NOg de beste wensen voor iedereen!! Dat het maar weer Een mooi SGW jaar mag worden!
Ik heb ook getraind in de mortel. Ging super fijn! Wedstrijd niet gereden omdat ik pas net terug was van vakantie en dat een beetje te veel van het goede vond.
Ik heb mij eigen ingeschreven voor de regio trainingen in Ysselsteijn, zijn er hier nog meer mensen die daar naartoe gaan?
MerelV
Geplaatst: 12-01-15 17:05
amies100 schreef:
Ik heb mij eigen ingeschreven voor de regio trainingen in Ysselsteijn, zijn er hier nog meer mensen die daar naartoe gaan?
Ja ik doe ook mee! Vorig jaar ook al, is super leuk!
CalvinenGino
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-15 21:07
ik ook net als vorig jaar Alleen het eerste weekend kan ik nit, dus ik hoop dat ze hem verplaatsen na het weekend erna, anders moet ik een op een les van Gerald nemen.
Voor ons is de eerste keer . We zijn pas sinds een paar maanden aan het oefenen voor de cross en springen. Wij hadden allebei tot voor een paar maanden terug geen echte ervaring met cross. Ons doel is oktober de B klasse mee te kunnen rijden
Nee hoor, Alice heeft die jaar een soort school geopend waarbij de in vast teamverband trainingen gaat volgen, clinics en coaching krijgt. Dus gestructureerd met doelen die we gaan (proberen te) halen.
Leuke Elke! Ik ben benieuwd naar je ervaringen Hou je ons een beetje op de hoogte?
_Elke
Geplaatst: 16-01-15 09:38
AmberB_ schreef:
Leuke Elke! Ik ben benieuwd naar je ervaringen Hou je ons een beetje op de hoogte?
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-01-15 09:39
Dat klinkt heel gaaf Elke, heb haar vorig jaar een keer gesproken toen mijn man daar een training volgde het is echt een aardig iemand volgens mij. En ze weet waar ze het over heeft.
Wij zijn vooral met dressuur en de basis van de basis bezig op het moment. Was even nodig. Het helpt gelukkig wel wat we doen, hij begint weer steeds fijner te lopen.
Ik heb er ook onwijs veel zin in!! Gisteren aan de keukentafel gepraat en het is echt een heel aardig mens. Stelt echt doelen waarvoor je wel wat moet doen maar ze heeft een goede sfeer in zich heen hangen
De omschrijving klinkt geweldig elke. Ik heb erover gedacht maar voor regelmatig gaan, was het me te ver
_Elke
Geplaatst: 16-01-15 11:15
Joki schreef:
De omschrijving klinkt geweldig elke. Ik heb erover gedacht maar voor regelmatig gaan, was het me te ver
Ja dat is wel balen ja. Voor mij is het maar 25 minuutjes. Er word denk ik het meest getraind op hun eigen terrein maar ze had het ook over om bv naar andere terreinen te gaan voor afwisseling etc.
Inderdaad Sim, plus dat het met 2 uur reistijd en fulltime baan niet echt makkelijk te combineren is.
Sim
Geplaatst: 16-01-15 13:02
gr_roos schreef:
Inderdaad Sim, plus dat het met 2 uur reistijd en fulltime baan niet echt makkelijk te combineren is.
Ook dat. Lijkt me ook lastig om steeds data te vinden waarop iedereen van de groep kan. En als je dan niet kunt, wat dan? Kun je dan een keer (privé) inhalen of in een andere groep?