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 19:30

Zo ook wwer thuis.
kwam vanmiddag op stal aan stonden alle paarden binnen, dacht echt he het is zo'n mooi weer.
ben ik ff bij het land gaan kijken was het helemaal stuk.
Er stond geen grassprietje meer, alleen maar water en veel modder.
Ja hoor sloot overstroomd, en als al die paarden met die ijzers dan lekker gek gaan doen blijft er weinig meer over.
Nu staan ze dus weer een week binnen, totdat het weer een beetje normaal is, anders groeit het nooit meer blij en hebben we volgend jaar ook geen gras.
Hij was echt druk vandaag, hij was helemaal uit zijn doen.
Vond het echt zielig wilde hem eigelijk meteen buiten zetten.
Hij was onwijs druk, niks was goed, overal commentaar op, het enigste wat goed was als ik hem maar gewoon hard liet gaan.
Als ik hem dan tegen hield ging die helemaal lopen springen en gek doen, dus had na een tijdje echt zoiets je bekijkt het maar Slapen
Ben daarna nog 3 uur met hem naar buiten geweest, longeerlijn mee en naar een stuk gras gereden, afgezadelt en daar ben ik gaan liggen lekker in het zonnetje Cool Heb hij toch nog een beetje van het mooie weer kunnen genieten.
Ik heb altijd een tik om zo'n grasspriet in me mond te doen, geen gras maar zo'n ander ding, ben ff naam kwijt.
Dus lag een beetje naar de lucht te staren met dat ding me mond, verschijnt er opeens boven me zo'n paardenneus en ja hoor weg was me grasje Vork Varken dat het is, moest ik weer opstaan om een nieuwe te zoeken Koe
Nouja morge word het ook mooi weer dus ga ik dat nog maar even doen, misschien blijf ik dan nog wel langer liggen op dat stukkie Cool
Nouja gelukkig gaan we donderdag naar friesland, daar mag die weer de hele dag op het land.
Als we terug komen is het gras wel weer goed, word volgens mij wel heel mooi weer van het weekend, kan het ff groeien.
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 22-07-08 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 19:52

Goedenavond!
Balen dat Undercover zich aanraakte Natalie! Hopelijk valt het mee!

Vorstin was nog een beetje stijf van het weekend, dus ik moest hard werken om haar voorwaarts, nagefelijk, buigend en op het achterbeen te houden. Gelukkig was ze aan het eind weer los.
Morgen heb ik crosstraining in Renswoude!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:13

Goedenavond,
Jonkie deed het weer erg goed vandaag.. lekker met baasje wat onder de man gedraafd aan de longe, erg leuk.

Wootje ging soort van wedstrijdje hardlopen doen in het weiland met Salina en mij Nors opkijken .. Sal moest steeds bijdraven en zij maar stevig doorstappen, oren erop en als wij harder gingen als zij sneed ze ons wel even de pas af in draf. We zijn dus twee keer bij het hek geëindigt rechts Rolleyes .. ik haalde ze ergens links achterin de wei vandaan. Nagelbijten / Gniffelen Was niet echt een succes. Uiteindelijk maar touwtje over haar hals gegooid, draaft ze naar het hek.. komt ze weer terug gedraafd om een soort van te zeggen:"loop nou 's ff doooorrr Hyper! " ROFL Tja.. dat slome mens op twee benen ook, schiet niet op, je kan er beter 4 hebben Ja .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:15

Leuk PB! Een keer daten kan altijd toch Haha! Anders wil ik hem wel hebben haha!
Lotte: Fijn dat Wolin zich weer beter voelt Lachen
LZ: Lekker gesprongen dus!!
Ingrid: Wat jammer dat de paardjes met dit lekkere weer niet naar buiten kunnen. Onze wei is gelukkig echt super mooi. Kunt er nu heerlijk rijden.
Rowo: Wat balen van Zetje zeg Scheve mond Ach gut
Andrea: Nogmaals veel sterkte.. hoop dat je toch nog een beetje van je vakantie kunt genieten..
Marieke: Klinkt leuk Haha! Veel plezier op zeilkamp!
Natalie: Wat balen zeg Boos!

