, erg fijn om bij te lessen
Maar hoe ging het?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Interessant spul.
maar het is echt een super omgeving waar je denk ik wel leuk kunt buitenrijden! Waar stond je in de cross? Heb je foto's gemaakt
? Had er wel wat missertjes tussen her en der, Chall wist bliksemsbest waar hij was en zou dus bij die dubbel van hagen zo linksaf het zandpad richting huis opschieten
Gaaf dat je naar Normandië bent geweest!
. Nu ook aan het wachten op de uitslag.
Was mijn eerste paardenformaat paard en wat heb ik daarmee afgezien. Paardje daarvoor durfden mijn moeder al nooit te kijken maar met die heb ik ze helemaal grijze haren bezorgd. Toen ik zelf besloot die te verkopen waren ze behoorlijk opgelucht
We zagen haar dressuurmatig wel verbeteren in de training en dat voelde wel goed.
Baal soms wel ontzettend dat ik het zelf niet meer kan maar dit is ook leuk.
Tweede paard krijgt zelfs korting op de stallingsprijs. Meer dan twee mag simpelweg niet omdat er dan ruimtegebrek ontstaat.
Super!
Caro
. Ja hij is erg lomp en onvoorzichtig. Met rijden in de omgang totaal niet, dan is het echt een elegant en voorzichtig beestje ( zeker met mij), maar in het land of de paddock... pfff. Laat ik het maar op jong en onbezonnen houden...
. Super! Tja met die klei, ik weet het ook niet hoor. Doe momenteel even alleen de dingen die voor mij goed 'voelen'. Kan me voorstellen dat het na uren warm wordt onder kranten en bandages, dus ook daarom even alleen de klei. 

. Ben dus bang dat ik dr binnenkort kan gaan scheren, vooral als t zo warm blijft.
heb wel snachts een deken op, en als het kouder dan 20 graden is ook overdag. Maarja ze staat dag en nacht buiten en dan speelt het licht ook een hele grote rol.