Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peanutbutter schreef:Hier schijnt de zon! Ga lekker rijden en heb vanavond een afspraakje.

.
Veel plezier! 

peanutbutter schreef:Nee, is geen blinddate. Hij is alleen wel een stukje ouder en chirurg. Daarom twijfelde ik ook een beetje.
Heb hij toch nog een beetje van het mooie weer kunnen genieten.
Varken dat het is, moest ik weer opstaan om een nieuwe te zoeken
.. Sal moest steeds bijdraven en zij maar stevig doorstappen, oren erop en als wij harder gingen als zij sneed ze ons wel even de pas af in draf. We zijn dus twee keer bij het hek geëindigt rechts
.. ik haalde ze ergens links achterin de wei vandaan.
Was niet echt een succes. Uiteindelijk maar touwtje over haar hals gegooid, draaft ze naar het hek.. komt ze weer terug gedraafd om een soort van te zeggen:"loop nou 's ff doooorrr
"
Tja.. dat slome mens op twee benen ook, schiet niet op, je kan er beter 4 hebben
.
Anders wil ik hem wel hebben haha!

Veel plezier op zeilkamp!
Ze rent momenteel zo ongeveer de bak in als ik haar opgezadeld heb en doet erg haar best. Toen ik vanmiddag kwam stond ze nog te grazen met een ander paard terwijl de rest al bijna allemaal binnen stonden. De staleigenaar had al zoiets an ik zal de laatste twee wel even gaan halen.. Maar toen ze mij zag kwam ze opeens heel hard aangegaloppeerd
Rijden ging ook fijn. Ze was op het laatst zo fanatiek bezig dat ze echt heel explosief wegdraafde vanuit het halthouden. Alleen werd zo op een gegeven moment iets te enthousiast. Had voor de leuk een keer halt-galop gedaan. Deed ze keurig maar ze leert erg snel en dan wil ze het te goed doen. Wat resulteerde in een tweede keer halthouden met een paard dat zichzelf zat op te vreten tot je een hulp gaf:+ En toen werd ze een beetje erg vrolijk haha! Ze sprong eerst de lucht in gevolgd door een flinke bok
Ik bleef gelukkig zitten en kan daar altijd wel vreselijk om lachen. Al krijgt ze wel gelijk een tik met de zweep waar ze dan nog maar een paar mooie rek en strek oefeningen voor weet. Maar daarna is het ook gewoon weer over en ging kun je zo verder rijden. Daarna nog even het bos in geweest. Spring ik altijd via zo'n houten paal het bos in en dan kom je op een graspad wat naar het bos gaat. Woll weet inmiddels dat ze dat hele pad mag galopperen en dat doet ze keurig. Onbekende paden zijn nog wel wat raar. Nog door een grote plas gesprongen en nog een boompje meegepakt. Stond ik aan de andere kant van het bos was opeens mijn broekzak wel heel erg leeg... Geen mobiel meer
Kon ik in stap weer terug.. Woll werd helemaal opgevreten door de dazen omdat we aan het stappen waren en ik maar kijken of ik dat ding zag liggen
Was al weer thuis en geen foon
Lag ie in het weiland.. Zal er bij de bok wel uitgevlogen zijn.. 
Was echt super! Heerlijk weer gehad, iedere dag een strakblauwe hemel en lekker warm. Ben dus ook flink bruiner geworden
Was alleen de laatste week ziek, zelfs een dokter langs geweest maar die wist ook niet wat het was.. Maar de laatste dagen ging het weer beter en nu ben ik helemaal beter
Toch wel jammer maarja heb iig een leuke 1e week gehad 

Waar ergens in Portugal ga jij naar toe? 
Jouw Woll dus ook inderdaad weer lekker op dreef. Leuk is dat als ze het zo naar hun zin hebben, ik moet vaak ook alleen maar lachen om Wolin.
, moet het ff zeggen nog
..
).. Even de benen afspuiten op de nieuwe wasplaats, staat ze naast een hengst op de wasplaats. "Oh is dat ook een hengst? Wat hebben we dan veel hengsten hier op stal"
dus ik: "Ja..dekhengst
" Loop ik de wasplaats af: "Het is helemaal geen hengst, lolbroek.." Dus ik lag helemaal in een deuk
.
)