Vief: Gaaf, je Z debuut!! Het komt wel goed 
Hilde: rot dat jij je ook al niet zo lekker voelt
Dela, gaaf dat je training goed ging!
Welkom terug Gomir!
TG, lachen van die stripper 
Vandaag zijn de zadeldieven (waar van de week een artikel over op het voorpagina nieuws stond) misschien bij ons geweest. Ik was net 5 min. op stal, was het erf een beetje rondgelopen, en zag toen een auto voor het hek staan. Er kwamen een man en een vrouw uit, en ik dacht dat het gewoon bekenden waren, dus ik zwaaide. Daarna ging ik weer de stal in om Vorstin te poetsen. Lopen die mensen ineens vanaf de achterkant de stal in. Ze begonnen engels tegen me te praten, of ze hier konden paardrijden, dat hadden ze gehoord. Ik heb ze naar het hek teruggebracht en verteld dat de manege (Xenephon, die vorige week beroofd was van 11 zadels) 200 meter verderop lag. Heb sneaky zo veel mogelijk informatie geprobeerd te verzamelen, want ik dacht al aan zadeldieven. Heb nadat ze wegreden meteen het kentekennummer opgeschreven, en de rest wat ik nog wist. Het was een witte kentekenplaat (is dat engeland?). Ze spraken goed engels.
Ik heb iedereen op stal ingelicht, en mijn zadels liggen nu hier thuis, en de rest van de zadels gaan in het huis van de staleigenaar. Mijn vader gaat straks familie Kea bellen (kennissen van crosstraining) om te vragen hoe ze eruit zagen en ons verhaal te vertellen.
Ben me in ieder geval echt rotgeschrokken!