of zou dat komen omdat ik ineens een Rolls Royce van een springpaard onder mijn kont hebBij dressuur gewoon voor het goede gevoel gaan Bitwise, punten komen vanzelf wel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of zou dat komen omdat ik ineens een Rolls Royce van een springpaard onder mijn kont hebmarieketencate schreef:Bij dressuur gewoon voor het goede gevoel gaan Bitwise, punten komen vanzelf wel!
marieketencate schreef:Bij dressuur gewoon voor het goede gevoel gaan Bitwise, punten komen vanzelf wel!
Dat is ook de reden waarom ik spring

) de hoogte varieerde van 1.20 naar 1.30. Die hindernissen vooraan stonden niet zo hoog, acherin de bak stonden ze wel op 1.30.
Ga na wanroij wel weer springen, voor die tijd is er hier niets meer 
Tweede rondje zit je trouwens bijna steeds in contra-galop, dat je dan de bocht nog omkomt daar zeg
gomir schreef:Ziet er wel netjes uitTweede rondje zit je trouwens bijna steeds in contra-galop, dat je dan de bocht nog omkomt daar zeg
![]()
Bodem was nu wel ok zeker? Vorige keer dat ik daar reed was hij zo slecht. Wie deden er nog meer mee in het Z? Bianca met dat bruintje zeker?
btw, thuis doe ik dressuurmatig ook regelmatig voltes in contragalop...
Wissel dus meestal maar gewoon. Changementen gaan gelukkig steeds beter
maar paard springt er niet eens minder om...
mooi
.