oh ja, dat is ook zo. Hij was nu al zo groot! Goed dat je de tijd neemt voor hem. Ik ben zelf nog steeds aan het rondkijken naar een 'opvolger' voor Oeste, die ik over 4 jaar wedstrijdklaar heb. ben dus bij 2-jarigen aan het kijken. Het liefst wil ik een lusitano wegens het karakter, maar ze zijn toch te beperkt in beweging en maat (zoek 1,70 +) of mijn portemonnaie is te beperkt Hoe groot moet een 2-jarige zijn om te weten (voor zover je dat überhaupt kunt weten) of het een 1,70+ paard wordt?
je kunt het zigeunertrucje proberen. Touwtje trekken van de spoor op de kogel tot de punt van elleboog. Daar vasthouden en omslaan naar boven. Zo groot wordt hij ongeveer.
Dat wordt een hele bokt-verandering! ik ga vanaaf voor het eerst op mn nieuwe paard. ben benieuwd hoe het gaat.. ik ga dat touwtjes verhaal ook eens proberen!
Ben ik ook weer eens. Ik ben laatste tijd alleen aan het meelezen want heb weinig nieuws te melden Iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten en prijzen!
Onze anderhalf jarige is 1.55, moeders is 1,74 en papa 1,69 dus ze moet nog een heel eind groeien. Ik ga dat touwtjes trucje straks eens proberen.
Spannend Lielle, ik kan niet wachten tot Zires 3 is
Ik heb ook nog een peuter staan die aflopen week 3 is geworden..., wordt eigenlijk op de verjaardag van Willem Alexander 3 jaar... en nog een a/b-pony die op de verjaardag van Maxima (= 17 mei) jarig is. grappig he? (wasniet precies zo gepland hoor.)
Ben ook van plan om met die 3-jarigen voorzichtjes eens mee aan de slag te gaan. Het paard is een nakomeling van Riverman. Heel lief paard, maar een beetje blond in haar gedrag Ze is nu ongeveer 1.64. Er zullen nog wel een paar cm bij komen schat ik want ze is nog een beetje overbouwd.
ik hoop in ieder geval dat die van mij geen cm meer groeit
scum: ik heb nog eens nagedacht over dat breien, ik ga bivakmutsen breien voor schimmels met logo uiteraard!! want zaterdag had ik Muis gewassen en zondag was ze weer geel en dit vond ik wel een goede oplossing
BT, Als je dan aan het breien bent, kun je dan ook nog een paar sokken voor mn Indoctro breien? Ze maakt haar witte voeten altijd weer vies voor de wedstrijd.