Woods ben ik de laatste paar dagen heel fanatiek aan het rijden. Poosje iets meer in het bos gereden en iets minder serieus en heb het idee dat ze deze serieuze aanpak toch veel leuker vindt. Maf paard Clown Ze rent momenteel zo ongeveer de bak in als ik haar opgezadeld heb en doet erg haar best. Toen ik vanmiddag kwam stond ze nog te grazen met een ander paard terwijl de rest al bijna allemaal binnen stonden. De staleigenaar had al zoiets an ik zal de laatste twee wel even gaan halen.. Maar toen ze mij zag kwam ze opeens heel hard aangegaloppeerd Haha! Rijden ging ook fijn. Ze was op het laatst zo fanatiek bezig dat ze echt heel explosief wegdraafde vanuit het halthouden. Alleen werd zo op een gegeven moment iets te enthousiast. Had voor de leuk een keer halt-galop gedaan. Deed ze keurig maar ze leert erg snel en dan wil ze het te goed doen. Wat resulteerde in een tweede keer halthouden met een paard dat zichzelf zat op te vreten tot je een hulp gaf:+ En toen werd ze een beetje erg vrolijk haha! Ze sprong eerst de lucht in gevolgd door een flinke bok Wow! ROFL Ik bleef gelukkig zitten en kan daar altijd wel vreselijk om lachen. Al krijgt ze wel gelijk een tik met de zweep waar ze dan nog maar een paar mooie rek en strek oefeningen voor weet. Maar daarna is het ook gewoon weer over en ging kun je zo verder rijden. Daarna nog even het bos in geweest. Spring ik altijd via zo'n houten paal het bos in en dan kom je op een graspad wat naar het bos gaat. Woll weet inmiddels dat ze dat hele pad mag galopperen en dat doet ze keurig. Onbekende paden zijn nog wel wat raar. Nog door een grote plas gesprongen en nog een boompje meegepakt. Stond ik aan de andere kant van het bos was opeens mijn broekzak wel heel erg leeg... Geen mobiel meer Bloos! Kon ik in stap weer terug.. Woll werd helemaal opgevreten door de dazen omdat we aan het stappen waren en ik maar kijken of ik dat ding zag liggen Nagelbijten / Gniffelen Was al weer thuis en geen foon Lag ie in het weiland.. Zal er bij de bok wel uitgevlogen zijn..

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:15

Goedeavond allemaal Doei!

Ik ben weer terug van vakantie, 2 weekjes naar Portugal geweest Lachen Was echt super! Heerlijk weer gehad, iedere dag een strakblauwe hemel en lekker warm. Ben dus ook flink bruiner geworden Haha! Was alleen de laatste week ziek, zelfs een dokter langs geweest maar die wist ook niet wat het was.. Maar de laatste dagen ging het weer beter en nu ben ik helemaal beter Lachen Toch wel jammer maarja heb iig een leuke 1e week gehad Haha!

Heb helemaal niks bijgelezen, zal ik vanaf nu weer wel doen Haha!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:17

Hey Tezzz!!
He get.. vervelend dat je ziek bent geweest. Maar fijn dat je leuke vakantie hebt gehad!! Haha!
Waar in Portugal ben je geweest?? Ik ga a.s. maandag naar Portugal.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:18

Haha, de Wolletjes zijn weer lekker bezig geweest Haha!
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Tezz! Jammer dat je ziek was

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:24

Ik ben helemaal in het zuiden geweest, in de Algarve vlakbij Albufeira Lachen
Leuk dat je ook naar Portugal gaat Lotte, ik vind het echt heel leuk daar! Haha! Waar ergens in Portugal ga jij naar toe?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:30

he daar ben ik ook geweest tezzz mooi he Haha!

Vief: wel fijn dat wol zo aan wil pakken!
Geeft je toch wel een goed gevoel.

Morgen is de keuring van het paard! vindt het nu toch wel spannend worden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:32

Hahaha Vief Knipoog Jouw Woll dus ook inderdaad weer lekker op dreef. Leuk is dat als ze het zo naar hun zin hebben, ik moet vaak ook alleen maar lachen om Wolin.

@Tezz: Ik ga naar Monte Gordo, ben er nog nooit geweest, maar heb er echt superzin in!! Monte Gordo ligt wat oostelijker.. we zitten lekker aan de kust, zwembad erbij.. echt super.

Oh vergeet ik bijna te vertellen Bloos! , moet het ff zeggen nog Haha! ..
Kwam na het uit het land halen de 'grote' stal binnen lopen om Sal binnen te zetten, Wootje gaat even de overbuurman zijn box in. Dus ik zeg: "Woootje, doe 's ff lekker niet!!" Ze komt die box uit, gaat met een hoop bombarie het gang pad over (Nee mensen, echt waar, het is een merrie Bloos ).. Even de benen afspuiten op de nieuwe wasplaats, staat ze naast een hengst op de wasplaats. "Oh is dat ook een hengst? Wat hebben we dan veel hengsten hier op stal" ROFL dus ik: "Ja..dekhengst Haha! " Loop ik de wasplaats af: "Het is helemaal geen hengst, lolbroek.." Dus ik lag helemaal in een deuk Haha! ROFL .
(Lig hier weer helemaal in een deuk Bloos )