Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billy1 schreef:viefdepief schreef:Volgens mij is de kraag van het rugby-shirt altijd wit van binnen
Maar helemaal zekerweten doe ik het niet..
Dorien: ga eens naar start -> alle programma's -> bureau accessoires -> knipprogramma
Hiermee kun je heel makkelijk een internetpagina of ander plaatje op je scherm uitknippen en opslaan
Heb het geprobeerd Vief, maar er staat bij mij geen knipprogramma bij... Maar had bedacht een wit shirt met licht roze sterren (de tweede) met een op de borst 3 op de arm en mijn naam achterop de schouders. capcover lichtroze met witte sterren.
hennydehart schreef:_Sim_ schreef:Er worden ook veel te vaak veel te grote stiften gebruikt waardoor paarden zich sneller verwonden. Van die grote joekels zijn meestal overbodig.
Ik heb altijd aan de binnenkant vierkantjes puur om het feit dat hij zich kan verwonden. Wat hij alsnog gedaan heeft.
@ Mirthe het zijn die hoefbalbeschermers van Veredus. Duur maar werken goed. Overweeg je ze te kopen ze vallen wel groot. ik heb een M. http://www.divoza.com/collectie/paard/b ... arbon.html
Zijn in het wit/zwart en donkerblauw bij sommige zaken.