CK is 340 en moest onder 160.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb zelf enkel merrie, dus spreek altijd automatisch in vrouwelijk!
. Best dat ik dus niet moet gaan crossen morgen.
Hopelijk foto- en/of filmmateriaal zodat we mee kunnen genieten! ^^
. Ik heb thuis al 5 paarden die mijn mama door de week alleen moet verzorgen, heb maar 4 stallen en geen budget er continu 1 of 2 op pension te zetten, maar twijfel serieus om ervoor te vechten ze terug te kunnen halen! Eigendom is overgegaan op die DA, maar die leek ook wel niet happy met de situatie... wat zouden jullie doen? Ik voel me zo rot...
Helaas kreeg ik wel de opmerking "en volgende week sta ik hier voor zijne andere voet waar het afligt". Kijk, ik heb ijzers met vijsgaten gevraagd, hij gaf aan dat het heel moeilijk zou worden maar wou absoluut proberen, al gaf ik aan dat een gewoon ijzertje dan ook wel mocht. Dan had ik me daar graag op aangepast, hoofddoel was niet alleen cross kunnen rijden maar ook vooral terug de velden in en op buitenrit!
das is idd erg
! Moet zeggen de oude fokmerrie is bij haar laatste veulen ook fel vermagerd. Maar eens het veulen was afgespeend is die weer helemaal terug op gewicht gekomen. Mr idd, ze kunnen nog geen paard onderhouden en ze willen dan beginnen met veulens op te voeden. Sommige mensen
.
.
Jammer eigenlijk dat je niet eerst rustig met Blits kon rondrijden, had je ms wat meer vertrouwen gegeven.
In de startbox was hij al helemaal hyper, terwijl het normaal echt niet het type is die super druk is. Hij kende het spelletje precies nog wel. Ik heb de route bruin (70?) en blauw (B) een beetje met elkaar gecombineerd, en eigenlijk alles vrij vlot kunnen springen. Had een beetje schrik omdat het de eerste crosshindernissen sinds september waren, maar dat zat vooral tussen mijn eigen oren. Vooral heel blij met de watercombinatie (boom - water - boom uitsprong) en de afsprong combi (opsprong - 1 galoppas afsprong 1 galoppas boom) en nog ergens een behoorlijke haag, smal blauw vatje en huisje ook uit de blauwe route
Vooral heerlijk met dit weer! Dus ik kijk al helemaal uit naar Gavere 
. Snal je wel volledig dat je durf en motiviatie weg was voor met blitz
. Mss moet je dirk eens met cas laten crossen?
! Dat gaat er wel uitgaan, maar gewoon met tijd en blijven doorzetten...